Oud 28-05-2014, 09:26
Verwijderd
ongeveer een half jaar geleden heb ik een jonge lere kennen die ik heel erg leuk vond omgekeerd was dat ook zo. Ongeveer een maand later waren we samen. De eerste maanden liep alles nog goed maar daarna durfde hij niet meer naar mij te komen na twee maanden heb ik het uitgemaakt omdat we niet meer tegen mekaar praten en hij altijd weg liep. Ik zelf was er kapot van dat ik er een einde aan had gemaakt maar was erg blij om later te horen dat hij nog op mij was. Nu is het weer een maand later hij durft nog altijd niet naar mij te komen en we weten dat we allebij op elkaar zijn op chat durft hij wel te praten maar int echt ni !! ongeveer heel de school weet er nu over! ik weet niet wat ik moet doen hij durft niet naar mij te komen en ontwijkt me maar houd erg veel van me ik wil wel naar hem gaan maar hij loop dn weg k ben bang hem te verliezen als ik niet snel iets doe want er zijn wel meer dan 2 andere meisjes die hem zien zitten. Wat ik ook erg vervelend vind is dat hij niet naar mij durft komen maar wel constant bij andere meisjes staat. Wat moet ik doen ?
♥♥♥
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2014, 10:08
Verwijderd
miss is ook maar beter dat het uit is als het niet helemaal loopt als je wil ben je dus ook niet tevreden en komen er alleen maar meer problemen. Laat hem gaan, hij heeft miss wel een rede dat hij niet bij je thuis wil komen en voelt zich daar dan denk ook niet op zijn gemak. Je moet dus echt niet gaan dwingen. Laat het gaan ondanks het moeilijk is en hij jouw miss nog leuk vind. succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten