Advertentie | |
|
![]() |
|
De hele waslijst (65 pagina's) aan comedy shows die bekend zijn gemaakt voor de Edinburgh Fringe in augustus. Zo veel mensen die ik vorig jaar niet heb gezien zijn er nu (TIM KEY!!!! ;_; ) en er komen nog heel veel shows bij. Hoeraaaa!
|
Wakker worden en ontbijten met m'n bff en een goede vriend en lekker kijken naar de marathon en de familie Kuifmees die haar nestje in de boom voor mijn raam heeft gebouwd.
En ik ben ongeveer een kwartier buiten geweest en ik heb nu al bruine(re) armen. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een appel
![]() En de uitleg erachter: ik heb al een paar dagen zin in appels, maar ik was ze vergeten en ik wou niet speciaal nog terug naar de winkel en vandaag werd het een craving, lekker handig. Maar we hebben sinds kort een Spar Express op 200 meter van mij vandaan, elke dag open van 7 tot 20 ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb gisteren 40 km gewandeld
![]() En gisteravond zijn we naar een ierse wolfshondenfokker geweest en het was vet gezellig. Hele leuke mensen, acht(!!) honden, zes pups van acht weken oud. Heel erg tof om te zien dat mijn lief zo relaxed is bij honden van dat formaat, dat de mensen zo enthousiast zijn. Na gisteravond is zo'n hond serieus een optie voor ons geworden. Nu nog niet, dat duurt nog wel een jaar of wat, maar het is wel tof om te merken dat ook mijn lief zo enthousiast is geworden. Omg, wat een beesten ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag wel gewaardeerd? Verwijderd | 500 | 08-02-2018 15:15 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag niet gewaardeerd? #4 Miekje* | 500 | 18-12-2013 07:34 | |
De Kantine |