Oud 27-11-2013, 15:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Misschien is het dan verstandiger dat iedereen die twijfelt tussen ßuerp en Woyt (al dan niet zonder het hier te melden) op ßuerp stemt, omdat je anders het risico loopt een dorpeling (mij) kwijt te raken. Zeker voor de twijfelaars die geloven in mijn onschuld.
Ik snap deze post niet, ben je geliefde met woyt ofzo?
Advertentie
Oud 27-11-2013, 15:15
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
iew bah nee
Ik wil ook wel allemaal op Woyt hoor. Ben er van overtuigd dat die twee wolven zijn.
Oud 27-11-2013, 15:29
Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Deus werd wel redelijk zwaar aangevallen door TCO. Toch 4 stemmen op hem. Ik wil en ga op één van die vier stemmen vandaag maar wil niet m'n stem weggooien. Dus... tja, ik weet het niet, zijn er niet anderen die de Deus stemmers ook verdacht vinden?.
Ja, ik. Ik geloof echt niet dat TCO er zoveel over nagedacht. Anders had hij wel veel meer gezegd en veel meer mensen verdacht of minder verdacht genoemd. En als hij wel drie wolven in één post genoemd, gaan de wolven hem toch niet eten met het risico de verrader te eten?

Maar vind Woyt en Ssluerp ook verdacht.
Oud 27-11-2013, 15:33
Röps
Röps is offline
Ik ga maar op WolterB stemmen voorlopig, geloof dat Lusi dat ook wel zag zitten. Ben ook bereid één van de andere vier Deus stemmers te stemmen.
Oud 27-11-2013, 15:42
Verwijderd
Ik vind Wolterb nog steeds niks toevoegen, na mijn laatste opmerking over posten om het posten (als nerveuze wolf?) heeft ie het alleen nog maar elf keer gehad over omg we hebben inmiddels X lijstjes.

Maar Rops, ik heb érg expliciet gezegd op slurpsoija te stemmen, dus ik snap niet dat je mij nu erbij haalt. Kijk het dan gewoon even na. Probeer je een veilige eenlingstem te creëren nu? Of lang te wachten met toezeggen om nog in je voordeel te kunnen wijzigen? Wat raar.

Ik blijf bij soijaslurp. Ik zie na vanavond of zelfs morgenavond of ik opnieuw op WolterB stem. Kans is groot gezien zijn bijdrages. Vanavond is er totaal geen sprake van, echter.
Oud 27-11-2013, 15:45
Verwijderd
Idiots!

Ik kan net 1 dagje niet actief meeposten en praten en meteen word ik er bijna uitgegooid. Lekker gemanipuleerd bad guys, werd het te heet onder jullie voeten?
Ik ga proberen zodadelijk nog het een en ander op papier te zetten. Heb het alleen ontzettend druk.

Sadye blijft mijn hoofdverdachte. Daarnaast vind ik Buerp helemaal niet zo verdacht, enkel is het zoals elk ander spel. De iets actievere worden eruit gegooid en de stille, veilige schapers blijven weer over. Als dit zo elk spel blijft bestaan hou ik voortaan ook mijn mond om zo te ''overleven''. Ongelofelijk!

Straks komt een er nog een inhoudelijke post en moet ik misschien wel tegen mijn zin in op Buerp stemmen..
Oud 27-11-2013, 15:48
Ietje5
Ietje5 is offline
Het lijstje is nu zo geloof ik, lekker dat Neko Deus lijstje weer langer maakt. Al die kleine lijstjes hebben ook weer helemaal geen zin. Even kijken hoe we dit nog weer goed krijgen. Liever twee lange rijtjes of drie kortere rijtjes?

fizzle-fluffy
ßuerp (1)

ßuerp
EleventhHour (2)
Lusi (4)
Tuttebel (9)
Fizzle-Fluffy (10)
Deus ex machina (17)
Sadye (19)
Tuttebel (20)

EleventhHour
Woyt (3)
Arpos (11)
ßuerp (14)

Woyt
Absinthe (7)
Ietje (13)

Deus Ex
WolterB (5)
Quintiano (6)
Dark Phoenix (8)
Katertje (12)
Neko* (15)
ßuerp (18)

WolterB
Röps (16)

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 16:43.
Oud 27-11-2013, 15:50
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Misschien is het dan verstandiger dat iedereen die twijfelt tussen ßuerp en Woyt (al dan niet zonder het hier te melden) op ßuerp stemt, omdat je anders het risico loopt een dorpeling (mij) kwijt te raken. Zeker voor de twijfelaars die geloven in mijn onschuld.
Jemig, hoe verdacht is deze?

Staan er zoveel wolven onder mij dat je bang bent? Of ben je zelf (en Woyt) ook een wolf? Of beide?

Ik kan ook willekeurig roepen: ja stem allemaal maar op 11thour, want ik ben tovenaar. Ja, zo werkt het niet mutsje.
Oud 27-11-2013, 15:51
Verwijderd
Dan zet mij vanuit levensbehoud maar onder Buerp. Al doe ik dit met tegenzin, maar sorry Buerp ik vind het iets belangrijker dat ík erin blijf dan jij

Als er iemand meegaat op Eleventhour, zou ik dat vele malen liever doen. Dit kan ik straks pas inhoudelijk ondersteunen.
Oud 27-11-2013, 15:52
ßuerp
ßuerp is offline
Ik stel voor dat Ietje en Deus op 11th stemmen.
Oud 27-11-2013, 15:52
Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Jemig, hoe verdacht is deze?

Staan er zoveel wolven onder mij dat je bang bent? Of ben je zelf (en Woyt) ook een wolf? Of beide?

Ik kan ook willekeurig roepen: ja stem allemaal maar op 11thour, want ik ben tovenaar. Ja, zo werkt het niet mutsje.
Ja maar het bizarre is dat ineens een paar mensen dat soort dingen roepen en die kunnen onmogelijk allemaal verdacht zijn. Ben het echt helemaal kwijt.
Oud 27-11-2013, 15:53
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Dan zet mij vanuit levensbehoud maar onder Buerp. Al doe ik dit met tegenzin, maar sorry Buerp ik vind het iets belangrijker dat ík erin blijf dan jij

Als er iemand meegaat op Eleventhour, zou ik dat vele malen liever doen. Dit kan ik straks pas inhoudelijk ondersteunen.
Ja, als wij zo gaan doen, dan stem ik ook op jou uiteraard. Ik denk dat wij even belangrijk zijn namelijk.
Oud 27-11-2013, 15:55
Ietje5
Ietje5 is offline
Ik stel dan voor, deus en ik op 11th en röps op ßuerp. Drie gelijke rijtjes. Alleen dan is er wel een grote kans op een echt gelijkspel (en dan weet je niet tussen wie net als vorig spel), maar daar kun je achteraf toch wel wat info uit halen dacht ik.

Maar dat willen jullie natuurlijk allebei niet, overgeleverd aan de wolfjes (tenzij een van jullie wolf is)

Edit: het is ßuerp, zonder l. Hoe ik die er nou bij heb verzonnen?
Oud 27-11-2013, 15:56
Verwijderd
Soija insinueert elk spel de Messias te zijn, no worries.
Oud 27-11-2013, 16:00
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik vind Wolterb nog steeds niks toevoegen, na mijn laatste opmerking over posten om het posten (als nerveuze wolf?) heeft ie het alleen nog maar elf keer gehad over omg we hebben inmiddels X lijstjes.

Maar Rops, ik heb érg expliciet gezegd op slurpsoija te stemmen, dus ik snap niet dat je mij nu erbij haalt. Kijk het dan gewoon even na. Probeer je een veilige eenlingstem te creëren nu? Of lang te wachten met toezeggen om nog in je voordeel te kunnen wijzigen? Wat raar.
Een veilige eenlingstem creëren probeer ik juist níet. Vandaar dat ik jouw naam noemde en al eerder aan Soija en Deus voorstelde om op één van de Deus stemmers te gaan stemmen.

Ik wacht, omdat ik mijn stem niet wil weggooien en wil kijken of er mensen te paaien zijn voor een stem op een Deus-stemmer. En tja, ik wist wel dat iemand zou gaan zeggen dat ik veilig in m'n eentje ga staan, maar dat is dan maar zo, ik ga niet op die andere vier of vijf die stemmen hebben stemmen aangezien ik daar niet achter sta.
Oud 27-11-2013, 16:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een gelijkspel tussen 3 op papier lijkt mij erg onhandig, dat geeft ons de komende x rondes erg weinig informatie en de wolven+verrader veel ruimte om verwarring te schoppen, of het nu echt gelijkspel wordt of niet.
Oud 27-11-2013, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Een veilige eenlingstem creëren probeer ik juist níet. Vandaar dat ik jouw naam noemde en al eerder aan Soija en Deus voorstelde om op één van de Deus stemmers te gaan stemmen.

Ik wacht, omdat ik mijn stem niet wil weggooien en wil kijken of er mensen te paaien zijn voor een stem op een Deus-stemmer. En tja, ik wist wel dat iemand zou gaan zeggen dat ik veilig in m'n eentje ga staan, maar dat is dan maar zo, ik ga niet op die andere vier of vijf die stemmen hebben stemmen aangezien ik daar niet achter sta.
Waarom wist je dat iemand het zou zeggen dat je veilig in je eentje zou staan als je eerst beweert te denken dat ik ook op WolterB stem?

Je hebt jezelf net klemgeluld.
Oud 27-11-2013, 16:15
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ik stel dan voor, deus en ik op 11th en röps op ßuerp. Drie gelijke rijtjes. Alleen dan is er wel een grote kans op een echt gelijkspel (en dan weet je niet tussen wie net als vorig spel), maar daar kun je achteraf toch wel wat info uit halen dacht ik.

Maar dat willen jullie natuurlijk allebei niet, overgeleverd aan de wolfjes (tenzij een van jullie wolf is)

Edit: het is ßuerp, zonder l. Hoe ik die er nou bij heb verzonnen?
Nou, nee, niet op mij gaan staan dan.
Oud 27-11-2013, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Dit slaat nergens op: Als je op mij of Buerp stemt, raak je ook het risico om een dorpeling kwijt te raken (want je weet niet wat wij zíjn).

Door deze post van jou, blijft mijn stem op jou staan. Ik geloof er niet in dat jij dorpeling bent.
Oud 27-11-2013, 16:19
Neko*
Neko* is offline
Neeee, geen gelijkspel tussen 3 mensen! Jongens wat doen jullie?!
Oud 27-11-2013, 16:22
Verwijderd
Moet ik mijn stem wijzigen dan? In wie?

Wat zou het beste zijn, ik heb hulp nodig!
Oud 27-11-2013, 16:23
tuttebel
tuttebel is offline
Wie moeten er nog reageren/stemmen? Thor6 en .sann toch?
Oud 27-11-2013, 16:23
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Moet ik mijn stem wijzigen dan? In wie?

Wat zou het beste zijn, ik heb hulp nodig!
Nou als we gelijkspel op 2 personen willen creeeren lijkt het me dat je naar Slurp moet
Oud 27-11-2013, 16:24
tuttebel
tuttebel is offline
papieren gelijkspel eh, voordat ik de bende over me heen krijg.
Oud 27-11-2013, 16:25
Verwijderd
ik moet ook nog stemmen, maar ik doe eerst alles terug lezen.
Oud 27-11-2013, 16:26
Ietje5
Ietje5 is offline
Of niet, op dit moment is het gewoon een gelijkspel tussen ßuerp en Deus.

Ok geen gelijkspel tussen drie dus.Ik zei het, omdat ik vorig spel aan het eind het meest info kon halen uit dat gelijkspel op papier tussen drie en in het echt tussen twee. Maar kan ook toevalstreffer zijn geweest.
Oud 27-11-2013, 16:26
Röps
Röps is offline
Citaat:
Waarom wist je dat iemand het zou zeggen dat je veilig in je eentje zou staan als je eerst beweert te denken dat ik ook op WolterB stem?

Je hebt jezelf net klemgeluld.
Ik beweerde niet eens dat jij op WolterB zou stemmen. Ik hoopte alleen dat je daar misschien toe bereid zou zijn; dat is waarom ik hem koos uit de Deus stemmers. Ik was me er alleszins bewust van dat ik in m'n eentje onder WolterB ging staan en dat iemand daar wat van zou gaan zeggen.

*edit: ik lees nu m'n post en snap dat het kon overkomen als dat ik er vanuit ging dat jij ook op WolterB zou stemmen, maar dat is niet zo.
Oud 27-11-2013, 16:28
Verwijderd
is goed. Goed om te weten, rups! We spreken elkaar na vanavond.
Oud 27-11-2013, 16:28
Verwijderd
Ik vind het prima om mijn stem nog te wijzigen, hoewel ik er wel echt van overtuigd ben dat EleventhHour geen dorpeling is. Maar ik ben het na de uitleg van Lusi wel met jullie eens dat een gelijkspel het beste is.
Oud 27-11-2013, 16:34
Ietje5
Ietje5 is offline
Lieveheersbeest, Sadye, Thor6, Tuttebel en .sann moeten nog stemmen. Best veel mensen die het nog door de war kunnen schoppen.
Oud 27-11-2013, 16:38
tuttebel
tuttebel is offline
Ik ga niet meer van stem veranderen, en roep ook niet op tot het maken van drie rijtjes.... maar ik bedenk me wel iets: omdat we nu 4 wolven hebben, is het voor hun dan niet makkelijk om juist onder 2 rijtjes te gaan staan, omdat er dan niets veranderd?. Met 3 wolven is 3 rijtjes juist beter, maar met 4 maak je het in 3 rijtjes weer ongelijk?

Ik weet het niet zo goed, daarvoor speel ik nog niet lang genoeg online weerwolven Wat is jullie mening hierover?
Oud 27-11-2013, 16:39
ßuerp
ßuerp is offline
Ik ga nu op Deus stemmen.
Oud 27-11-2013, 16:40
Verwijderd
Ik stem op ßeurp om gelijkspel te creëren, Ik wil wel eens weten wat daar uitkomt.
Oud 27-11-2013, 16:40
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Lieveheersbeest, Sadye, Thor6, Tuttebel en .sann moeten nog stemmen. Best veel mensen die het nog door de war kunnen schoppen.
Heb t net doorgegeven: ßuerp
Oud 27-11-2013, 16:42
Verwijderd
Offtopic: hoe doe je ook alweer de ringel-s?
Oud 27-11-2013, 16:42
EleventhHour
EleventhHour is offline
zo: ß

Offtopic: alt-225
Oud 27-11-2013, 16:51
tuttebel
tuttebel is offline
dan is er dus nu een papieren gelijkspel tussen Suerp en Deus ex.

Als .sann en Thor beiden op 1 van de 2 stemmen, of beiden op iemand anders, kunnen we de meeste info eruit halen hoop ik.
Oud 27-11-2013, 16:52
Verwijderd
En Lieveheersbeest moet ook nog stemmen werd net gezegd.
Oud 27-11-2013, 16:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar is little phoebe eigenlijk, of heb ik iets gemist?
Oud 27-11-2013, 16:53
EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Waar is little phoebe eigenlijk, of heb ik iets gemist?
Opgegeten in de voorrondes

(doet niet mee)
Oud 27-11-2013, 16:54
Verwijderd
Ze doet niet mee
Oud 27-11-2013, 16:55
Ietje5
Ietje5 is offline
Nee is een stem meer voor ßuerp nu. Dus of een van de mensen die nog moet stemmen, moet op Deus stemmen of een ßuerp stemmer moet daar weg en op iemand stemmen. Of ik stem op het laatste moment op Deus, maar ben het daar echt niet mee eens. Bleh.

