Oud 28-01-2014, 22:28
bloodyb
bloodyb is offline
Lijkt me een stevige prijs voor auto van 12 jr. met 4,5 ton op de klok!
Oud 28-01-2014, 22:33
KIET
KIET is offline
Mwah, dat is nog een redelijk nette prijs - beetje afhankelijk van opties/uitvoering Voor een diesel is 4,5 ton geen onmogelijk opgave, zeker niet als de boel fatsoenlijk onderhouden is. VWs hebben wel een redelijk imago wat dat betreft, hoewel die binnen de autowereld wat meer aan het afbreken is.
Oud 29-01-2014, 06:05
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteren reed ik op een autoweg achter een auto die steeds schommelde tussen de 70 en de 100 en je mag daar niet inhalen. Bij de tweebaans rotonde zag ik dus mijn kans om in te halen, blijkt-ie een dikke motor te hebben: met een keer gas geven zat-ie na de rotonde gelijk op met mij. Helaas was ik degene die terug moest invoegen op zijn baan. Hij heeft me er wel voor gelaten, met veel handgebaren en groot licht geknipper . Maar een minuut later was de afstand tussen ons gelukkig al weer heel groot omdat hij lang niet de maximumsnelheid reed.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2014, 07:14
feniks
feniks is offline
Gisteren juist het tegenovergestelde van een wegpiraat:
Letterlijk in het midden van een provinciale weg liep er een jonge koe. En die durfde met het toch wat drukker wordende verkeer geen kant meer op.

Samen met een van de tegenliggers gestopt, file veroorzaakt ( ) en dat koebeest van de weg getrokken en met sleepkabels aan een boom vastgebonden.

Toch beter dan maar doorrijden, en hopen dat de achterliggers er niet overheen rijden.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2014, 08:24
Verwijderd
Gisteren ik, van tankstation naar huis gereden zonder lichten aan, kwam er pas achter toen ik na het parkeren het lich uit wilde zetten gelukkig maar 800 meter en weinig verkeer.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2014, 10:10
mercurius70707
mercurius70707 is offline
Een bestuurder die zonder richtingaanwijzer de snelweg afging, zodat er bijna een ongeluk werd veroorzaakt!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 15:35
KIET
KIET is offline
Niet zozeer een piraat, meer een held:

Bijna compleet standaard 52pk sterke Citroën AX diesel - veerpootbrug, andere inlaat (ivm de veerpootbrug), iets betere inspuiting, geen interieur en inbouw van rolkooi - en dan een rondetijd van minder dan 10 minuten neerzetten

Oké, het heeft hem 8 jaar, 9 motoren, 5 versnellingsbakken, bijna 25.000 km, en zo'n 120 rondjes gekost... maar dan nog
Oud 01-02-2014, 01:32
bloodyb
bloodyb is offline
Waarom is z'n hoofd weggepixeld? Mag zijn vrouw niet weten dat ie dit doet?
Oud 01-02-2014, 01:34
KIET
KIET is offline
Als je tot negen keer toe een ander blokje erin moet hangen, valt dat moeilijk te verdoezelen denk ik zo
Geen idee verder. Het is niet alsof een witte AX diesel met nogal wat rij-skills verder niet opvalt daar
Oud 11-02-2014, 07:45
feniks
feniks is offline
Was gisteravond een man die vond dat hij op een vergunninghoudersplaats mocht staan. Jammer voor hem was dat IK wel en hij NIET in bezit van een vergunning was.
Gelukkig reed er politie op de fiets voorbij, dus die maar even om raad gevraagd.
Meneer kreeg een hele dikke boete. En ik heb meneer ook maar even gemeld dat hij er genadig van afkwam, omdat ik dit soort asocialen meestal gewoon klem zet tot de volgende morgen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 19:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een deel van de discussie is afgesplitst naar hier
Oud 12-02-2014, 16:20
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zag vandaag een auto uit een straat van rechts over het hoofd. Excuus: op alle wegen reed een auto, degene tegenover me deed een rare bijzondere verrichting, degene links van me reed veel te hard en leek niet te remmen en ik kon de straat van rechts niet inkijken omdat zelfs in de bocht een haag van geparkeerde auto's stond. Gelukkig begreep de chauffeur mijn 'sorry'-gebaar.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 14:29
Verwijderd
Ik ga maar een dashcam aanschaffen denk ik, vorig jaar ingesloten op de grensovergang, nu dit weer:
Gast komt achter me uit een weg, draait mee naar rechts, geeft goed gas, maar ik trek ook goed op en toch steekt hij mij aan volle snelheid voorbij zodra het middenstuk weg is. Gooit zich voor mij, trapt vol op de rem en blijft dan aan 20-30km voor me bollen. Mijn hart zat al in mijn keel, ik durfde niet in te halen, want het is een gewone tweerichtingsweg en wie weet wat die van plan was om nog te doen, het enige dat ik dacht was 'blijven rijden, 200 meter verder zit de zaak, daar rij je binnen'. Dan vertraagt hij nog meer en zet zich langs de weg, ik grijp mijn kans en duw de gas in en zie hem uitgebreid naar me kijken. In mijn achteruitkijkspiegel zie ik dat hij draait en terugrijdt en dan rij ik de garage binnen om de nummerplaat te noteren en uit te trillen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2014, 15:33
feniks
feniks is offline
Als je een smartphone hebt, kun je met sommige houders in je auto al een dashcam maken.

Er zijn van die houders bijvoorbeeld voor de iPhone, die bestaan uit een stang, en twee zuignappen. Die leent zich daar prima voor.

Daar hoef je geen dashcam voor te kopen

De wegpiraat van vandaag was een (hoe kan het ook anders) poolse vrachtwagen die de snelweg opkwam, dwars over het puntstuk. Totaal geen noodzaak, want het was rustig op de weg. Invoegen had hij gewoon op de normale manier over de blokmarkering kunnen doen. Maar zijn actie leidde tot nogal wat wilde stuurbewegingen van mensen die die idioot moesten ontwijken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2014, 23:15
KIET
KIET is offline
Op het (kleine) bedrijventerrein reed iemand met een Jeep echt bizar langzaam. Bleek dat het een grootvader was die met z'n kleinkind van een jaar of 4 op schoot zat, het kind was 'aan het rijden' En om z'n zichtbaarheid te verkleinen hield hij op kruipsnelheid zijn lampen ook maar lekker uit.
Oud 25-02-2014, 07:07
feniks
feniks is offline
Ik moest gisteren invoegen, en gaf dat vrij duidelijk aan, met werkende knippers enzo.
Maar het was wat druk, alsnog.
De man of vrouw die al op de rijbaan reed, werd daar blijkbaar zó nerveus van dat ze zichzelf op de meest zotte manier op de overvolle linker rijbaan propte. Dat dit niet leidde tot botsingen, mag een wonder heten. Ik was al bezig om wat gas terug te nemen, zodat ik achter die bangerik kon invoegen, maar dat bleek niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 10:50
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik moest gisteren invoegen, en gaf dat vrij duidelijk aan, met werkende knippers enzo.
Ik zou met die manier van invoegen "aan de kant hier kom ik aan", ook niet blij zijn.
In het buitenland is het gebruikelijk maar in Nederland knipperen we bij het invoegen en inhalen pas als we kunnen gaan. Daarvoor moet er dus eerst ruimte zijn en moet je je toekomstig gewenste plekje al hebben uitgezocht. Ik knipper dus pas als een auto voor de helft is gepasseerd en nooit ervoor.
Mensen worden dus terecht zenuwachtig als er iemand naast hun zit die al aan het knipperen is, omdat ze vermoeden dat je ze niet gezien hebt en dus al gaat.
Eigenlijk zou je bij het invoegen (anders dan bij een gecombineerde in-en uitvoegstrook) niet hoeven knipperen, het is voor iedereen duidelijk dat je niet op de vluchtstrook wil gaan rijden, alleen het moment waarop je van baan gaat verwisselen is interessant voor je achterligger in spé.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2014, 11:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op je examen mag je ook pas richting aan geven op het moment dat je kan gaan en niet op het moment dat je wil gaan idd om de situatie te voorkomen die feniks schetst.
Oud 25-02-2014, 22:10
Qimm
Qimm is offline
Maar soms is afdwingen wel noodzakelijk om te voorkomen dat je zonder invoegstrook komt te zitten. Sommigen komen niet zelf op het idee om de invoeger ruimte te geven. En als het druk is ben je daarvan wel vaak afhankelijk
Oud 25-02-2014, 22:14
bloodyb
bloodyb is offline
Ik kan me vergissen maar volgens mij is Feniks buschauffeur en dat maakt de situatie iets anders. Ik denk dat hij wegreed bij een halte en dat aangaf met de richtingaanwijzer.
Oud 26-02-2014, 07:33
feniks
feniks is offline
Ik ben inderdaad buschauffeur, in theorie dan, want inmiddels heb ik door ruziemakende agenda's eigenlijk geen tijd meer om op afroep op een bus te rijden.

Het punt was inderdaad zoals Qimm aangaf: ik was afhankelijk van anderen om in te voegen.
En er was niks aan de hand geweest, omdat ik al bezig was het verkeer op de rijbaan voor te laten gaan, zodat ik achter die auto in kon voegen. Daar was de ruimte. En als diegene een beetje gelet had op wat ik deed, had ze kunnen zien dat ik vaart minderde.
Dus er was voor haar (of hem) geen enkele reden om in de stress te schieten, en de linkerbaan op te duiken als een malloot. Want daarmee bracht zij zichzelf en anderen in gevaar.

Wat betreft het knipperen: misschien heb je gelijk. En had ik dat niet moeten doen.
Maar als je verkeer op een invoegstrook ziet rijden, kun je er gif op innemen dat dat verkeer op een gegeven moment dat gaat doen waar een invoegstrook voor bedoeld is. Invoegen.
Ik kan dat inderdaad ook op het laatste moment aangeven met knippers. Ik kan het zelfs helemaal niet doen.
Is een afweging die je maakt. En wellicht was het niet mijn meest heldere afweging.
Ik ging uit van het principe, duidelijk communiceren, redt levens. Ik had nooit kunnen vermoeden dat iemand daar zenuwachtig van zou kunnen worden, aangezien ik die auto heel helder in beeld had, al die tijd.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 09:48
Verwijderd
"Belgen".

Eigenlijk heb ik daar de essentie mee te pakken, maar toch maar wat extra uitleg: de absolute onkunde en onwil van Belgen om met fietsers om te gaan (niet veel anders als op gebied van rotondes). Op een stukje van 2 km in deze kleine stad bijna 3 keer overhoop gereden omdat ze gewoon niet (willen) beseffen dat fietsers ook rechten en voorrang kunnen hebben (nu beseffen die fietsers ook vaak niet dat zij ook plichten hebben, maar goed). De laatste (tegenligger) moest een inhaalmanoeuvre op mijn weghelft komen doen en die vlamde gewoon door /care dat ik geen kant op kon, ik heb de voetgangers op de stoep half van hun sokken gereden in een ontwijkpoging en in plat Mestreechs naar de auto gebruld dat ik toch wel echt voorrang had daar. Idioot.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2014, 11:00
Kali
Kali is offline
Ik had het tegenovergestelde voor met fietsers...

Smalle eenrichtingsverkeerstraat, komen er 2 wielerterroristen in tegenrichting afgevlamd, maar de straat is net de breedte van auto...en heel hoge borduren...

Gewoon uiterste rechts stil blijven staan, keken ze nog kwaad ook..

Kon enerzijds de auto niet wegtoveren, en anderzijds er was een fietspad waarop ze konden rijden!
Oud 26-02-2014, 11:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Maar soms is afdwingen wel noodzakelijk om te voorkomen dat je zonder invoegstrook komt te zitten. Sommigen komen niet zelf op het idee om de invoeger ruimte te geven. En als het druk is ben je daarvan wel vaak afhankelijk
Mijn instructeur zei altijd 'op je examen geef je richting aan wanneer je kán gaan, als je geslaagd bent, geef je richting aan wanneer je wíl gaan'. Als het druk is, rijd ik ook wel eens langzaam met het verkeer mee en dan geef ik ook wel richting aan om te laten weten dat ik ergens tussen wil en vaak houdt er dan wel iemand in. Afgelopen vrijdag ook nog iemand er tussen gelaten.
Oud 26-02-2014, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Ik had het tegenovergestelde voor met fietsers...

Smalle eenrichtingsverkeerstraat, komen er 2 wielerterroristen in tegenrichting afgevlamd, maar de straat is net de breedte van auto...en heel hoge borduren...

Gewoon uiterste rechts stil blijven staan, keken ze nog kwaad ook..

Kon enerzijds de auto niet wegtoveren, en anderzijds er was een fietspad waarop ze konden rijden!
Oh ja, de wielerterroristen, maar dat zijn ook meestal Belgen Met hun koersen. Die mogen ze van mij overal afschaffen, als wij willen racen met de auto, moeten we ook naar een speciaal terrein.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 15:01
Hawahaai
Hawahaai is offline
Geen wegpiraat maar wel irritant als je in een auto rijdt met start/stop systeem: mensen die in een stilstaande rij eerst grote afstand laten tot hun voorganger en dan tijdens het wachten steeds een klein stukje vooruit rollen. Dan lijk ik uiteindelijk de aso, omdat er anderhalve auto tussen mij en m'n voorganger past...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 16:35
KIET
KIET is offline
Kan je het start/stop-systeem niet uitzetten anders? Of gewoon de auto in de versnelling laten staan De auto van mijn moeder heeft het ook, maar ik gebruik het alleen als ik verwacht dat er enige baat bij is.

Ik was een beetje wegpiraat bezig. Of eigenlijk meer milieupiraat. Een bout van de uitlaat van de 126 was los getrild (niet voor het eerst...) en diezelfde bout dekte ook de carter af. Olie overal, wat lekker op de grond druppelde. Of op de hete uitlaat, zodat er een walm van verstookte olie uit het motorruim kwam. Budgetsetje ring-/steeksleutels (gereedschap lag nog in de Saab), bouten en borgringetjes bij de bouwmarkt heeft het probleem tijdelijk opgelost

En iemand heeft de voorste kentekenplaat van de 121 kromgebogen Als de 121 door de APK komt over een maand of 2 kan ik daar dus nieuwe platen op zetten, want dit is geen porum.
Oud 03-03-2014, 17:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik laat tijdens het rijden de auto vrijwel altijd in de versnelling staan, eigenlijk nooit in z'n vrij tenzij ik echt voor een open brug ofzo sta
Oud 03-03-2014, 21:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gelukkig moet je deze auto in z'n vrij zetten om te startstoppen, en dat doe ik inderdaad alleen als ik denk dat het loont (was wel wennen om aan te leren, eerst vergat ik het echt altijd). Maar dan moet het rijtje voor me niet stiekem opschuiven!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 06:31
feniks
feniks is offline
Hele rare situatie gisteren, deels aan mij te wijten
Ik wilde op een drukke, maar geen file rijdende a2 op de linkse baan gaan rijden om het rijtje in te halen. 3x kijken en ik dacht oprecht dat er meer dan genoeg ruimte was. De audi, die in mijn perspectief echt nog heel erg ver weg was, ziet me naar links schuiven, en begint te knipperen en te seinen, en mijn fout was, dat ik terug naar rechts schoof. Deels van schrik of zo. Stom natuurlijk, want voor mij reden ook mensen gewoon 110-115. Dus die vent moest hoe dan ook hard in zijn ankers.

Maar omdat ik terugschoof naar rechts, waar op zich ook ruimte zat was, was er iemand anders niet meer op bedacht dat ik terugkwam, en die wilde zijn auto ook naar links zetten.
Tot twee keer toe bijna een aanrijding. Alleen maar omdat ik zo dom was, om te 'schrikken' van een aso in een audi. Dat overkomt me tegenwoordig nog maar zelden. Dat ik sneller dan noodzakelijk is plaats maak voor een aso.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 17:47
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kwam vandaag op een rotonde een stilstaande auto tegen. Als je niet weet waar je heen moet, oké, maar dat is niet de plek waar je dan je keuzes moet staan overdenken.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam vandaag op een rotonde een stilstaande auto tegen. Als je niet weet waar je heen moet, oké, maar dat is niet de plek waar je dan je keuzes moet staan overdenken.
Juist op een rotonde kun je prima rondjes blijven rijden terwijl je nadenkt!

Mijn wegpiraat vandaag was de kraanwagen die ineens besloot een vrachtwagen in te halen en de wagen vlak voor mijn neus met tachtig-negentig de linkerbaan op gooide. Terwijl er achter mij 1 auto reed en daarachter helemaal geen verkeer, dus hij had best even kunnen wachten.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2014, 10:20
feniks
feniks is offline
Volgens CJIB was ik het, met 30 km/u te hard, is dat misschien ook wel terecht.
Hoewel: ver voor de ochtendspits geen auto te bekennen, dus ik dacht dat ik wel door kon rijden.
En dat was maar goed ook, want we waren 4 minuten voor vertrek pas op Schiphol.
Alleen van die boete kunnen we nog eens 2 retourtjes Spanje kopen
Met citaat reageren
Oud 17-03-2014, 16:29
Verwijderd
Zaterdag op de snelweg, ik zit op de linkerbaan met 130, rechtsvoor rijdt een vrachtwagen, rechts is er een invoegstrook en er komen 2 auto's met aanhangwagens erachter daar de snelweg op. De eerste voegt in voor de vrachtwagen, de tweede erachter en vlamt hem meteen de linkerbaan op waar ik dus vol in de remmen moet... Ik heb hem echt helemaal stijf gescholden, kreeg nog een lading zand van zijn kar over mijn auto en Panopticon heeft hem een middelvinger gegeven toen we voorbij reden. Mijn hart zat nog een tijdje in mijn keel.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2014, 07:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Afgelopen weekend reed ik op de snelweg, 2 rijstroken per richting. Ik reed rechts. het was best druk, mensen waren op de linkerbaan aan het inhalen. Komt er ineens met een noodvaart eentje over de vluchtstrook , gaat na mij weer naar links en propt zich er ergens links tussen. Tis dat ik em in mn spiegel had aan zien aankomen, anders was ik me kapot geschrokken en had ik gedacht dat ik ineens op de linkerbaan uitgekomen was.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2014, 19:17
Verwijderd
Auto voor me op oprit voor autoweg rijdt met tachtig km/u naar begin van de korte invoegstrook... En stopt. Serieus. Het was niet eens druk, hij had zo de weg op gekund.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2014, 21:31
Hawahaai
Hawahaai is offline
80 km weg met kruispunt met stoplichten, het wordt groen en de bejaarde vooraan is niet snel met optrekken. En dat was maar goed ook, want toen ons licht al groen werd, kwam er van links nog een auto oversteken met een rotvaart.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2014, 17:17
bloodyb
bloodyb is offline
Wéér een droplul van een buschauffeur die dacht jij kan wel willen oversteken op een zebrapad maar dat wil nog niet zeggen dat ik dan op de rem trap!
Oud 31-03-2014, 07:53
feniks
feniks is offline
Gisteren belandde ik in een situatie als dat inmiddels beruchte filmpje van die BMW uit belgie.

Alleen in dit geval was de BMW een Renault Twingo, die al op de provinciale weg verschrikkelijk zat te kleven.
Toen ik de provinciale weg verliet, kwam meneer mij achterna, om me in het dorp, op een schier onmogelijke plek in te halen. Omdat ik dat niet verwachtte schrok ik voor de eerste keer, en in een reflex claxonneerde ik.
Toen vond meneer het niet alleen nodig om vol in de remmen te gaan (dat was mijn tweede schrik, ik kon een aanrijding met gillende remmen maar net vermijden), maar ook om, toen ik erlangs wilde, zijn deur open te gooien (en dat was de tweede aanrijding die ik maar nét kon omzeilen).

Ik wist me er toch zonder schade (ik ben een fucking goeie chauffeur, dat ik op dergelijke stupiditeiten kan anticiperen) langs te wurmen, en toen ging meneer al rijdende foto's maken van mijn auto...

Ik was inmiddels witheet, en belde de politie. De droplul had een kind achterin zitten, en een twingo heeft erg weinig kreukelzone als ik mijn auto achterin parkeer. En dan had hij de rest van zijn leven moeten leven met het idee dat zijn achterlijke gedrag zijn dochter kostte.
Jammer, heel jammer dat ik zijn kenteken niet genoteerd had. Maar de dienstdoende agent, heeft mijn verhaal plus kenteken genoteerd.

De rest van de dag met adrenaline tot achter mijn oogbollen rondgelopen.

Normaal ben ik niet zo snel uit het lood te krijgen, maar ik dacht dat ik alle gekheid wel meegemaakt had. Maar dat iemand uit compensatiedrang zo ver zou gaan als deze totale mongool, was nieuw voor mij.

Had misschien niet moeten claxonneren?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2014, 21:10
Verwijderd
Zoooo veel mensen vanochtend die reden met alleen mistlampen en dus geen achterlichten.
Terwijl het zicht zo'n 100-150 meter was - niet zo kort dat mistlampen nodig zijn, wel zo kort dat het eng is als de auto voor je geen achterlichten aan heeft...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2014, 05:54
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gisteren kwam er bij een stoplicht een motorrijder voor me staan, om bij groen zijn motor af te laten slaan. Daarna trok ie op als een gek - tot de 60 (waar je 80 mag). Fijn, was dan gewoon achter mij gebleven!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2014, 21:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Altijd fijn, bumperklevers. Ik reed achter een auto die 75 reed waar je 80 mag en toen kwam er een busje achterop gereden, die veel te dichtbij bleef plakken. Demonstratief ruitensproeien leverde een paar meter extra afstand op, maar uiteindelijk reed-ie zich bijna te pletter toen hij ging inhalen vlak voor een bocht met een verhoogde middenberm (met inhaalverbod) met veel te weinig snelheidsverschil.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 22:35
Daf_BE_Duck
Daf_BE_Duck is offline
http://www.nieuwsblad.be/article/det...mf20140415_034
en dat dan in holland, inderdaad wel 'kut' voor de chauf maar schelden op cam helpt dan ook weer niet...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2014, 07:26
hookee
hookee is offline
Gisteren was ik met 120 aan het inhalen toen er een (zwart) Golfje het nodig vond zo'n 50cm achter me te gaan rijden. Ik moest sterk de neiging het rempedaal even te "toucheren" onderdrukken en dat is me ook gelukt. Ik reed met medereizigers en dan wil je geen situaties uitlokken die tot woede, angst en zweet leiden. Ik deed er echter wel heel wat langer dan gemiddeld over om na mijn inhaalmanoeuvre van baan te wisselen, stoïcijns naar voren kijkend.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2014, 08:20
Qimm
Qimm is offline
Gisteren had ik ook een zwart golfje achter me plakken... dat bleken cops te zijn Die willen mij nog even wat vragen over mijn aanhanger belading. Kennelijk mocht het niet helemaal zoals ik het had, maar gelukkig geen boete gehad.
Oud 16-04-2014, 08:27
Verwijderd
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...mf20140415_034
en dat dan in holland, inderdaad wel 'kut' voor de chauf maar schelden op cam helpt dan ook weer niet...
Het lucht wel op, ik doe dat ook altijd. Hij had er ook fijn overheen kunnen denderen, blijft niks van die Belg over dan en terecht. Kutmanoeuvre. Overigens rijden ze in Nederland.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2014, 20:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gewoon rustig door blijven rijden met 70 op een autoweg, ook als er een vrachtwagen ruim naar je toe rijdt en je een enorme slinger auto's achter je verzamelt. Zo zonde van mijn reistijd
Met citaat reageren
Oud 08-05-2014, 07:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
De Suzuki Alto die een klein vrachtwagentje in wilde halen (wat niet supervlot optrok, maar daarna ruim de maximumsnelheid ging rijden) deed zo zijn best dat hij eerst bijna links de berm in dook, toen met het corrigeren bijna tegen het vrachtwagentje reed en toen maar net voor de tegenligger weer naar de goede weghelft terug kon slingeren. Ik reed erachter en hield mijn hart vast...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 06:28
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik reed erachter en hield mijn hart vast...
Jeweettoch: TWEE handen aan het stuur !
Met citaat reageren
Oud 09-05-2014, 09:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Jeweettoch: TWEE handen aan het stuur !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: