Oud 27-11-2013, 10:07
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Want er zijn al enkele domme spelers die niet dat niet snappen.
(...)
Zoals gewoonlijk ben ik weer stukken intelligenter en logischer in het spel dan het merendeel (of er zitten goeie slechteriken tussen).
Dus iedereen die niet meegaat in jouw redeneren is dom (en daar moet dus niet meer naar worden geluisterd) ?

Ik begin er steeds harder van overtuigd te raken dat je óf wolf óf leerling verrader bent.
Oud 27-11-2013, 10:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zit te twijfelen, maar ga voorlopig toch voor Deus Ex, omdat hij meerdere keren roept dat ik Sadye zou verdedigen, maar weigert uit te leggen waar dan. Als hij echt goed zou zijn zou hij dat denk ik niet doen. Mocht hij dit voor vanavond naar tevredenheid uitleggen zal ik het heroverwegen. Dat TCO hem heeft genoemd lijkt hem vrij te pleiten, maar het zou inderdaad ook kunnen dat hij juist wist dat Deus ex wolf was en daarom zo postte. (om de wolven in te lichten / zodat als hij later in het spel zou sterven de wolven konden zeggen: ja maar kijk, hier viel Deus aan dus die is vast onschuldig!)

Verder: morgen,vrijdag en een deel van zaterdag ben ik niet thuis dus zal ik erg weinig mogelijkheden hebben om te posten. Ik zal mijn best doen om wat te laten horen en zal sowieso op tijd stemmen vrijdag, maar dan weten jullie het alvast.
.
Oud 27-11-2013, 10:11
EleventhHour
EleventhHour is offline
Mocht ik Woyt met een stem aan een meerderheid kunnen helpen, heeft ßuerp een ronde langer geluk
Oud 27-11-2013, 10:11
WolterB
WolterB is offline
Er staan nu 3 stemlijstjes (Soija, EE en Woyt), welke gebruiken we? Dit is onoverzichtelijk.
Oud 27-11-2013, 10:12
Verwijderd
ik wil graag een stemlijstje zien.
Oud 27-11-2013, 10:18
Verwijderd
Iemand moet zich gewoon even opwerpen om een lijstje te maken, tot nu toe hebben alleen twee spelers hun stem toegevoegd aan die van ßuerp. En het lijstje is dus allang niet meer up-to-date. Ik ga hem niet maken overigens Ben straks weg.
Oud 27-11-2013, 10:24
EleventhHour
EleventhHour is offline
ik heb niets gezegd lijstje is er al

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 10:30.
Oud 27-11-2013, 10:28
Verwijderd
edit: Verwijderd; zie Tuttebel.

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 11:00.
Oud 27-11-2013, 10:51
tuttebel
tuttebel is offline
fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)
Lusi (4)
Tuttebel (9)
Fizzle-Fluffy (10)

EleventhHour
Woyt (3)

Woyt
Absinthe (7)

Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)

Heb mezelf even toegevoegd bij Slurp, en Absinthe was je nog vergeten!

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 11:14. Reden: fizzle-fluffy er bij gezet
Oud 27-11-2013, 10:57
Verwijderd
Neuh, Absinthe was te weinig definitief. Haar heb ik bewust niet opgenomen in de stemlijst.
Oud 27-11-2013, 10:59
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Er staan nu 5 stemlijstjes. Dit is onoverzichtelijk.
Laten we het gewoon bij 1 lijstje houden dat wordt bijgewerkt

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 11:02. Reden: die, dat, koekjes.
Oud 27-11-2013, 11:01
Verwijderd
Hoezo te weinig definitief? Ik zeg dat ik sowieso op Woyt stem!
Oud 27-11-2013, 11:02
Verwijderd
Oh, ik las 'het liefst' anders. Excuses in dat geval.
Oud 27-11-2013, 11:03
Verwijderd
Je loopt een post achter.
Oud 27-11-2013, 11:05
Verwijderd
Gemist inderdaad
Oud 27-11-2013, 11:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ssuerp schiet zo extreem in de verdediging nadat ik hem als optie heb aangewezen om te hangen, woyt vind ik inderdaad om dezelfde reden verdacht als ssuerp maar door die heftige verdediging en het uit lijfsbehoud stemmen van ssuerp stem ik op laatstgenoemde.
Dus: fizzle stemt op ssuerp
Oud 27-11-2013, 11:14
tuttebel
tuttebel is offline
oei ik wou het lijstje eigenlijk opnieuw posten maar heb per ongeluk gewijzigd! Fizzle je staat er in elk geval bij
Oud 27-11-2013, 11:34
arPos
arPos is offline
Er worden nu andere mensen aangedragen dan die ik voor ogen had, ik vond met name de timing waarmee tuttebel en eleventhhour stemde op thijmen interessant in ronde 1, het lijstje thijmen was al groter en bots 2 man direct achter elkaar erop, misschien echte stemmen maar deed me direct eraan denken dat ik daar een van de 2 geliefden zoek.

Eleventhhour maakte daarna een "switch" om de lijstje gelijk te maken, kan natuurlijk waar zijn maar kan ook pure fuckerij zijn zo op het laatste moment.

Deus verdenk ik niet zo dat had TCO vast subtieler gedaan als hij zichzelf bekend wou maken.

Ik ga voorlopig op eleventhhour staan omdat die mijn persoonlijke voorkeur heeft maar mocht het nodig zijn voor de lijstje wil ik best op ßeurp gaan staan, heb eigenlijk geen verdenking op hem maar heb niet erg op hem gelet ook, Deus ex ga ik niet op staan ik geloof niet dat die slecht is en dat zou zonde zijn.
Oud 27-11-2013, 11:46
Katertje
Katertje is offline
Ik op deus om de stemmen gelijk te houden
Oud 27-11-2013, 11:51
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Er worden nu andere mensen aangedragen dan die ik voor ogen had, ik vond met name de timing waarmee tuttebel en eleventhhour stemde op thijmen interessant in ronde 1, het lijstje thijmen was al groter en bots 2 man direct achter elkaar erop, misschien echte stemmen maar deed me direct eraan denken dat ik daar een van de 2 geliefden zoek.

Eleventhhour maakte daarna een "switch" om de lijstje gelijk te maken, kan natuurlijk waar zijn maar kan ook pure fuckerij zijn zo op het laatste moment.

Deus verdenk ik niet zo dat had TCO vast subtieler gedaan als hij zichzelf bekend wou maken.

Ik ga voorlopig op eleventhhour staan omdat die mijn persoonlijke voorkeur heeft maar mocht het nodig zijn voor de lijstje wil ik best op ßeurp gaan staan, heb eigenlijk geen verdenking op hem maar heb niet erg op hem gelet ook, Deus ex ga ik niet op staan ik geloof niet dat die slecht is en dat zou zonde zijn.
ik snap dat dat verdacht kan overkomen, maar de geliefden waren pas na de 1e hangronde bekend! Dus daar sla je de plank mis. Misschien heb ik niet slim 'rijtjes-gestemd' door op Tijmen te gaan staan, de reden daarvoor is een combinatie van: ik wil inactieve spelers er gewoon uit hebben, ik vond niemand echt verdacht, en rijtjes in de eerste ronde vind ik nog niet heel nuttig (maar die discussie is al gevoerd).
Oud 27-11-2013, 12:04
Verwijderd
Jullie maken een verkeerde keuze als je op mij stemt. Ik weet niet hoe ik dat kan bewijzen.
Oud 27-11-2013, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Jullie maken een verkeerde keuze als je op mij stemt. Ik weet niet hoe ik dat kan bewijzen.
Over heftig in de verdediging schieten gesproken Jongen, er is één stem voor jou, wat maak je je druk
Oud 27-11-2013, 12:27
Röps
Röps is offline
Wat veel te lezen, ik word er duizelig van. Heeft iemand een recent stemmenlijstje? Ik voel eigenlijk helemaal niets voor een stem op Deus of Woyt of 11th......

Verder is die verdachtmaking van TCO richting Sadye en 11th zó halfbakken dat één van die twee prima wolf kan zijn. Lekker meepraten met wat er al tegen Sadye is om zo maar niet verdacht te worden, ofzo. Je wilt toch ook af en toe wel een wolf ergens noemen, hoe noobverrader je ook bent.
Oud 27-11-2013, 12:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wauw, inderdaad. Eerst TCO verdenken van reverse psychology, en dan dit. Precies waarvoor ik op ssuerp stem.
Oud 27-11-2013, 12:40
ßuerp
ßuerp is offline
Ik zal thuis weer reageren, maar alvast tegen fizzle: flikker toch op man, vuile leugenaar.
Oud 27-11-2013, 13:13
arPos
arPos is offline
Citaat:
ik snap dat dat verdacht kan overkomen, maar de geliefden waren pas na de 1e hangronde bekend! Dus daar sla je de plank mis. Misschien heb ik niet slim 'rijtjes-gestemd' door op Tijmen te gaan staan, de reden daarvoor is een combinatie van: ik wil inactieve spelers er gewoon uit hebben, ik vond niemand echt verdacht, en rijtjes in de eerste ronde vind ik nog niet heel nuttig (maar die discussie is al gevoerd).
Ook als er wel een cupido is?
Want dan gaat dat dat niet op natuurlijk.

Los daarvan is het niet heel raar de rijtjes te willen doen, jij bent verder ook niet meer geswitched niet dat switchen direct iets zegt maar zo laat nog ineens.

Niet dat er verder al iets is om echt je pet op te hangen ja dat TCO deus sadye verhaal maar ik durf daar op dit moment m'n hand nog niet voor in het vuur te steken, ik denk dat een verrader zeker niet zo vroeg al 1 of zelfs 2 wolven zou benoemen en dat laat ze beiden dalen als verdachten
Oud 27-11-2013, 13:17
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ook als er wel een cupido is?
Want dan gaat dat dat niet op natuurlijk.

Los daarvan is het niet heel raar de rijtjes te willen doen, jij bent verder ook niet meer geswitched niet dat switchen direct iets zegt maar zo laat nog ineens.

Niet dat er verder al iets is om echt je pet op te hangen ja dat TCO deus sadye verhaal maar ik durf daar op dit moment m'n hand nog niet voor in het vuur te steken, ik denk dat een verrader zeker niet zo vroeg al 1 of zelfs 2 wolven zou benoemen en dat laat ze beiden dalen als verdachten
Voor je eerste vraag: Zie de post van de spelleider waar ze Tijmen's sterfverhaal vertellen!

Tja ik kan er niet meer van maken Ik kan mn argumenten wel weer gaan noemen maar dat is een beetje zinloos. Van mij mag je prima op 11th hour gaan staan hoor, maar ik vind slurp en woyt wat verdachter op t moment!
Oud 27-11-2013, 13:19
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik zal thuis weer reageren, maar alvast tegen fizzle: flikker toch op man, vuile leugenaar.
kun je dat ook normaal zeggen?
Oud 27-11-2013, 13:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
ArPos, ik vind je echt verschrikkelijk vervelend typen. Gebruik eens interpunctie ofzo.

Citaat:
Verder is die verdachtmaking van TCO richting Sadye en 11th zó halfbakken dat één van die twee prima wolf kan zijn. Lekker meepraten met wat er al tegen Sadye is om zo maar niet verdacht te worden, ofzo. Je wilt toch ook af en toe wel een wolf ergens noemen, hoe noobverrader je ook bent.
Niet dat ik het per se niet met je eens ben hoor, maar waarom noem je maar 2 van de 3 verdachtmakingen van TCO?
Oud 27-11-2013, 13:40
arPos
arPos is offline
Er staat gvd interpunctie, stop met janken!
Oud 27-11-2013, 14:07
Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Daarnaast, sorry hoor soijaslurp, maar verwacht je respectabele dingen van TCO als verrader? Natuurlijk niet.
Hier ben ik het mee eens, als ervaren speler kun je dat soort grappen uithalen. Ik ken TCO niet, maar vorig spel leek hij me niet iemand die dat zou doen.

En raakte een beetje de weg kwijt, maar vond de post van Tuttebel wel verhelderend. Ga no way op Deus stemmen, ik geloof echt niet dat TCO die zou aanvallen uit allerlei tactische redenen. En in mindere mate geldt dit ook voor Sadye en Eleventhour

Citaat:
Zoooo dit vind ik heel wolvig. Beetje uitvlucht zoals Lusi vorig spel, maar Lusi had er toen tenminste een aanleiding voor.

Ik stem op Woyt
Oud 27-11-2013, 14:11
Ietje5
Ietje5 is offline
fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)
Lusi (4)
Tuttebel (9)
Fizzle-Fluffy (10)

EleventhHour
Woyt (3)
Arpos (11)
ßuerp (14)

Woyt
Absinthe (7)
Ietje (13)

Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)

WolterB
Röps (16)

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 15:46.
Oud 27-11-2013, 14:16
Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Die is inderdaad halfbakken en je moet op een gegeven moment wolven noemen. Maar hij heeft maar in één post gewezen naar mensen en dat was de post met die drie. (Ja en tijmen maar die is dood) Dan kon hij van de 20 andere spelers toch ook wel niet-wolven noemen? Later in het spel kom je daar niet meer mee weg, maar als je zo weinig zegt?

Misschien was dat ook wel gewoon de reden dat hij gegeten werd: weinigzeggend.
Oud 27-11-2013, 14:18
WolterB
WolterB is offline
Zet dan gelijk even ArPos (11) op EleventhHour en Katertje (12) op Deus Ex , jouw stem is dan (13)

En we hebben nu 6 stemlijstjes, hallo kans op fouten
Oud 27-11-2013, 14:20
Ietje5
Ietje5 is offline
Oh ja sorry. Zou ook veel makkelijker zijn als iedereen gewoon direct zijn stem in een lijstje zet. Hoeft er ook niet steeds weer iemand een lijstje te maken. Zal hem editten voor je.

Zo beter?
Oud 27-11-2013, 14:36
Verwijderd
Wat een Gezeik op varianten van lijstjes. De meest recente is de echte. Wie een fout maakt is verantwoordelijk daarvoor.
Oud 27-11-2013, 14:37
Verwijderd
Seconded.
Oud 27-11-2013, 14:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Inderdaad, lijstjes maken is niet zo moeilijk. En dit lijkt met deze lijstjes een heel interessante ronde te worden.
Oud 27-11-2013, 14:48
Röps
Röps is offline
Citaat:
ArPos, ik vind je echt verschrikkelijk vervelend typen. Gebruik eens interpunctie ofzo.

Niet dat ik het per se niet met je eens ben hoor, maar waarom noem je maar 2 van de 3 verdachtmakingen van TCO?
Omdat vooral die laatste twee namen die hij noemde onder het kopje "halfbakken" vallen.

Citaat:
Hier ben ik het mee eens, als ervaren speler kun je dat soort grappen uithalen. Ik ken TCO niet, maar vorig spel leek hij me niet iemand die dat zou doen.

En raakte een beetje de weg kwijt, maar vond de post van Tuttebel wel verhelderend. Ga no way op Deus stemmen, ik geloof echt niet dat TCO die zou aanvallen uit allerlei tactische redenen. En in mindere mate geldt dit ook voor Sadye en Eleventhour

Zoooo dit vind ik heel wolvig. Beetje uitvlucht zoals Lusi vorig spel, maar Lusi had er toen tenminste een aanleiding voor.

Ik stem op Woyt
Waarom is dat wolvig?
Oud 27-11-2013, 14:52
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Nu de reacties: als eerste viel me gelijk ßuerp op. Het feit dat hij Deus Ex niet wil vrijplijten, omdat er geen "concrete beschuldigingen" naar hem zijn gemaakt, vind ik raar.
Wat valt er nu al concreet te beschuldigen wat de rest van de spelers gaat geloven?
1. Dat is niet mijn beredenering, dus praat geen poep, bitte.
2. Daar is niks raars aan, het is eerder heel normaal en logisch.
3. Toegevoegde waarde van je laatste zin: nul komma nul. Bedankt voor uw zinvolle gebakkenluchtbijdrage.

Citaat:
Daarna zegt hij dat TCO mogelijk Sadye en 11thour probeert te dekken in het Tijmen-lijstje, maar beide Sadye en 11thour stemde later dan hij, toch? (edit: heb het nog even nagekeken, ja!)
Dit is, net als de rest van je post overigens, spuit elf.

Citaat:
Dus iedereen die niet meegaat in jouw redeneren is dom (en daar moet dus niet meer naar worden geluisterd) ?

Ik begin er steeds harder van overtuigd te raken dat je óf wolf óf leerling verrader bent.
Neen, dit soort conclusie trekken is wat dom is.

Citaat:
Ssuerp schiet zo extreem in de verdediging nadat ik hem als optie heb aangewezen om te hangen, woyt vind ik inderdaad om dezelfde reden verdacht als ssuerp maar door die heftige verdediging en het uit lijfsbehoud stemmen van ssuerp stem ik op laatstgenoemde.
Dus: fizzle stemt op ssuerp
Even de situatie schetsen:
A => Fizzle liegt en duimzuigt.
B => Soija benoemt het liegen.
C => Soija liegt zelf niet.
D => Dusssssss, Soija schiet hevig in de stress en de verdediging, dus Soija is wolf, want hij is eerlijk en laat fizzle niet liegen.

Ah, duidelijk inderdaad.

Citaat:
wauw, inderdaad. Eerst TCO verdenken van reverse psychology, en dan dit. Precies waarvoor ik op ssuerp stem.
Pinokkia.

Citaat:
kun je dat ook normaal zeggen?
Dit is normaal.

Citaat:
Zet dan gelijk even ArPos (11) op EleventhHour en Katertje (12) op Deus Ex , jouw stem is dan (13)

En we hebben nu 6 stemlijstjes, hallo kans op fouten
Er is maar één lijstje lieve schat. Updaten heet dat. Vooruitgang. Ontwikkeling. Bij de tijd blijven. Etcetera, etcetera.

Met andere woorden:

Citaat:
Wat een Gezeik op varianten van lijstjes. De meest recente is de echte. Wie een fout maakt is verantwoordelijk daarvoor.
Oud 27-11-2013, 14:53
Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Waarom is dat wolvig?
Omdat je (of tenminste dat is mijn ervaring) veel meer gevaar ziet als wolf dan als dorpeling. Hij is nauwelijks in gevaar en verdedigt zich ineens heel erg heftig.
Oud 27-11-2013, 14:57
ßuerp
ßuerp is offline
Archont, zullen wij samen dan op Eleventhour of Woyt stemmen? Mijn voorkeur gaat uit naar Eleventhour, want die stemt op mij en Woyt stemt op geen van ons beiden.

Dan staat het drie keer vier.
Oud 27-11-2013, 14:58
Röps
Röps is offline
Deus werd wel redelijk zwaar aangevallen door TCO. Toch 4 stemmen op hem. Ik wil en ga op één van die vier stemmen vandaag maar wil niet m'n stem weggooien. Dus... tja, ik weet het niet, zijn er niet anderen die de Deus stemmers ook verdacht vinden?

Citaat:
Archont, zullen wij samen dan op Eleventhour of Woyt stemmen? Mijn voorkeur gaat uit naar Eleventhour, want die stemt op mij en Woyt stemt op geen van ons beiden.

Dan staat het drie keer vier.
Of een Deus stemmer? Dan hebben we er al drie.
Oud 27-11-2013, 14:59
ßuerp
ßuerp is offline
NJa, ik stem voorlopig iig op Eleventhhour. Voeg maar toe, Ietje.
Oud 27-11-2013, 15:01
Neko*
Neko* is offline
Ik heb niet zoveel met de verdenkingen van soija, Eleventhour en wyot. Al moest ik dan wel weer lachen om Wyots rare kattesprong. Dan blijft Deus over en gezien zijn overdreven verdacht maken van anderen, is dat een goede reden om op hem te stemmen. Ik ga hem ook gelijk doorsturen want ik ben vanavond weg dus ik kan niet meer wijzigen.
Oud 27-11-2013, 15:04
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Deus werd wel redelijk zwaar aangevallen door TCO. Toch 4 stemmen op hem. Ik wil en ga op één van die vier stemmen vandaag maar wil niet m'n stem weggooien. Dus... tja, ik weet het niet, zijn er niet anderen die de Deus stemmers ook verdacht vinden?
Redelijk zwaar aangevallen? Dit is alles wat hij over hem heeft gezegd:

Citaat:
Ik begin Deus' manier van spelen steeds verdachter te vinden. Er is nog bijna niets gebeurd, en toch regent het al beschuldigingen. Het kan zijn dat dat inderdaad gewoon je speelstijl is - ik ken jou niet - maar het kan ook zo zijn dat je de boel probeert te manipuleren. Voorlopig krijg je van mij nog het voordeel van de twijfel, maar als later zou blijken dat je beschuldigingen er volledig naast zaten, kom je bovenaan mijn lijstje te staan.

Verder viel Sayde Sadye inderdaad wel op met haar rare actie, idem voor EleventhHour.
"Ik begin hem steeds verdachter te vinden, maar voorlopig krijg je het voordeel van de twijfel." Prima als je dit genoeg reden vindt om niet op hem te stemmen, dat snap ik. Maar zo'n zware aanval was het nou ook weer niet.
Oud 27-11-2013, 15:05
Röps
Röps is offline
Hij heeft als verrader toch geen reden te zeggen dat hij hem steeds verdachter vindt worden? Dan houdt ie toch gewoon z'n klep over hem.
Oud 27-11-2013, 15:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij heeft als verrader toch geen reden te zeggen dat hij hem steeds verdachter vindt worden? Dan houdt ie toch gewoon z'n klep over hem.
Hij heeft als verrader toch ook geen reden om te zeggen dat hij hem voorlopig het voordeel van de twijfel geeft als Deus ex goed is?
Oud 27-11-2013, 15:07
EleventhHour
EleventhHour is offline
Misschien is het dan verstandiger dat iedereen die twijfelt tussen ßuerp en Woyt (al dan niet zonder het hier te melden) op ßuerp stemt, omdat je anders het risico loopt een dorpeling (mij) kwijt te raken. Zeker voor de twijfelaars die geloven in mijn onschuld.
Oud 27-11-2013, 15:11
Röps
Röps is offline
Citaat:
Hij heeft als verrader toch ook geen reden om te zeggen dat hij hem voorlopig het voordeel van de twijfel geeft als Deus ex goed is?
Tuurlijk wel, hij wil z'n verdenking wat afzwakken zodat Deus niet als een malle achter hem aan gaat.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten