![]() |
|
Voor veel mensen heeft verliefd zijn wel een meerwaarde, maar het is zeker niet noodzakelijk. En wat jullie met elkaar hebben is een betere basis dan sommige verliefde stelletjes. Daar zie je vaak alsnog veel schaamte en ongemakkelijke gevoelens. Als jij het graag wil is dat de belangrijkste graadmeter.
|
De eerste keer doet niet voor iedereen zeer hoor. Net als dat niet elk meisje bloedt de eerste keer. Het kan, het moet niet.
OT: Doe wat goed voelt. Ik kan uit ervaring spreken als ik zeg dat ik nog exact weet waar, met wie, welke dag en hoe laat ik het deed en hoe ik me daarbij voelde. We waren verliefd en het was de eerste keer voor ons allebei. Ik heb er nooit een moment spijt van gehad. Als jij er zo ook op kan terugkijken met deze vriend en je vertrouwt hem, waarom dan niet? Ik ben ouderwets en ik vind dat het speciaal moet zijn en met iemand waarvan je houdt, ondanks dat het ongemakkelijk en onhandig is. En ik vind het moeilijk je goed advies te geven, juist omdat ik dat zo voel. Maar je moet doen wat goed voelt, niet alleen in het moment zelf, maar dat je zeker weet dat het goed zit.
|
![]() |
Ten eerste de eerste 8 keer doet wel pijn, je moet gewoon goed oefenen,
Als deze vriend van jou respect voor jou heeft zit het toch goed! Maak je geen zorgen zolang hij rustig en respectvol is heb je een top eerste keer. Als je smoorverliefd bent zal het toch tegenvallen want zo speciaal is het niet! Groetjess. |
![]() |
|
Doe gewoon waar je jezelf prettig bij voelt. En laat het niet afhangen van iemand anders haar mening.
En idd het kan zeer doen. Maar dit hoeft heus niet altijd zo te zijn.
||
Citaat:
de 1 zijn ervaring kan kennelijk heel anders zijn dan de ander zijn ervaring ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je zegt het zelf trouwens ook al, 'heel veel' =/= iedereen.
||
Citaat:
|
Ik zou als ik jou was in ieder geval goed nadenken, wat als hij de volgende dag met iemand anders seks zou hebben, zou dat jou heel verdrietig maken en hartgebroken? In dat geval kan je het beter niet doen, als het je niet uitmaakt en aangezien jullie al veel gedaan hebben zou ik zeggen waarom niet? De eerste keer is echt niet iets wat perse moet met iemand waar je heel erg van houdt, maar je moet er wel eerst goed over nadenken zodat je later geen spijt krijgt. Veel mensen doen dat even snel omdat ze te nieuwschierig zijn en graag van hun maagdelijkheid af willen, maar de 1e keer is vaak best onhandig, al helemaal als je de persoon niet kent en daarom is het beter om het te doen met iemand die je goed kent en vertrouwd!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nee, de eerste keer hoeft geen pijn te doen, maar ik snap wel dat dat soms zo ervaren wordt. Over het maagdenvlies bestaan veel misverstanden. Het is een beetje een raar woord, het is immers geen vlies dat de vagina afsluit. Het is een opstaand randje rondom de ingang van de vagina. Dat randje kan wat stug of groot zijn. En ja, dan is er de kans dat het de eerste keer pijnlijk is en dat het inscheurt. Dat randje kan ook heel goed dunner en soepeler zijn. Dan is de kans groot dat het meisje geen pijn ervaart en ook niet bloedt. De belangrijkste reden dat de eerste keer soms pijn doet en leidt tot wat bloedverlies, is waarschijnlijk gewoon de spanning. Juist omdat je verwacht dat het pijn zal doen, span je de spier rondom de vagina harder aan. Dat is een heel menselijke reflex. Daar kun je niet zo heel veel aan doen. Een paar goeie tips: - Zorg dat je samen in een prettige omgeving bent en dat je niet makkelijk gestoord kan worden. Zo kun je de tijd nemen en goed op je gemak raken. - Neem voldoende tijd voor het voorspel, zodat het meisje ook goed opgewonden kan raken. De vaginaschede wordt dan vochtig, en dat maakt de seks een heel stuk makkelijker. - Praten en lachen mag ook. Dat is een heel goed medicijn tegen de zenuwen. Meer tips hier op de website van Sense: http://www.sense.info/vrijen/de-eerste-keer/ Neemt trouwens niet weg dat die opmerking van Rachell - dat je seks moet oefenen - natuurlijk wel hout snijdt! Jan (Sense)
||
Citaat:
Of het pijn doet ligt aan je leeftijd (van binnen groei/ontwikel je ook door tot je volgroeid bent), het ligt aan hoe gespannen je bent/of jij je op je gemak voelt, en aan de grootte van zijn penis, ook ligt het aan hoe geil jij zelf bent. hoe geiler je bent hoe vochtiger je vagina is, hoe vochtiger je vagina is hoe makkelijker zijn penis er in past. Ik vind dat als jij er zelf echt zin in hebt, als jij je bij hem op je gemak voelt en als je hem vertrouwd, dan is dit best een mooie situatie om elkaar te ontmaagden. Niets moet, alles mag. Zolang jij je er goed bij voelt en zolang jullie een condoom gebruiken natuurlijk ![]() |
![]() |
|
Mijn eerste keer was ook gewn met een vriend. Dat vond ik veel makkelijker. Ik voelde me meer op mijn gemak omdat ik het gevoel had dat ik heel weinig fout kon doen. Mijn eerste keer was niet pijnlijk, en ik ben tegen het idee dat je je maagdelijkheid aan iemand moet verliezen waar je echt verliefd op bent.
Laat me weten hoe het is gegaan schat, want volgens mij wil je het wel! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik was zo dichtbij Zenoemenmeookwe | 3 | 16-11-2016 13:12 | |
Seksualiteit |
Is mijn penis te groot/te klein/precies goed? leoj123 | 500 | 01-05-2012 19:46 | |
De Kantine |
ik wil!!! Verwijderd | 500 | 11-12-2007 12:27 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #73 Martiño | 500 | 21-11-2007 22:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
maagdenvlies eye adore fotoz | 51 | 24-02-2004 08:09 | |
Seksualiteit |
"seks" met beste vriend?? framboosje | 42 | 22-02-2003 17:30 |