Oud 23-10-2014, 16:35
Hazel
Hazel is offline
W E E K E N D
Oud 23-10-2014, 16:36
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja hoor, en ik moet me morgen nog het schompes werken.
Oud 23-10-2014, 17:24
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Eindelijk hebben Anne en ik een manier gevonden die werkt om ons jong te laten sparen . Van ma t/m wo ruimt hij iedere dag de keuken op. Op donderdag moet hij een klusje voor geld doen. Dat is zijn zakgeld. Eerder gaven we hem 'gewoon' zakgeld maar dat ging hij direct uitgeven aan snoep en dat wilde hij de hele tijd dingen kopen en had ie geen geld. Hij had ook geen enkel benul van de waarde van geld.
Nu hebben we afgesproken dat al het geld dat hij krijgt en verdient, de helft in zijn spaarpot gaat (waar hij pas na overleg met ons geld uit mag halen) en de rest in zijn portemonnee om uit te geven.
Nu heeft hij net onze extreem gore auto gewassen voor 7,50 en nu komt het: ik gaf het hem en zei doe de helft maar in je spaarpot. Toen zei hij nee, ik ga alles in m'n spaarpot doen want ik wil een simpsonshuis van playmobiel kopen en dat kost 200 euro. Way to go Sammie
Nu afgesproken dat als hij 150 euro heeft gespaard ik die andere 50 euro bijleg.
Simpsonshuis.
Oud 23-10-2014, 19:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
SU-SU-SUDIO!

Ik weet nog steeds niet wat sussudio is. Mijn telefoon vindt wel dat dat een woord is.
Oud 23-10-2014, 20:00
Hazel
Hazel is offline
Ik houd van dat nummer.
Oud 23-10-2014, 21:00
Verwijderd
Ik ook. Enige goede nummer van kwalletje Phill.
Oud 23-10-2014, 21:00
Verwijderd
Volgens mij is het Sudia trouwens
Oud 23-10-2014, 22:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, het nummer heet echt Sussudio
Oud 23-10-2014, 22:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Sussudio" een fictieve naam voor een meisje dat symbool zou staan voor elk willekeurig meisje. Het lied gaat over het verliefd zijn in de jeugd.

CHECK
Oud 23-10-2014, 23:01
Verwijderd
oke oke oke oke oke oke
Oud 24-10-2014, 19:11
Verwijderd
Hmm Simsen? Up kijken? Lezen?
Oud 24-10-2014, 19:31
Verwijderd
Up kijken
Oud 24-10-2014, 19:32
Verwijderd
Ik kijk naar de notenkraker balletvoorstelling
Oud 24-10-2014, 19:43
Verwijderd
De X-box doet het niet
Oud 24-10-2014, 19:48
Verwijderd
Nu moet ik de dvd kijken op mijn computermonitor, als een barbaar
Oud 24-10-2014, 19:49
Verwijderd
Hmm ik kan vast wel de dvd van mijn computer naar de tv streamen. Toch? Alleen is mijn wifi signaal een beetje zwak dus het kan beter vanaf Theodoors computer.
Oud 24-10-2014, 19:59
Verwijderd
Ik weet niet hoe
Oud 24-10-2014, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoe
Zij weet niet hoe, zij weet niet hoe.
Oud 24-10-2014, 21:23
Verwijderd
Heb ik daar software voor nodig
Of is die echt geheel overbodig
ik weeeet niet hoooeeeee
(zij weet niet hoe, zij weet niet hoe, zij weet niet hoe)

Moet ik daarvoor iets downloaden
Of heeft de leverancier daar iets voor geboden
ik weet niet hoeeeeeee
Oud 25-10-2014, 07:39
Verwijderd
Oud 25-10-2014, 08:26
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
2 weken rookvrij en in theorie dus niet meer nicotineverslaafd

Gister het mezelf even lekker moeilijk gemaakt door belachelijk veel te gaan drinken vanuit werk, avondeten skippen, mét het vriendinnetje dat ook net gestopt is Maar hoera, made it, ik kan kansloos bezopen worden zonder roken, wh00p. Laatste drie dagen waren stiekem ook al best wel makkelijk, hoeraaaaa. Nu nog even de 3,5 kg (!!! wtf echt ) eraf die ik in twee weken (oke, 2,5, voor ik stopte heb ik mezelf al volgestopt met pityfood omdat ik zou gaan stoppen ) heb weten te creeeren
Oud 25-10-2014, 08:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Heb ik daar software voor nodig
Of is die echt geheel overbodig
ik weeeet niet hoooeeeee

Moet ik daarvoor iets downloaden
Of heeft de leverancier daar iets voor geboden
ik weet niet hoeeeeeee
Oud 25-10-2014, 13:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
2 weken rookvrij en in theorie dus niet meer nicotineverslaafd

Gister het mezelf even lekker moeilijk gemaakt door belachelijk veel te gaan drinken vanuit werk, avondeten skippen, mét het vriendinnetje dat ook net gestopt is Maar hoera, made it, ik kan kansloos bezopen worden zonder roken, wh00p. Laatste drie dagen waren stiekem ook al best wel makkelijk, hoeraaaaa. Nu nog even de 3,5 kg (!!! wtf echt ) eraf die ik in twee weken (oke, 2,5, voor ik stopte heb ik mezelf al volgestopt met pityfood omdat ik zou gaan stoppen ) heb weten te creeeren
Goed bezig!

Ik ga maandag stoppen. Is het plan Nu alleen nog even mijn motivatie opkrikken.
Oud 25-10-2014, 13:08
Verwijderd
Goedzo Sann
Oud 25-10-2014, 16:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Paper in de pocket.
Oud 25-10-2014, 17:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Paper in de pocket.
Oud 25-10-2014, 17:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb mijn rolstoel maar eens ingeklapt. In huis liep ik al vrij veel, maar t wordt eens tijd om alles te gaan lopen. Misschien zijn sommige dingen nog wat onhandig zonder rolstoel maar ik ga het gewoon eens proberen. Als ik t steeds met rolstoel doe leer ik het ook nooit zonder. Feels good
Oud 25-10-2014, 18:21
Verwijderd
Lekker Snebbel!
Oud 28-10-2014, 07:27
Verwijderd
Laatst had ik ineens een ingeving dat het misschien wel zo is dat hoe ouder je zonder rijbewijs bent, hoe kleiner de kans is dat je hem ooit nog gaat halen. En mijn leeftijd begint cruciaal te worden denk ik.
Oud 28-10-2014, 12:13
Carn
Carn is offline
of misschien gaat het juist makkelijker omdat je volwassener bent en meer ervaring hebt!
Spoiler
Oud 28-10-2014, 12:52
Verwijderd
Maar was jij daar nu niet voor aan het sparen Pip? Of was dat iemand anders hier?
Oud 28-10-2014, 14:34
Verwijderd
nee mijn zusje
Oud 28-10-2014, 16:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb ook geen rijbewijs. Ik ben bang in de auto, ik heb er geen geld voor en ik kan m dan toch nergens kwijt. Oh en ik mag ook niet vanwege mijn gezondheid. Maar met scootmobiel heb ik goed leren sturen en inparkeren en spiegel kijken, dus ik houd mezelf voor dat mocht ik ooit mijn rijbewijs gaan halen, dat ik dan een voorsprong heb
Oud 28-10-2014, 16:34
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Laatst had ik ineens een ingeving dat het misschien wel zo is dat hoe ouder je zonder rijbewijs bent, hoe kleiner de kans is dat je hem ooit nog gaat halen. En mijn leeftijd begint cruciaal te worden denk ik.
Dat denk ik ook wel ja.

Citaat:
of misschien gaat het juist makkelijker omdat je volwassener bent en meer ervaring hebt!
Spoiler
Haha
Oud 28-10-2014, 16:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb een rijbewijs dat verlopen is.
Oud 28-10-2014, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben aan het sparen ja. Ik heb het geld al bij elkaar, nu de rijschool nog. Ik vind dat nog best een moeilijke keuze, want ik wil wel kwaliteit, maar ik wil me ook niet scheel betalen.
Oud 28-10-2014, 16:57
Hazel
Hazel is offline
Ik zie er om meerdere redenen tegenop om mijn rijbewijs te gaan halen en geld is daar slechts een van
Oud 28-10-2014, 17:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben aan het sparen ja. Ik heb het geld al bij elkaar, nu de rijschool nog. Ik vind dat nog best een moeilijke keuze, want ik wil wel kwaliteit, maar ik wil me ook niet scheel betalen.
Je hebt geen kwaliteit nodig, iedere mongool kan wel leren autorijden. Kwestie van oefenen, maakt verder weinig uit wie er naast je zit.
Oud 28-10-2014, 17:28
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Je bedoelt omdat je er geen behoefte (meer) aan hebt of omdat het leren moeilijker wordt?
Oud 28-10-2014, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt omdat je er geen behoefte (meer) aan hebt of omdat het leren moeilijker wordt?
ik denk dat het moeilijker wordt. Ik denk dat iemand van 18 veel sneller kan reageren dan iemand van 30+
heb ik geen bron voor, dat denk ik gewoon.
Oud 28-10-2014, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Je hebt geen kwaliteit nodig, iedere mongool kan wel leren autorijden. Kwestie van oefenen, maakt verder weinig uit wie er naast je zit.
dat denk ik ook steeds als ik besef dat Barbie/Samantha haar rijbewijs in 1x heeft gehaald. Maar toch denk ik dat ik te mongool ben.
Oud 28-10-2014, 18:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ik denk dat het moeilijker wordt. Ik denk dat iemand van 18 veel sneller kan reageren dan iemand van 30+
Het is inderdaad zo dat de reactietijd van de gemiddelde 18-jarige korter is dan die van een gemiddelde 30+'er (daar heb ik ook geen bron voor, maar mensen geloven me toch wel omdat ik heel slim ben).

Voor je rij-examen maakt dat echter weinig uit omdat je nergens "snel" op hoeft te reageren, tenzij je toevallig net een ongeluk hebt.
Oud 28-10-2014, 20:20
df
df is offline
Citaat:
Ik zie er om meerdere redenen tegenop om mijn rijbewijs te gaan halen en geld is daar slechts een van
wat nog meer dan?
Oud 28-10-2014, 21:39
Hazel
Hazel is offline
Ik heb een oogafwijking dus ik moet waarschijnlijk rijles nemen bij een speciale rijschool.
Oud 29-10-2014, 09:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat minieme verschillen in reactiesnelheid niet een van de pijlers is van het wel of niet halen van een rijbewijs ;P Natuurlijk moet je (zo snel mogelijk) reageren soms, maar volgens mij neemt reactiesnelheid pas af als je echt een stuk ouder bent.
Oud 29-10-2014, 10:12
Qimm
Qimm is offline
Bij je examen moet je gewoon duidelijk laten zien dat je
1. het voertuig onder controle hebt
2. de verkeersregels kent
3. goed spiegelt
4. goed anticipeert
Oud 29-10-2014, 13:11
Verwijderd
Laat ik even vooraf stellen dat ik zelf bepaald niet de beste automobilist ter wereld ben

Bij vrienden/familie waarvan ik vind dat ze niet zo goed kunnen autorijden, speelt vooral dat laatste punt van Qimm. Ze lijken niet vooruit te kijken en worden steeds weer verrast door situaties die ik al van een afstandje zie aankomen. Nou denk ik dat deze eigenschap weinig met leeftijd te maken heeft, als er al iets over gezegd kan worden, kan ik me voorstellen dat iemand op wat latere leeftijd misschien iets rustiger is en daardoor beter overzicht houdt. Ik denk dan ook niet dat leeftijd een boeiende rol speelt. Ik denk dat leeftijd eerder een symptoom zal zijn dan een oorzaak; mensen die rijden leuk lijkt zullen eerder op jongere leeftijd les nemen dan mensen die er een beetje tegenop kijken.
Oud 29-10-2014, 13:14
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Laat ik even vooraf stellen dat ik zelf bepaald niet de beste automobilist ter wereld ben

Hierna stopte ik met lezen
Oud 29-10-2014, 13:15
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik dacht trouwens dat je zelf wel vond dat je goed kon rijden
Oud 29-10-2014, 13:15
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Nu lijkt het of ik je de slechtste chauffeur van Nederland vind, dat is niet zo, overigens.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten