Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil verhuizen omdat ik me niet op mijn plek voel in dit huis. Ik ben hier al een hele tijd geleden ingetrokken, maar het voelt allemaal nog steeds een beetje als 'zijn huis'. En ik wil graag een grotere keuken en een badkamer met bad en afgesloten douche en een betere tuin en een garage en geen zolder. Maar hij wil hier pas weg als we iets gaan kopen. En dat zie ik nog niet binnen nu en 5 jaar gebeuren.
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat jullie huis nog echt van hem voelt, is wel herkenbaar! Wij hebben ook eerst twee jaar in het appartement gewoond waar hij al drie jaar alleen woonde. En we hadden het helemaal omgegooid en nieuwe meubels en weetikwat, en het bleef toch van hem. Nu wonen we sinds april in een huis dat we helemaal samen opgeknapt hebben en dat voelt toch echt wel anders.
Verder hoor ik regelmatig mensen zeggen dat ze willen kopen en niet willen huren, maar dat snap ik niet zo goed ![]() |
![]() |
|
Het heeft niet zo heel veel met smaak te maken, als wel met gevoel. Er is al heel veel wel verandert, maar voor mijn gevoel blijft het zijn huis. En vind ik dus indirect ook dat ik me niet zoveel mag bemoeien met hoe hij dingen al jaren heeft. Zoals de 'inrichting' van de logeerkamer en zolder. En dat ik voor mijn gevoel dus ook niets te zeggen heb over wat hij wil bewaren, omdat het ooit (lees: nooit) wel weer ergens van pas komt.
Ja, ik ben me ervan bewust dat dat mijn probleem is, en dat het voor veel mensen heel onzinnig klinkt. Maar maakt niet dat ik hier niet minder weg wil.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als ik de volgende keer iets bak, kom ik langs ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat ik, als ik het huis uit ga, eerst iets van een flatje ofzo ga huren met mijn vriendje en sparen voor iets wat we allebei leuk vinden/met ruimte/op een plek waar we willen wonen
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Anne is ergens manager of directeur. Misschien is dan ook de tijd rijp om een adviesbureau te beginnen samen over de weg naar succes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel besloten dat ik hier nog wel een tijdje zal blijven en dat ik daarom toch echt wel wil schilderen. De kans dat ik wil en kan verhuizen (want ik wil dan naar Nederland, ergens anders in België ga ik toch niet doen tenzij Baarle-Hertog) is nogal klein de komende jaren. Evenals iemand ontmoeten waarmee ik binnen zo'n korte tijd officieel ga samenwonen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee gewoon, net als bij sollicitaties oid 'waar zie je jezelf over vijf jaar binnen dit bedrijf?' Moet er altijd een beetje van overgeven in mn mond. Waar ik over tien jaar ben zie ik dan wel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In dat geval: een huis kopen in een dorp in Limburg lijkt me de slechtste investering ooit, niet alleen financieel maar ook qua blok aan 't been dat het later gaat worden. Tevens zie ik mezelf over 10 jaar nog steeds dezelfde rock 'n' roll levensstijl leiden als nu, baby.
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jullie iets niet mogen of kunnen, wat wel leuk is - lekker eten, seks, dagenlang naakt rondlopen, hard zingen, wat dan ook - vinden jullie het dan fijn of juist niet om eraan herinnerd te worden/je te herinneren dat andere mensen dat wél kunnen/hebben? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|