Oud 07-09-2014, 16:31
problem1724
problem1724 is offline
hallo,

een paar week geleden zat ik in een feest café met een paar vriendinnen en toen ik terug kwam zat er een jongen op mijn kruk. Hij was heel vriendelijk hij zag mij aankomen en stapte gelijk op. hij bood mij drinken aan maar dat had ik afgewezen want ik had nog een heel glas en zijn vriend lachte hem toen uit. zodra ik men drinken ophad bood hij mij weer drinken aan en dat sloeg ik natuurlijk niet af want het was een leuke jongen.
na veel en gezellig gepraat te hebben over van alles en nog wat. hadden we het ook over onze leeftijden hij was 24 en ik 17
toen hij naar de wc was zij mijn vriendin tegen mij van hij heeft een vriendin hoor en ze is super knap en natuurlijk verbaasde dat mij wel even. toen hij terug was zei ik dat en hij zei ja dat is zo maar we mogen toch wel gewoon praten? en hij zei ook van sommige mensen zullen vast wel denken wat moet hij bij zon jong meisje en met haar te praten. later zij hij van ik ga zo naar huis maar ja hij bleef maar hangen en hangen. en toen was het afgelopen en bood hij mij aan me thuis te brengen ik dacht dat kan wel. toen we er waren zette hij mijn fiets neer en ging op de stoeprand zitten en ik ging naast hem zitten we hebben nog even gepraat en toen gingen we staan toen praten we nog heel even en ineens kuste hij mij en ik was helemaal verbaasd en zei dit is jou probleem. toen zei hij het was niet met tong dus. (ik vind het alsnog vreemdgaan)

ik bleef staan en diep nadenken en ik hield zen vest vast en toen zei hij wat? wou je dat wel dan. ik schrok en dacht nee zo iemand ben ik niet ik zoen niet iemands vriendje ook al is hij zo leuk maar hij is ook veel te oud. dus ik zei neeneeneenee, ik ga slapen welterusten en liep weg en hij liep ook weg. de week erna kwam ik hem ook tegen opstap met zen vriendin en een vriendin van mij zei dat hij steeds keek. en op een dag dat ik een voetbalwedstrijd had door de week op een avond zat hij ineens in de kantine (hij houd niet eens van voetbal maarja hij keek ook niet echt bij de wedstrijd)
en toen keek hij ook nog heel vaak naar mij. ik heb geen ideewat ik moet doen of hiervan moet denken. ik wil zen relatie niet breken maar ik vind het ook niet leuk voor dat meisje dus ik houd het stil. (hij is wel heel leuk) maar ik weet echt niet wat ik er mee moet?? (waarschijnlijk vind hij mij wel leuk ook al is zen vriendin veeeel leuker)( en stiekum hoop ik eigenlijk ook wel weer dat het tussen ze uitgaat is dat een gemene gedacht? ook al zal et toch niks zijn want het leeftijdsverschil is 7 jaa en veel mensen zijn daar negatief over ookal maakt het mij niks uit.
ik ben helemaal in de war
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2014, 16:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Once a cheater, always a cheater.

Jij hebt in dit verhaal niks fout gedaan. Jij hebt hem verder niet uitgedaagd of uitgenodigd naar je wedstrijd (zover ik begrijp). Hij zoekt jou op, ondanks dat hij een vriendin heeft. Ik zou hem confronteren met het feit dat hij je opzoekt en hem op de man af vragen wat hij van je wil.

Ik zou het persoonlijk niet zo waarderen als mijn lief andere meisjes zou opzoeken en bekijken, laat staan kussen. Met anderen praten is natuurlijk geen probleem, iemand een drankje aanbieden en alles ook niet, maar kussen is not done.

Overigens schelen mijn lief en ik 20 jaar, dus 7 jaar is niet zo'n drama
Oud 07-09-2014, 16:43
Verwijderd
Leeftijdsverschil is irrelevant. Je "moet" niets en sowieso niet tegen z'n vriendin zeggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten