Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik daar software voor nodig
Of is die echt geheel overbodig ik weeeet niet hoooeeeee (zij weet niet hoe, zij weet niet hoe, zij weet niet hoe) Moet ik daarvoor iets downloaden Of heeft de leverancier daar iets voor geboden ik weet niet hoeeeeeee (zij weet niet hoe, zij weet niet hoe, zij weet niet hoe) |
![]() |
|
![]() |
2 weken rookvrij en in theorie dus niet meer nicotineverslaafd
![]() ![]() Gister het mezelf even lekker moeilijk gemaakt door belachelijk veel te gaan drinken vanuit werk, avondeten skippen, mét het vriendinnetje dat ook net gestopt is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ga maandag stoppen. Is het plan ![]()
|
Ik heb mijn rolstoel maar eens ingeklapt. In huis liep ik al vrij veel, maar t wordt eens tijd om alles te gaan lopen. Misschien zijn sommige dingen nog wat onhandig zonder rolstoel maar ik ga het gewoon eens proberen. Als ik t steeds met rolstoel doe leer ik het ook nooit zonder. Feels good
![]()
|
Ik heb ook geen rijbewijs. Ik ben bang in de auto, ik heb er geen geld voor en ik kan m dan toch nergens kwijt. Oh en ik mag ook niet vanwege mijn gezondheid. Maar met scootmobiel heb ik goed leren sturen en inparkeren en spiegel kijken, dus ik houd mezelf voor dat mocht ik ooit mijn rijbewijs gaan halen, dat ik dan een voorsprong heb
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor je rij-examen maakt dat echter weinig uit omdat je nergens "snel" op hoeft te reageren, tenzij je toevallig net een ongeluk hebt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Laat ik even vooraf stellen dat ik zelf bepaald niet de beste automobilist ter wereld ben
![]() Bij vrienden/familie waarvan ik vind dat ze niet zo goed kunnen autorijden, speelt vooral dat laatste punt van Qimm. Ze lijken niet vooruit te kijken en worden steeds weer verrast door situaties die ik al van een afstandje zie aankomen. Nou denk ik dat deze eigenschap weinig met leeftijd te maken heeft, als er al iets over gezegd kan worden, kan ik me voorstellen dat iemand op wat latere leeftijd misschien iets rustiger is en daardoor beter overzicht houdt. Ik denk dan ook niet dat leeftijd een boeiende rol speelt. Ik denk dat leeftijd eerder een symptoom zal zijn dan een oorzaak; mensen die rijden leuk lijkt zullen eerder op jongere leeftijd les nemen dan mensen die er een beetje tegenop kijken. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|