Oud 01-06-2014, 21:26
Linniee
Linniee is offline
Ik zit met een groot probleem,
Ik ben verliefd op me beste vriend ik zelf ben een meisje hoor,
Maar hij was een paar weken terug op mij en dat heeft hij met moeite gezegd. (heel veel respect want hij wist dat ik een vriendje had) maar ik weet dat hij sws mij niet leuk vind omdat hij op iemand anders is en omdat je beste vrienden bent vertel je dat tegen elkaar. Ik heb op het moment wel een vriendje en ik hou super veel van hem en ik heb veel gevoelens voor hem maar als ik met me beste vriend aan het appen ben heb ik bijna dezelfde gevoelens als voor me vriendje, alleen minder. komt dat doordat je elkaar goed kent en veel met elkaar omgaat of zit het anders? Ik heb trouwens meer contact met me beste vriend dan met me vriendje, want me vriendje zit op een andere school en me beste vriend zit bij me in de klas. Maar de zus van me vriendje (mijn beste vriendin zit ook bij mij in de klas en de zus van me beste vriend ook)..

Pleass help me!

Laatst gewijzigd op 02-06-2014 om 06:05.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2014, 21:33
Elin3
Elin3 is offline
Als je verliefd bent op je beste vriend maar een relatie hebt lijkt me dat niet oké. Ook al doe je niks met die gevoelens, het is niet fair tegenover je vriendje. Ben je echt op je beste vriend verliefd? Dan is het niet netjes tegenover je vriendje om die relatie in stand te houden, puur omdat het met je beste vriend nu niks gaat worden.

Wanneer je je vriendje toch leuker vindt (of niet echt verliefd bent op je beste vriend maar hem gewoon een beetje leuk vindt), negeer dan die eventuele gevoelens voor je beste vriend. App eventueel eventjes wat minder en kijk of dat helpt.
Oud 01-06-2014, 21:36
Linniee
Linniee is offline
Citaat:
Als je verliefd bent op je beste vriend maar een relatie hebt lijkt me dat niet oké. Ook al doe je niks met die gevoelens, het is niet fair tegenover je vriendje. Ben je echt op je beste vriend verliefd? Dan is het niet netjes tegenover je vriendje om die relatie in stand te houden, puur omdat het met je beste vriend nu niks gaat worden.

Wanneer je je vriendje toch leuker vindt (of niet echt verliefd bent op je beste vriend maar hem gewoon een beetje leuk vindt), negeer dan die eventuele gevoelens voor je beste vriend. App eventueel eventjes wat minder en kijk of dat helpt.
Tja daar heb je een punt. En het komt denk ik gewoon omdat ik teveel met hem om ga (me beste vriend) maar ik zie hem elke dag behalve dan in het weekend
Met citaat reageren
Oud 01-06-2014, 21:37
Linniee
Linniee is offline
Citaat:

En ik hou echt van me vriendje want een paar dagen geleden had hij het uitgemaakt en ik was er echt kapot van, maar later op die dag kregen we weer iets..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 12:59
Linniee
Linniee is offline
Citaat:

Me vriendje heeft het vandaag uit gemaakt (via whatsapp) (triest al zeg ik het zelf)
maar nu maakt het toch niet meer uit
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 15:59
Verwijderd
Bijna net zo triest als een vriendje hebben en ondertussen op anderen geilen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 17:03
Linniee
Linniee is offline
Citaat:
Bijna net zo triest als een vriendje hebben en ondertussen op anderen geilen!
Hij deed ut zelf ook dus tja...? is het dan nog zo triest?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 17:08
Verwijderd
Dan zijn jullie inderdaad allebei even triest!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 21:29
Linniee
Linniee is offline
Citaat:
Dan zijn jullie inderdaad allebei even triest!
Haha dankje
Het is wel een beetje raar het eerst uitmaken dan weer hebben nu maakte hij het weer uit en zegt hij de hele tijd, "ik heb spijt van dat ik het heb uitgemaakt" en "jij wil vast niet meer met me..." ik snap hem ni meer
Met citaat reageren
Oud 04-06-2014, 06:37
Verwijderd
Negeren, als jullie rommelen met een ander heeft het geen zin om weer iets met hem te beginnen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2014, 19:36
Linniee
Linniee is offline
Citaat:
Negeren, als jullie rommelen met een ander heeft het geen zin om weer iets met hem te beginnen
Dat dacht ik dus ook al en ik hoef um ook ni meer ben gelukkig met me nieuwe vriend
Met citaat reageren
Oud 09-06-2014, 07:36
Verwijderd
Wen er maar alvast aan. Met jouw tempo zit je op je 18e rond de 20 vriendjes.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 19:42
Linniee
Linniee is offline
Citaat:
Wen er maar alvast aan. Met jouw tempo zit je op je 18e rond de 20 vriendjes.
Hahahahahh Denk je ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten