Oud 15-04-2014, 23:04
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Je kunt t Miekje!
Oud 15-04-2014, 23:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn goede voornemen van dit jaar is om meer feestjes te bouwen, maar omdat ik dat dan zorgvuldig moet plannen (de dag ervoor en de dag erna rust) en tegelijkertijd moet het flexibel zijn want als ik me die dag niet fit voel moet de drempel niet te hoog zijn om af te zeggen, komt het er nog niet echt van. Plus dat ik niet zo'n feestbouwende vriend(inn)en heb.
Oud 15-04-2014, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Mijn goede voornemen van dit jaar is om meer feestjes te bouwen, maar omdat ik dat dan zorgvuldig moet plannen (de dag ervoor en de dag erna rust) en tegelijkertijd moet het flexibel zijn want als ik me die dag niet fit voel moet de drempel niet te hoog zijn om af te zeggen, komt het er nog niet echt van. Plus dat ik niet zo'n feestbouwende vriend(inn)en heb.
Moet je dan zeg maar ook plannen dat als het op een feestje bent en je kakt in dat je dan naar huis moet kunnen?
Oud 15-04-2014, 23:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Moet je dan zeg maar ook plannen dat als het op een feestje bent en je kakt in dat je dan naar huis moet kunnen?
Ja eigenlijk wel. Als het in de buurt is moet ik gewoon vertrekken voordat ik niet meer kan fietsen, als het ergens anders is dannnn.. Ja, als het bij iemand thuis is kan ik altijd wel een plekkie vinden waar ik even kan gaan liggen mocht het echt niet meer gaan. Anders moet ik iemand weten te strikken die mij naar huis zou kunnen brengen.
Oud 16-04-2014, 00:17
Verwijderd
Ja, wel herkenbaar. Niet voor mij zelf maar in mijn omgeving. Hoe lang ben je nog bezig met dit gedoe denk je? Want er zit nu het laatste jaar geloof ik wel flink vooruitgang in naar wat ik meekreeg?
Oud 16-04-2014, 00:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik hoop niet al te lang meer maar er valt weinig over te zeggen. De neurologen vermoeden dat de spierzwakte het gevolg was de prednison. Dat spul gebruik ik sinds september niet meer, maar men vermoed dat ik nu gewoon nog herstellende ben van de klap van vorig jaar. Dat zeiden ze in januari en toen was ik gerustgesteld, maar inmiddels ben ik toch weer gaan twijfelen omdat de klachten een paar weken geleden toch weer wat erger werden. Inmiddels is het tij wel weer gekeerd, maar ik vraag me af of zo'n tijdelijk verergering wel zou kunnen vóórkomen als de prednison de oorzaak is.
Gelukkig ben ik van alle andere klachten wel verlost en staat het nu op de planning dat ik volledig uit zorg ga. Uit de psychiatrie dan, bij de neuroloog zal ik nog wel af en toe op controle moeten schat ik zo.
Oud 16-04-2014, 00:39
Verwijderd
Wat checkt de neuroloog dan allemaal? Je krijgt toch niet iedere keer een fMRI ofzo?
Oud 16-04-2014, 00:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En in principe kan ik wel alles weer, ik moet alleen nog veel slapen. En als ik 1 nacht wat minder slaap dan is dat nog te overzien, maar bij twee nachten slechter slapen heeft dat al behoorlijk effect op mijn functioneren. Dat gezegd hebbende is half twee wel een belachelijke tijd en ga ik gauw naar bed. Gelukkig kan ik morgen tot in de middag blijven pitten
Oud 16-04-2014, 00:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat checkt de neuroloog dan allemaal? Je krijgt toch niet iedere keer een fMRI ofzo?
Nee, gewoon een gesprekje hoe het gaat en soms wat controles op mijn bloed, dat soort dingetjes. Vooral om in de gaten te houden dat de medicijnen geen rare bijwerkingen gaan vertonen. In de afgelopen twee jaar deed hij ook altijd wat basale testjes als reflexen testen en en spierkracht voelen ed. Als ik symptomen van de ziekte krijg zal mijn omgeving niet wachten tot een controleafspraak maar direct aan alle alarmbellen gaan hangen
Oud 16-04-2014, 12:30
Qimm
Qimm is offline
Oud 16-04-2014, 12:34
Neko*
Neko* is offline
Oud 16-04-2014, 12:46
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo! Hoe is jullie dag?
Oud 16-04-2014, 12:53
Qimm
Qimm is offline
Rustige dag op het werk. Het is mooi weer. Heb zin om naar huis te gaan, lekker grasmaaien :') Vanavond bij m'n moeder eten, dus even geen zorgen over wat ik klaar ga maken.
Oud 16-04-2014, 12:54
Neko*
Neko* is offline
Ik heb opgeruimd in huis.
Oud 16-04-2014, 12:58
Miekje*
Miekje* is offline

En ja, het weer Ik zit gedwongen binnen om huiswerk te maken, maar hetl iefst zou ik nu een rondje gaan wandelen, ofzo.
Oud 16-04-2014, 13:06
Verwijderd
ik sog. Morgen tentamen, maar er zijn natuurlijk veel belangrijkere dingen, zoals het lakken van mijn teennagels en schoenen zoeken en bomberman spelen.

Hoewel ik er als enige van de klas elke les ben geweest en het allemaal vrij logisch is, voel ik me toch een soort van schuldig.
het is ook niet dat dat het enige is dat ik moet afhebben voor volgende week
Oud 16-04-2014, 13:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik sog. Morgen tentamen, maar er zijn natuurlijk veel belangrijkere dingen, zoals het lakken van mijn teennagels en schoenen zoeken en bomberman spelen.

Hoewel ik er als enige van de klas elke les ben geweest en het allemaal vrij logisch is, voel ik me toch een soort van schuldig.
het is ook niet dat dat het enige is dat ik moet afhebben voor volgende week
Haha, jij ook al? Ik heb morgen ook een tentamen en moet nog aardig wat aan bezigheidstherapie afhebben. Voor vrijdag
Oud 16-04-2014, 13:12
Verwijderd
Citaat:

En ja, het weer Ik zit gedwongen binnen om huiswerk te maken, maar hetl iefst zou ik nu een rondje gaan wandelen, ofzo.
Heb je geen tuin bij je ouders? Of moet het op de computer?
Oud 16-04-2014, 13:15
Verwijderd
Mijn dag gaat prima, ik liep nauwelijks uit, rustig verkeer op de terugweg, en nu compensatiemiddag en goed weer om in de tuin te werken!
Oud 16-04-2014, 13:24
Verwijderd
Ik heb van mijn moeder dus alvast voor mijn verjaardag kruidentuinbakken gekregen, maar bedacht later dat die niet op konijnveilige hoogte zijn (de konijnen kunnen zich uitrekken en dan de kruiden opeten). Zal ik
A) Ze ophogen door er de extra bakstenen onder te leggen waarmee mijn terras ook betegeld is en die nu gewoon onopvallend op een stapeltje in een hoekje van de tuin chillen
B) naar de praxis gaan en pootjes laten zagen en die eronder timmeren
Ik neig nu naar A, want minder permanent en goed gebruik van voorraden en dan hoef ik niet naar de praxis. Maar B is waarschijnlijk mooier. Tenzij ik B slecht doe, dan is het permanent én lelijk.
Oud 16-04-2014, 13:26
Hazel
Hazel is offline
Ik verveel me KAPOETOWICZ op mijn werk en moet hier nog tot 22.00u blijven
Oud 16-04-2014, 13:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Heb je geen tuin bij je ouders? Of moet het op de computer?
Jawel, maar alles is computerwerk
Citaat:
Ik heb van mijn moeder dus alvast voor mijn verjaardag kruidentuinbakken gekregen, maar bedacht later dat die niet op konijnveilige hoogte zijn. Zal ik
A) Ze ophogen door er de extra bakstenen onder te leggen waarmee mijn terras ook betegeld is en die nu gewoon onopvallend op een stapeltje in een hoekje van de tuin chillen
B) naar de praxis gaan en pootjes laten zagen en die eronder timmeren
Ik neig nu naar A, want minder permanent en goed gebruik van voorraden en dan hoef ik niet naar de praxis. Maar B is waarschijnlijk mooier. Tenzij ik B slecht doe, dan is het permanent én lelijk.
Ik zou A doen Ligt er wel aan wat voor stenen het zijn, though. Als het gewoon klinkers ofzo zijn, zou ik het zeker doen.
Oud 16-04-2014, 13:27
Neko*
Neko* is offline
Ik zou voor optie A gaan, want ik ben een luie draak en houd van dingen gebruiken die al in huis zijn.
Oud 16-04-2014, 13:29
Neko*
Neko* is offline
Ik verveel me trouwens ook de pleuris. Ik ben al heel de dag aan het twijfelen wat ik ga doen, en ondertussen heb ik alleen opgeruimd. Het is wat.
Oud 16-04-2014, 13:31
Verwijderd
Het zijn van die vierkante bakstenen! Ik ga a doen
Oud 16-04-2014, 13:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet mijn verslag voor community music afschrijven. Dat houdt vooral in: mijn stageverslagen inkorten en de belangrijkste punten reflecteren en verherreflecteren en een inleiding en een conclusie schrijven: wat ik van plan was en wat ik nu van plan ben.
Goh, het is eigenlijk wel helpful om dit zo op het forum samen te vatten verslagen schrijven is moeilijk.
Oud 16-04-2014, 13:35
Miekje*
Miekje* is offline
Foto's van het resultaat, Sarah?
Oud 16-04-2014, 13:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik moet mijn verslag voor community music afschrijven. Dat houdt vooral in: mijn stageverslagen inkorten en de belangrijkste punten reflecteren en verherreflecteren en een inleiding en een conclusie schrijven: wat ik van plan was en wat ik nu van plan ben.
Goh, het is eigenlijk wel helpful om dit zo op het forum samen te vatten verslagen schrijven is moeilijk.
Ik vind reflecteren altijd heel kut, wan ik ben zelf een heel objectief persoon. Dus dan moet ik reflecteren en dan denk ik 'tja, hoe heb ik dat eigenlijk ervaren?' en dan weet ik het niet
Oud 16-04-2014, 13:47
Verwijderd
De plaatselijke vereniging van pissebedden, oorwurmen en kleine naaktslakjes vindt het een spijtige keuze van mij. Hun clubhuis is nu veel kleiner dan voorheen.
Oud 16-04-2014, 13:53
Verwijderd

In de grote bak komen tijm, rozemarijn, laurier, peterselie, munt, lavas, selderij en oregano. In de kleine aardbeien.
Oud 16-04-2014, 13:54
Verwijderd
Citaat:
De plaatselijke vereniging van pissebedden, oorwurmen en kleine naaktslakjes vindt het een spijtige keuze van mij. Hun clubhuis is nu veel kleiner dan voorheen.
Oud 16-04-2014, 13:55
Verwijderd
Mijn rozemarijn moet ik snoeien voor ik hem verplant. Iemand interesse in een takje rozemarijn per post?
Oud 16-04-2014, 14:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Citaat:
[afbeelding]

In de grote bak komen tijm, rozemarijn, laurier, peterselie, munt, lavas, selderij en oregano. In de kleine aardbeien.
Mooie bakken, zeg En goed opgelost, toch? Ik vind het er prima uitzien.
Citaat:
Mijn rozemarijn moet ik snoeien voor ik hem verplant. Iemand interesse in een takje rozemarijn per post?
Altijd
Oud 16-04-2014, 14:04
Miekje*
Miekje* is offline
Om nog maar iets meer te soggen, heb ik maar even een bak sojayoghurt met banaan en zemelen voor mezelf gemaakt. Een mens wordt ten slotte hongerig van niets doen
Oud 16-04-2014, 14:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind reflecteren altijd heel kut, wan ik ben zelf een heel objectief persoon. Dus dan moet ik reflecteren en dan denk ik 'tja, hoe heb ik dat eigenlijk ervaren?' en dan weet ik het niet
reflecteren gaat toch niet over hoe je iets ervaren hebt? Het is juist goed om afstand te nemen, anders kun je moeilijk zeggen wat je goed en slecht hebt gedaan en waar je iets van geleerd hebt en wat je de volgende keer anders gaat doen en waarom precies en op welke momenten een groep waarom hoe reageerde en hoe dat in de toekomst weer zo zou kunnen zijn.
Als je alleen maar op je eigen gevoel gaat reflecteren loop je een beetje achter de feiten aan lijkt me, want als je dan een keer in een andere bui gaat lesgeven/wat dan ook doen, dan heb je niets meer aan die eerdere reflectie
Oud 16-04-2014, 14:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
reflecteren gaat toch niet over hoe je iets ervaren hebt? Het is juist goed om afstand te nemen, anders kun je moeilijk zeggen wat je goed en slecht hebt gedaan en waar je iets van geleerd hebt en wat je de volgende keer anders gaat doen en waarom precies en op welke momenten een groep waarom hoe reageerde en hoe dat in de toekomst weer zo zou kunnen zijn.
Als je alleen maar op je eigen gevoel gaat reflecteren loop je een beetje achter de feiten aan lijkt me, want als je dan een keer in een andere bui gaat lesgeven/wat dan ook doen, dan heb je niets meer aan die eerdere reflectie
Je hebt ook gelijk, hoor. Maar bij ons is het ook de bedoeling dat je je eigen ervaring erbij reflecteert, want stel je voor dat je iets dwars zou kunnen gaan zitten!!!!
Oud 16-04-2014, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Om nog maar iets meer te soggen, heb ik maar even een bak sojayoghurt met banaan en zemelen voor mezelf gemaakt. Een mens wordt ten slotte hongerig van niets doen
Dat klinkt gezond. Ik heb een waterijsje.
Oud 16-04-2014, 14:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Yoghurt met banaan en zemelen is het veiligste eten dat er is.

Al geeft het me wel gewetenswroeging, want arme koetjes en arm regenwoud.
Oud 16-04-2014, 14:38
Verwijderd
Hoe worden zemelen vervaardigd? Is het een restproduct van wanneer je uit tarwe witte bloem maakt?
Oud 16-04-2014, 14:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, dat!
Oud 16-04-2014, 14:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En bananen zijn een restproduct bij super mario-evenementen.
Oud 16-04-2014, 14:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Yoghurt met banaan en zemelen is het veiligste eten dat er is.

Al geeft het me wel gewetenswroeging, want arme koetjes en arm regenwoud.
Waarom is het veilig?

En mij ook, ja Daarom heb ik niet zo heel vaak sojayoghurt, maar het is zo lekker!
Oud 16-04-2014, 14:52
Verwijderd
http://medapharma.m14.mailplus.nl/ge...pqny8twCJYIRBv
doet deze link het?
Ik sta daar ergens tussen. Grappige grafiek. Ik vermoed dat het clubje mensen dat daar los van verder iedereen zit, bestaat uit mensen die ofwel vitamine D slikken ofwel hebben overwinterd in Spanje.
Oud 16-04-2014, 15:14
Martiño
Martiño is offline
Oh wauw, dit topic is gewoon al meer dan een week oud

Goedemiddag trouwens!
Oud 16-04-2014, 15:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
http://medapharma.m14.mailplus.nl/ge...pqny8twCJYIRBv
doet deze link het?
Ik sta daar ergens tussen. Grappige grafiek. Ik vermoed dat het clubje mensen dat daar los van verder iedereen zit, bestaat uit mensen die ofwel vitamine D slikken ofwel hebben overwinterd in Spanje.
Lol, wat heeft die persoon helemaal bovenaan dan wel niet gedaan?
Oud 16-04-2014, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Lol, wat heeft die persoon helemaal bovenaan dan wel niet gedaan?
Allebei?
Oud 16-04-2014, 15:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom is het veilig?

En mij ook, ja Daarom heb ik niet zo heel vaak sojayoghurt, maar het is zo lekker!
Ja, waarom eigenlijk. Ik heb gewoon heel stiekem nog steeds een lijstje "veilig" voedsel en "gevaarlijk" voedsel in mijn hoofd. Waar ik niet mijn leven door laat bepalen ofzo. Maar yoghurt met banaan en zemelen staat sowieso in het veilige lijstje.
Oud 16-04-2014, 15:38
Verwijderd
Reclames moedigen dat ook aan denk ik, door te zeggen "ons product kun je eten zonder schuldgevoel" impliceren ze dat andere producten je Schuldig maken aan iets.
Oud 16-04-2014, 15:39
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, waarom eigenlijk. Ik heb gewoon heel stiekem nog steeds een lijstje "veilig" voedsel en "gevaarlijk" voedsel in mijn hoofd. Waar ik niet mijn leven door laat bepalen ofzo. Maar yoghurt met banaan en zemelen staat sowieso in het veilige lijstje.
Oh, nouja, zolang het je leven niet meer beheerst is het goed En dat is het eigenlijk ook, want het is gewoon gezond voer.
Oud 16-04-2014, 15:40
Verwijderd
Zal ik
- vast eten gaan voorbereiden (tortilla (de Spaanse aardappelomelet, niet de wrap) en tuinbonen met spek&ui&knoflook)
- Konijnenhok schoonmaken
- verder met de tuin

Ik moet het toch alledrie doen. Hmmm.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten