| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
euh..
laatst aangeschaft Paradise Lost - DVD (Evolve ast goed is) en zaterdag op de cd-beurs: Anathema - Alternative 4 (nu al )Love Like Blood - Exposure Novembre - Novemrine Waltz (full album promo) Moonspell - 2econd skin (4 track promo in zo'n kartonnen hoesje) !!!!!!!!
|
|
|
Verwijderd
|
tering, tyfus, klotezooi: mn brandprogramma is naar de klote : snel nieuwe laten branden
, heb Saviour Machine - The Legend Part 2, The OC Supertones - Strike Back, legaal.gebrand: Radiohead - My Iron Lung enzenz. en als mn brandprogramma gefixt is komen er weer veeeeel meeer, origineel is zo duur en heb zoooo weinig geld
|
|
|
|
|
coldplay - a rush of blood to the head
stereophonics - weet niet hoe ie heet eigenlijk ![]() nostoc - too bog for his boots (ZOOOO KEWL!) o en ik kreeg er nog een gratis oorgasm bij ![]() ik wist dat ik er 1 vergeten was: starsailor - love was here, voor maar 8 euro! WOH!
Laatst gewijzigd op 23-12-2002 om 20:22. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Het stikt er van de commerciele onzin in die afdeling, dus dacht ik van, die 40 licks is degelijk het beste wat er ligt...was het ook... Ik koop wel eens wat recentere, politiek minder correcte stuff als mijn ouders even niet mee zijn...in een andere winkel
|
|
|
|
afgelopen donderdag: yourself or someone like you - matchbox twenty
en uhm.. vandaag bij de bieb.. wel soort van aankoop, aangezien je geld moet betalen om die dingen te huren: (what's the story)morning glory? - oasis greatest hits - texas
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Laatste aankoop? TOMMYHILFIGERRR | 1 | 31-03-2012 23:15 | |
| De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 19:02 | |
| Lifestyle |
Online aankopen MariaMaria | 24 | 01-11-2011 15:57 | |
| Lifestyle |
je laatst gekochte blunder ! Gianluca * | 54 | 04-04-2003 19:41 | |
| Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? Roos | 570 | 23-10-2002 09:55 | |
| Vrije tijd |
Kampioen 2002/2003 Bean | 51 | 14-06-2002 22:40 | |