Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zit te twijfelen, maar ga voorlopig toch voor Deus Ex, omdat hij meerdere keren roept dat ik Sadye zou verdedigen, maar weigert uit te leggen waar dan. Als hij echt goed zou zijn zou hij dat denk ik niet doen. Mocht hij dit voor vanavond naar tevredenheid uitleggen zal ik het heroverwegen. Dat TCO hem heeft genoemd lijkt hem vrij te pleiten, maar het zou inderdaad ook kunnen dat hij juist wist dat Deus ex wolf was en daarom zo postte. (om de wolven in te lichten / zodat als hij later in het spel zou sterven de wolven konden zeggen: ja maar kijk, hier viel Deus aan dus die is vast onschuldig!)
Verder: morgen,vrijdag en een deel van zaterdag ben ik niet thuis dus zal ik erg weinig mogelijkheden hebben om te posten. Ik zal mijn best doen om wat te laten horen en zal sowieso op tijd stemmen vrijdag, maar dan weten jullie het alvast. .
|
fizzle-fluffy
ßuerp (1) ßuerp EleventhHour (2) Lusi (4) Tuttebel (9) Fizzle-Fluffy (10) EleventhHour Woyt (3) Woyt Absinthe (7) Deus Ex WolterB (5) Quintiano (6) Dark Phoenix (8) Heb mezelf even toegevoegd bij Slurp, en Absinthe was je nog vergeten!
Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 11:14. Reden: fizzle-fluffy er bij gezet |
![]() |
||
Citaat:
![]()
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 11:02. Reden: die, dat, koekjes. |
![]() |
|
Ssuerp schiet zo extreem in de verdediging nadat ik hem als optie heb aangewezen om te hangen, woyt vind ik inderdaad om dezelfde reden verdacht als ssuerp maar door die heftige verdediging en het uit lijfsbehoud stemmen van ssuerp stem ik op laatstgenoemde.
Dus: fizzle stemt op ssuerp |
![]() |
|
Er worden nu andere mensen aangedragen dan die ik voor ogen had, ik vond met name de timing waarmee tuttebel en eleventhhour stemde op thijmen interessant in ronde 1, het lijstje thijmen was al groter en bots 2 man direct achter elkaar erop, misschien echte stemmen maar deed me direct eraan denken dat ik daar een van de 2 geliefden zoek.
Eleventhhour maakte daarna een "switch" om de lijstje gelijk te maken, kan natuurlijk waar zijn maar kan ook pure fuckerij zijn zo op het laatste moment. Deus verdenk ik niet zo dat had TCO vast subtieler gedaan als hij zichzelf bekend wou maken. Ik ga voorlopig op eleventhhour staan omdat die mijn persoonlijke voorkeur heeft maar mocht het nodig zijn voor de lijstje wil ik best op ßeurp gaan staan, heb eigenlijk geen verdenking op hem maar heb niet erg op hem gelet ook, Deus ex ga ik niet op staan ik geloof niet dat die slecht is en dat zou zonde zijn.
||
Citaat:
|
Wat veel te lezen, ik word er duizelig van. Heeft iemand een recent stemmenlijstje? Ik voel eigenlijk helemaal niets voor een stem op Deus of Woyt of 11th......
Verder is die verdachtmaking van TCO richting Sadye en 11th zó halfbakken dat één van die twee prima wolf kan zijn. Lekker meepraten met wat er al tegen Sadye is om zo maar niet verdacht te worden, ofzo. Je wilt toch ook af en toe wel een wolf ergens noemen, hoe noobverrader je ook bent. |
![]() |
||
Citaat:
Want dan gaat dat dat niet op natuurlijk. Los daarvan is het niet heel raar de rijtjes te willen doen, jij bent verder ook niet meer geswitched niet dat switchen direct iets zegt maar zo laat nog ineens. Niet dat er verder al iets is om echt je pet op te hangen ja dat TCO deus sadye verhaal maar ik durf daar op dit moment m'n hand nog niet voor in het vuur te steken, ik denk dat een verrader zeker niet zo vroeg al 1 of zelfs 2 wolven zou benoemen en dat laat ze beiden dalen als verdachten
||
Citaat:
Tja ik kan er niet meer van maken ![]()
||
ArPos, ik vind je echt verschrikkelijk vervelend typen. Gebruik eens interpunctie ofzo.
Citaat:
|||
Citaat:
En raakte een beetje de weg kwijt, maar vond de post van Tuttebel wel verhelderend. Ga no way op Deus stemmen, ik geloof echt niet dat TCO die zou aanvallen uit allerlei tactische redenen. En in mindere mate geldt dit ook voor Sadye en Eleventhour Citaat:
Ik stem op Woyt |
![]() |
|
fizzle-fluffy
ßuerp EleventhHour (2) Lusi (4) Tuttebel (9) Fizzle-Fluffy (10) EleventhHour Woyt (3) Arpos (11) ßuerp (14) Woyt Absinthe (7) Ietje (13) Deus Ex WolterB (5) Quintiano (6) Dark Phoenix (8) Katertje (12) Neko* (15) WolterB Röps (16) Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 15:46. |
![]() |
||
Citaat:
Misschien was dat ook wel gewoon de reden dat hij gegeten werd: weinigzeggend. |
![]() |
|
Zet dan gelijk even ArPos (11) op EleventhHour en Katertje (12) op Deus Ex
![]() En we hebben nu 6 stemlijstjes, hallo kans op fouten ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||||
Citaat:
2. Daar is niks raars aan, het is eerder heel normaal en logisch. 3. Toegevoegde waarde van je laatste zin: nul komma nul. Bedankt voor uw zinvolle gebakkenluchtbijdrage. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
A => Fizzle liegt en duimzuigt. B => Soija benoemt het liegen. C => Soija liegt zelf niet. D => Dusssssss, Soija schiet hevig in de stress en de verdediging, dus Soija is wolf, want hij is eerlijk en laat fizzle niet liegen. Ah, duidelijk inderdaad. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Met andere woorden: Citaat:
|
![]() |
||
Deus werd wel redelijk zwaar aangevallen door TCO. Toch 4 stemmen op hem. Ik wil en ga op één van die vier stemmen vandaag maar wil niet m'n stem weggooien. Dus... tja, ik weet het niet, zijn er niet anderen die de Deus stemmers ook verdacht vinden?
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb niet zoveel met de verdenkingen van soija, Eleventhour en wyot. Al moest ik dan wel weer lachen om Wyots rare kattesprong.
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Misschien is het dan verstandiger dat iedereen die twijfelt tussen ßuerp en Woyt (al dan niet zonder het hier te melden) op ßuerp stemt, omdat je anders het risico loopt een dorpeling (mij) kwijt te raken. Zeker voor de twijfelaars die geloven in mijn onschuld.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.2 Dark Phoenix | 500 | 03-12-2013 19:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95 Verwijderd | 242 | 25-11-2013 20:00 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |