Oud 10-10-2012, 16:40
Esthurr2
Esthurr2 is offline
Hii,
Regenkleding ziet er niet uit!
Maar doorweekt op school aankomen is ook niet echt charmant...
Vraag: zou je regenkleding dragen als het er WEL cool en hip uit zou zien??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2012, 16:42
Verwijderd
Ik draag het zelfs als het niet cool en hip is. Fuck the police.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Ik draag het zelfs als het niet cool en hip is. Fuck the police.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 16:51
O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Hii,
Regenkleding ziet er niet uit!

Bitch please.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 16:54
Esthurr2
Esthurr2 is offline
Hahahaha okee deze zou ik wel aantrekken
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 18:14
Verwijderd
Als het motregent, ga ik echt geen regenkleding aantrekken of met een plu zeulen. Al dat gewhine over 'mijn haaarrrr'. Tenzij ik natuurlijk een wandeling van 5 km in die motregen moet maken.
Ik zie het probleem van regenkleding niet zo, ok, je ziet er even uit als een aardappelzak, maar beter dat dan dat je er als een verzopen kat bij moet lopen of een extra set kleding mee moet zeulen. Daarbij lijkt mij de fietsroute naar school bepaald niet de meest uitgelezen plaats om indruk te maken op anderen met hoe je eruit ziet.
Overigens zijn er bij mijn weten tegenwoordig leuke poncho's in felle kleuren en zelfs doorzichtige regenkledij.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 19:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik draag regenkleding (als in: een regenbroek, mijn jassen zijn waterdicht) omdat ik droog op mijn bestemming aan wil komen, niet om er hip uit te zien. Dat laatste is met slecht weer toch van ondergeschikt belang.
Oud 10-10-2012, 20:45
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Lol mij boeit het niet of ik een natte broek krijg en mijn jas is waterdicht. Doe wel altijd een trui met capuchon aan om mijn haar droog te houden, als dat heel nat word door de regen dan druipt het mengsel van groene zeep en haarlak in mijn ogen en dat prikt behoorlijk.
Oud 10-10-2012, 20:52
S0meone
S0meone is offline
Citaat:
Lol mij boeit het niet of ik een natte broek krijg en mijn jas is waterdicht. Doe wel altijd een trui met capuchon aan om mijn haar droog te houden, als dat heel nat word door de regen dan druipt het mengsel van groene zeep en haarlak in mijn ogen en dat prikt behoorlijk.
Met een natte broek op school komen? >
Nee echt niet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 20:56
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Met een natte broek op school komen? >
Nee echt niet.
Is na een uurtje al weer droog, en ik vind die regenbroeken kut omdat het enorm ''benauwd'' word in die broek met als resultaat een plakkerige en klamme broek.
Oud 10-10-2012, 22:13
Verwijderd
Alleen als het echt niet anders kan doe ik een regenbroek aan, veel te warm en krijg er idd een klammige broek van. Het boeit mij nu niet meer wat anderen er van vinden dat ik comfort over fashion verkies, maar op de middelbare school durfde ik me niet in regenpak op school te vertonen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 11:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als het (mot)regent en ik moet naar buiten, draag ik een badmuts. De rest van mijn kleding boeit meestal niet, als het een dure jurk is trek ik hem pas op bestemming aan.
Speciaal voor jullie een foto van mij in badmuts:

Meestal gaat er wel een capuchon overheen nog. Maar het werkt prima en is sowieso leuker dan een regencape.
Als het teringhard plensregent dan verlaag ik me overigens gewoon tot een regencape ook.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 00:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb altijd een opvouwbare regenjas in m'n tas, voor 't geval dat. En hij is superleuk. Blauw met rode appeltjes erop! Kostte een tientje ofzo bij de primark. Hij is na een zware regenbui wel gaan lekken (het regende dan ook echt keihard de hele dag), maar effe insprayen en het kan weer.
Broek vind ik niet zo boeiend, want ik heb toch geen fiets en van door de regen lopen wordt mijn broek toch niet zo nat.
Oud 13-10-2012, 12:06
O RLY
O RLY is offline
Ik draag overigens geen regenkleding. Mijn jas is waterdicht en een natte broek vind ik niet erg. Als het rot weer draag ik wel thermokleding tijdens het hardlopen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2012, 12:21
Verwijderd
Ik heb altijd een regenpak in mijn fietstassen zitten. Ik moet een klein half uurtje fietsen naar mijn werk en dat is net te ver om, als het regent, zonder regenpak te gaan want dan word ik zeiknat. En daar heb ik geen zin in. Ik zit ook niet op de fiets om indruk te maken op andere mensen, dus eigenlijk interesseert het me geen deuk dat ik er niet uit zie. Ik word iig niet nat
Met citaat reageren
Oud 15-10-2012, 13:20
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Als het (mot)regent en ik moet naar buiten, draag ik een badmuts. De rest van mijn kleding boeit meestal niet, als het een dure jurk is trek ik hem pas op bestemming aan.
Speciaal voor jullie een foto van mij in badmuts:
[afbeelding]

Meestal gaat er wel een capuchon overheen nog. Maar het werkt prima en is sowieso leuker dan een regencape.
Als het teringhard plensregent dan verlaag ik me overigens gewoon tot een regencape ook.
Haha die hoedjes moest ik ook op toen ik bij 't Vleescentrum werkte, alleen die hadden geen stippen
Oud 15-10-2012, 15:54
vlindertje07
vlindertje07 is offline
Boeiend dat het er niet uit ziet... Ik vind het beter dan met een kleddernatte, koude broek de hele dag (want die van mij waren echt nooit met één uurt al droog) op school te moeten rondlopen, bah.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 16:33
Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Waar laten jullie trouwens je regenpak als je die aan hebt gehad? één van de andere redenen dat ik nooit een regenpak draag is omdat ik die nergens kwijt kan. In mijn schooltas gaat niet want dan worden mijn boeken en schriften nat, in mijn kluis ook niet want dan word de inhoud van mijn kluis helemaal nat en op de kapstok vind ik 'm óf nooit meer terug óf m'n regenpak word gestolen -_-
Oud 17-10-2012, 16:46
Verwijderd
Een plastic tas erom heen, in je kluisje duwen en thuis eruit halen en laten drogen anders gaattie rotten!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 09:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Boeiend, als ik maar droog aan kom! Ik heb wel eens gesjanst met een gozer en me afgevraagd waarom hij niet reageerde. Tot ik realiseerde dat ik een lelijk grijsgroen regenpak aan had (maar wel droog).

Ik hang hem op mijn werk aan de kapstok om te drogen ik heb dat dilemma altijd met paraplu's
Oud 19-10-2012, 13:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij mijn studie zijn de kapstokken in de lokalen dus daar is je regenkleding ophangen geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 21:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hang het te drogen als ik de mogelijkheid heb en anders idd in een plastic zak doen en thuis uithangen. Was vanmorgen trouwens wel weer erg blij met m'n regenpak (en vanmiddag was het handig om op te zitten en een droge kont te houden op een natte picknickbank )
Oud 19-01-2014, 15:53
ls97
ls97 is offline
ik vindt dat je mag draagen wat je wil ik draag vaak zat mijn regenpak en rubber laarzen op en naar school.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2014, 16:50
bikinigek
bikinigek is offline
je hebt van die doorzichtige en dan zonder kleren er onder vinden jongens wel leuk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2015, 09:34
Hannelore99
Hannelore99 is offline
Regenkleding vindt ik ook niet mooi. Het merk rains is cool, maar wel wat duurder. Dus ik heb uiteindelijke de roze met zwarte broek gekozen van Agu.

EDIT: Reclame maken is niet de bedoeling, daarom is de link uit je bericht gehaald.

Laatst gewijzigd op 19-02-2015 om 10:45. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten