Ik twijfel of ik het met een bepaald persoon goed moet maken. Hier het verhaal:
We waren een jaar lang dikke mik, altijd logeren bij ekkaar etc etc. Totdat ik een keer bij haar ging slapen. De volgende dag op school kon ik opeens mn broek niet meer vinden(ik had er 2 bij me). Zij volhouden dat ze de broek niet had gezien in haar kamer etc. En na lang blijven zeuren en zeggen kijk ergens anders, had haar broer hem opeens. Haar vader had niet gezien dat die broek er tussen zat. Iedereen van mn andere vriendinnen vond t een vaag verhaal, ik ook. We spraken elkaar daarna niet echt meer. Totdat ik met een paar anderen ging wokken. Haar vriendinnen belden ons lachend en scheldend, in 1e instantie negeerde we ze. Tot de 5e keer dat ze belden, toen begonnen wij ook en even later stonden ze serieus voor mn huis xd..
Later sprak ik haar nog daarover en zij zei dat haar vriendinnen erheen gingen zonder dat zij t wilde. En dat zij die broek echt niet had. Ergens geloof ik haar, maar ergens ook weer niet..
En ik mis gewoon de lol die we samen hadden. Dus zal ik t proberen goed te maken na alles(ik weet nog steeds niet of zij die broek nou had mja)? Of kan dat gewoon niet meer na alles en gewoon zo laten.
Alvast bedankt
|