Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je powercords kan kan je punk...genoeg tabs op t net..is nie zo moeilijk, heb je vrij snel onder de knie |
![]() |
||
Citaat:
als je een beetje originele punk wilt spelen, dan moet je echt wel wat meer skills hebben dan alleen oneindig powerchords raggen.
|
driedubbele bas ( je bedoelt dan denk ik met 1 voet 2 bass en nog met een andere voet nog een) is niet iets wat goedheid van een drummer aangeeft.
en punkdrum is zowieso niet echt een maatstaaf daarvoor. Snelheid is wat anders als techniek en innovativiteit.
||
![]() |
Citaat:
Maar in punk zitten genoeg goeie drummers.
|
![]() |
Alleen omdat bij Punk meestal simpele drumsstukken zitten betekend toch niet dat je weet of die mensen goed kunnen drummen?
Als je die gitaarist van *** (kies een goeie Metal band naar keuze) in The Offspring zet maakt hem dat niet opeens een slechtere gitarist. Hopelijk snap iemand wat ik bedoel. |
![]() |
|
er zijn weinig echt goede punk drummers die ook goed zijn in andere stijlen, raar maar waar.
komt door de simplistische vorm waarin het gegoten is. kan het nogsteeds goed zijn, maar knappe muziek zal het nooit zijn.
||
![]() |
Citaat:
Nee maar je kunt dwars door de simpelheid van punkrockheen toch heel goed goede van mindere drummers onderscheiden hoor, ik denk dat jij dat ook wel kan horen.
|
Ik heb veel punkbands gehoord, en het meeste doet -mij- niks qua drumwerk.....enigste die ik zo op kan noemen die echt leuke dingen doen dat is Travis Barker en die flippo van Rufio
En Josh Freese natuurlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
hebben aardige drummers! maar ja punk kan gaaf zijn door simpelheid en als dat jou straatje niet is houdt het op he
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zelf gitaar leren spelen DZHAW | 53 | 26-06-2013 10:31 | |
Muziek |
[punk]Disgusted, Mistake, Lager Louts en Kezus Krijst in de storing zaterdag 13 maart Verwijderd | 70 | 12-03-2004 16:13 | |
Muziek |
Gitaar leren spelen... Sambal | 45 | 03-10-2003 17:16 | |
Lifestyle |
Wat is punk? *SatansGirl* | 13 | 02-06-2003 18:38 | |
Muziek |
bassen of gitaren? tuttebel | 84 | 28-04-2003 10:38 | |
Lifestyle |
Maistro... muziek! Verwijderd | 18 | 04-02-2003 19:46 |