Little Phoebe doet niet mee toch?
Oud 27-11-2013, 16:59
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Nee is een stem meer voor ßuerp nu. Dus of een van de mensen die nog moet stemmen, moet op Deus stemmen of een ßuerp stemmer moet daar weg en op iemand stemmen. Of ik stem op het laatste moment op Deus, maar ben het daar echt niet mee eens. Bleh.

Little Phoebe doet niet mee toch?
oh ik stond nog niet onder Suerp In mijn hoofd stond ik daar al onder vanwege de gelijkspel rijtjes, maar ik had het hier inderdaad nog niet definitief doorgegeven.
Oud 27-11-2013, 17:09
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik ga niet meer van stem veranderen, en roep ook niet op tot het maken van drie rijtjes.... maar ik bedenk me wel iets: omdat we nu 4 wolven hebben, is het voor hun dan niet makkelijk om juist onder 2 rijtjes te gaan staan, omdat er dan niets veranderd?. Met 3 wolven is 3 rijtjes juist beter, maar met 4 maak je het in 3 rijtjes weer ongelijk?

Ik weet het niet zo goed, daarvoor speel ik nog niet lang genoeg online weerwolven Wat is jullie mening hierover?
Met de geliefden en cupido en de verrader enzo er nog in maakt het toch niet zoveel uit denk ik. Ook als er geen gelijkspel is op papier en het één of twee mensen scheef zit is er nog wel wat uit te halen later.
Oud 27-11-2013, 17:24
Verwijderd
Ik kom net binnen na een hectische dag en heb even alles als een dolle doorgelezen.
Ik ga mee met het proberen om gelijkspel te creëren. Ik ken Deus verder niet van eerdere spellen, maar ik vind het opvallend hoe hij vanaf minuut 1 losgaat.
Dus ik geef nu mijn stem door: Deus.
Oud 27-11-2013, 17:30
Verwijderd
Aargh, wat een dramadag Nu stiekem op m'n werk even ingelogd.

Zo te zien gaat 't tussen Deus en Buerp, bweuh. Imo spelen beide een normaal (en arrogant en irritant en dat alles) spel voor hun doen, Buerp zeker. Van Deus vind ik het opvallend dat ie nog niet op mij is gaan bitchen, dat mag ie normaal graag doen als ie goed is, hij spaart sowieso de oude bekenden uberhaupt nogal, en whatsup met de onderonsje met Arpos? Maarrr ik weet het niet zeker (gister dacht ik dat ie slecht was, maar na TCO twijfel ik toch een beetje over z'n slechtheid) dus eigenlijk wilde ik het nog even aankijken. Als ik moet kiezen dan gaat m'n stem naar Deus, maar ik zou liever een derde rijtje onder Woyt of EleventhHour laten ontstaan. Even naar hun posts kijken, brb.
Oud 27-11-2013, 17:31
Verwijderd
"Even"

STOP MET POSTEN MENSEN
Oud 27-11-2013, 17:40
Verwijderd
Succes met lezen. Ik heb mijn stem doorgenomen, ik moet naar school vanavond dus ik ben er niet meer. Hopelijk tot morgen.
Oud 27-11-2013, 17:42
Verwijderd
Ik heb mijn stem ook doorgegeven. Dit keer wel op tijd Weet niet of ik vanavond nog post.
Oud 27-11-2013, 17:48
WolterB
WolterB is offline
Ik zit met één kapotte PC die ik nu ga repareren. Mijn stem staat aangezien het repareren waarschijnlijk wel een uur of 2-3 gaat duren. Dag avondje vrij
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten