Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Vobis is nu eenmaal een bagger winkel. Mannen daar hebben er echt geen verstand van.
Mijn pa heeft daar een keer een PC gekocht. Doen ze er een te kleine HD in. Wij terug. Nieuwe disk ingebouwd. Vertellen ze dat het druk is en ze hem pas na de kerst kunnen installeren. Ik: dan installeer ik wel zelf. Machine meegenomen en install gedaan. Iedere keer als je aanzette zag hij de disk niet. Deed je reset dan weer wel. Ik bellen: -Ik leg probleem uit. -Is de partitie actief ? -Ja, maar volgens mij staat de HD init tijd te kort. Hoe stel ik dat in bij jullie BIOS ? -Ik ga het vragen en bel dan terug Belt die gast terug is errug moeilijk probleem, kom maar langs ![]() Kom je daar begint die sukkel van de TD tegen mij te janken dat ik wel wat fout gedaan zal hebben. Mannen zitten een half uur aan de machine te prutsen. Komt een andere gastje met de PC terug. -Wat was er nou aan de hand ? -Hij zocht te kort naar de HD ![]() -En hoe hebbie het opgelost ? -Uitgebreide POST aangezet in BIOS Bij die butzaak koop ik dus echt nooit meer wat. -Desecrator
||
![]() |
Citaat:
maar dit: http://www.dixons.nl/Store/product/p...rid=0007022865 voor 3800 piek. is de enige 1333 Athlon die ik tegen kwam, is toch wel iets duurder dan de door jou genoemde 2999,- Op de Sky site was de goedkoopste 1333 zelfs: Game 1330MHz @ 266MHz Basis prijs: fl.4199,- Lopen die sites zo achter, zijn ze niet helemaal compleet, of krijgen we gewoon van de fantastische kortingen van jou ?? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Waar gaat dit topic nou heen?
Juist ja. Vobis wordt afgekraakt, en Dixons wordt door een niet nader te noemen persoon de hemel in geprezen. (Guess who?) Wat zal het iemand in vredesnaam boeien of een standaard Pc zaak AMD CPU's of Intel CPU's verkoopt. De meeste mensen die hier komen hebben wel enig verstand van Hardware ed, en kopen hun Pc dus echt niet in een standaard Pc zaak die Ghz CPU's icm 64 Mb ram verkoopt. Dit topic slaat dus IMHO nergens op. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|