hoi jasper,
Wat op het moment helemaal hot is is het aanbieden van een liefdesslotje. zij kan dan zelf bepalen of ze deze met jou wel of niet wil ophangen. dit kan een simple slotje zijn maar ook een mooie. uiteindelijk moet je er voor zorgen, (als ze wil) dat jij en haar naam op het slotjes staan bv. dan is de liefde bezegeld.
het is heel populair en gebreurd overal te werld zo ongeveer. volgens mij was het in rome begonnen ofzo maar in parijs en frankfurt hangen vet veel slotjes aan die bruggen.
in nederland hebben we 4 locaties heb ik ff snel gezocht. rotterdam, amsterdam, utrect en sneek zinds kort blijkbaar.
iig dit soort slotjes kan je bv halen bij een internetwinkel. hier had ik mijn ook besteld. deze werd ver netjes afgeleverd enzo. wij hadden onze namen er in laten graveren maar je kan ook gewoon een stift pakken en het er op schrijven. (wel permanent marker gebruiken anders is het er vet snel weer af buiten)
iig mijn vriendin vond het super geweldig en romantisch. na het ophangen ff uit eten geweest