Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2015, 23:02
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
En awww @ poekie
Advertentie
Oud 06-01-2015, 23:13
Miekje*
Miekje* is offline
Ahw, Phoebe
Oud 07-01-2015, 06:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Aangezien Little Phoebe nog niet gereageerd heeft op m'n vet goeie tip quote ik dit nog even!
Ik vond die black juist helemaal niet zo spannend.
Oud 07-01-2015, 07:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dag dames
Oud 07-01-2015, 10:39
Verwijderd
hier komt even een huisvrouwenpraatje, wij hebben glazen douchedeuren, van dof glas. Totdat ik er Antikal op sprayde, nu blijkt het ineens helder glas te zijn. Nooit geweten
Oud 07-01-2015, 10:46
Miekje*
Miekje* is offline
Oh wauw Goed verhaal.
Oud 07-01-2015, 10:49
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
hier komt even een huisvrouwenpraatje, wij hebben glazen douchedeuren, van dof glas. Totdat ik er Antikal op sprayde, nu blijkt het ineens helder glas te zijn. Nooit geweten
Oud 07-01-2015, 11:08
Verwijderd
Citaat:

Aaaaw Phoebe, wat stom van je kat.
Oud 07-01-2015, 21:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vandaag bloed geprikt, was nog een heel gedoe, maar wat een engelengeduld hebben die mensen morgen aan het eind van de middag of overmorgen hoor ik de uitslag.

Oh en Miekje, je kreeg de groetjes terug. Toen ze hoorden dat jij zo positief over ze was en dat jij me daarheen had gestuurd, zeiden ze 'Miekje was ook een heel goede stagiaire' die kun je mooi in je zak steken.
Oud 07-01-2015, 21:57
Verwijderd
Hoelang heb je die beesten nou al, LP?
Oud 08-01-2015, 06:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eh, 2 maanden ongeveer
Oud 08-01-2015, 06:18
Verwijderd
Ahh, wel leuk zeg.
Oud 08-01-2015, 06:51
Verwijderd
Ik ben sinds eergisteren terug en heb meteen paultje opgehaald. Het is vanaf de eerste seconde zoals vanouds: ze volgt me overal en kijkt me aan als ik dingen doe zo van "wat ben je aan het dooooeeeen???" zodra ik ga zitten springt ze op schoot et cetera. Zodra ik ook maar het licht in de slaapkamer aandoe springt ze al op bed en kijkt me ongeduldig aan als ik eerst nog tanden poets. Eerste nacht sliep ze afhankelijk van mijn houding tussen mijn onderbenen in of tegen mijn bovenbenen aan. Ik ging gisteravond slapen en dacht even "hmmm vroeger sliep ze echt bovenop me, jammer dat ze dat niet meer doet". Ik werd vannacht wakker en wie lag er bovenop mijn rug (heel hard te spinnen met haar hoofd in/tegen mijn nek)? Jawel, de Paul ZE KAN GEWOON MIJN GEDACHTEN LEZEN JA

Paul <3 Ertur <3 Paul niet te breken
Oud 08-01-2015, 06:56
Verwijderd
Henk was vanochtend heel erg boos dat het tijd was om op te staan Die lag onder de dekens languit tegen mijn onderbenen aan en toen ik hem na douchen oppakte beet hij me in mijn hand zo van GAAAAST GA ZELF WERKEN IK BLIJF NOG EVEN LIGGEN. Maar hij kwam net alweer kopjes geven dus het is alweer goed.
Oud 08-01-2015, 07:24
Verwijderd
Zo zijn mannen hè. Geen langslepend gezeik.
Oud 08-01-2015, 07:29
Verwijderd
Paranoide (anderen, reageer ook gerust). Hoe sta jij tegenover huwelijken tussen bijvoorbeeld moeder en zoon? Op onzin riep de veroorzaker het net als reactie op iemand die iets zei in de trant van "een huwelijk is voor mensen die van elkaar houden". Ik snap zijn punt wel en in een 'normale' moeder-zoon-relatie is er hopelijk wel sprake van houden van, maar niet op de manier die gewoonlijk tot een huwelijk kan leiden. Maar tegelijkertijd dacht ik meteen dat als een moeder en zoon met elkaar willen trouwen, dat uiteraard gewoon moet kunnen. Bezwaren als "kans op misvormde kinderen" zijn natuurlijk bizar, alsof mensen alleen binnen een huwelijk seks hebben/kinderen krijgen. Het verbieden van dergelijke huwelijken gaat dit niet voorkomen. Andere bezwaren kan ik zo snel niet bedenken.

zie ik iets over het hoofd?

Ik ben overigens niet van plan met mijn moeder te trouwen. Enkel als ze de jackpot van de staatsloterij wint zal ik dit standpunt heroverwegen.
Oud 08-01-2015, 08:04
Verwijderd
Ik wist niet dat je een kat had, Ertur! Pics?

Zolang het niemand kwaad doet kan het me niet zoveel schelen wat volwassen mensen vrijwillig met elkaar doen. Van mij mogen moeders en zoons dus liefdesrelaties hebben en ook wel met elkaar trouwen. Is dat nu wettelijk toegestaan?

Enige kanttekening lijkt me de potentieel scheve machtsrelatie, maar ja, je mag van de wet ook trouwen met je baas of je behandelend arts. Ik zie ook wel voor me dat moeders of zoons die het familiekapitaal binnen het gezin willen houden met elkaar trouwen om bureaucratische redenen, maar ja, moet je dat verbieden? Golddiggers en volgzame moederskindjes heb je nu ook wel. En als beide partijen het willen is er al helemaal geen probleem. Verkleint wel je kansen op een normale relatie, maar niet douchen verkleint die kansen ook en dat is ook niet verboden.

Zowel 't beste als 't slechtste scenario lijken me verder gedoe in de marge. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die met hun zoon willen trouwen. Of met hun moeder.

Wat een epistel. Groetjes uit de trein!
Oud 08-01-2015, 08:13
Verwijderd
Ik heb zelf geen kat maar pas op een paar katten op als de eigenaren op vakantie gaan en zo. Paultje is de kat van de forumster die bij de meeste leden van onze whatsappgroep niet zo populair is Die zit nu in Singapore en ik pas altijd op Paultje als zij weg is. Leuke anekdote, ze had me duizend keer gevraagd voor ze een kat nam of ik bij vakanties op zou passen op de kat en ik duizend keer gezegd dat dat geen probleem was. Toen haalde ze de Paul en besloot na vier maanden dat ze voor acht maanden naar Amerika zou gaan verhuizen en had ik opeens acht maanden lang een kat niet dat ik dat erg vond, integendeel, en doordat de Paul en ik zo veel tijd hebben doorgebracht op jonge leeftijd van de Paul ziet ze me ook echt als familie of vaderfiguur of whatever (hoe dat ook precies werkt bij katten). Als ze naar mij komt is ze dan ook binnen 3 seconden gewend.

Dank voor je antwoord. Reis ze!
Oud 08-01-2015, 08:24
Elin3
Elin3 is offline
Katten zijn awesome
Oud 08-01-2015, 08:25
Lorelei
Lorelei is offline
Is de kat niet populair of de forumster?

Katten zijn vetcool. <3
Oud 08-01-2015, 08:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vandaag bloed geprikt, was nog een heel gedoe, maar wat een engelengeduld hebben die mensen morgen aan het eind van de middag of overmorgen hoor ik de uitslag.

Oh en Miekje, je kreeg de groetjes terug. Toen ze hoorden dat jij zo positief over ze was en dat jij me daarheen had gestuurd, zeiden ze 'Miekje was ook een heel goede stagiaire' die kun je mooi in je zak steken.
Kan ik me voorstellen, bloed prikken bij een kitten, ga er maar aan Daarom vind ik ze daar ook zo goed, ze nemen écht de tijd voor je.

Ik heb voor mijn laatste stage daar ook een 10 gekregen En ik ben excellent geslaagd voor mijn laatste examen in die kliniek!
Oud 08-01-2015, 08:35
Verwijderd
Katten
Oud 08-01-2015, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Is de kat niet populair of de forumster?

Katten zijn vetcool. <3
Ik doelde op de forumster en die is in het algemeen wel populair, maar mijn groupies zijn jaloers op onze vriendschap Paultje is overal populair
Oud 08-01-2015, 09:54
Verwijderd
het is niet dat we Mema niet mogen, het is pure jaloezie
Oud 08-01-2015, 10:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Paul en ik mogen elkaar niet zo anders
Oud 08-01-2015, 10:39
Verwijderd
Haha ja dat was lachen je hebt een zwarte ziel of zo
Oud 08-01-2015, 10:42
Verwijderd
Oud 08-01-2015, 11:25
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hallo ik <3 katten en katten <3 mij. Paul is gewoon de kat van de duivel en alles wat je over haar zegt is een LEUGEN.
Oud 08-01-2015, 12:21
Verwijderd
Kwam ze helemaal niet bij je op schoot en zo? Dat kan ik me niet zo goed herinneren

Wees gerust, op andere jongedames heeft ze wel eens heftiger gereageerd. Het zal serieus een stukje jaloezie zijn, ze wil alle aandacht van mij
Oud 08-01-2015, 12:35
Verwijderd
Reageert ze zo boos op vrouwen dan?
Oud 08-01-2015, 12:41
Verwijderd
Lang niet op allemaal, ik overdrijf het nu ook nogal, maar er is wel eens iemand geweest waarbij ze de hele tijd haar nagels in het been van de jongedame zette. En bij Sanne sprong ze steeds vrolijk op mij en schrok dan als ze zag dat Sanne er was en vluchtte vervolgens snel en in paniek weg meer dan dat is het niet hoor. Of ik ben al wat vergeten maar dan moet Sanne maar aanvullen
Oud 08-01-2015, 12:48
Verwijderd
Dat vind ik wel grappig hahaha, zoiets doen die van mij gelukkig niet, vooralsnog zijn ze vrij vriendelijk (Ayla hoogstens wat schrikachtig) tegen iedereen die hier komt.
Oud 08-01-2015, 12:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik mis Kat een beetje
Oud 08-01-2015, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik wel grappig hahaha, zoiets doen die van mij gelukkig niet, vooralsnog zijn ze vrij vriendelijk (Ayla hoogstens wat schrikachtig) tegen iedereen die hier komt.
Ik ken ook verhalen van mensen waar een kat bijvoorbeeld over kleren van de "indringer" heenpist en dat soort ongein, dus Paul gedraagt zich echt niet extreem hoor En bij gewoon bezoek is ze helemaal niet zo, dan is ze in het begin een beetje afwachtend en daarna gaat ze kopjes geven. Bij een voormalig scharrel kwam ze ook gewoon er bij in bed liggen en zo, ik weet niet precies wat er nu aan Sanne en die ander zo speciaal is.
Oud 08-01-2015, 13:12
Verwijderd
Ja joh, het valt ook wel mee hoor. Ik kijk zo nu en dan My cat from Hell waarin er dus katten bijten, krabben, pissen en poepen alsof hun leven er vanaf hangt. Ik weet zeker dat Paul tegenover die katten een engeltje is
Oud 08-01-2015, 13:13
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Kwam ze helemaal niet bij je op schoot en zo? Dat kan ik me niet zo goed herinneren
Nee Zelfs toen ik alleen met d'r was deed ze vet kut terwijl ik enorm m'n best aan 't doen was

Citaat:
Lang niet op allemaal, ik overdrijf het nu ook nogal, maar er is wel eens iemand geweest waarbij ze de hele tijd haar nagels in het been van de jongedame zette. En bij Sanne sprong ze steeds vrolijk op mij en schrok dan als ze zag dat Sanne er was en vluchtte vervolgens snel en in paniek weg meer dan dat is het niet hoor. Of ik ben al wat vergeten maar dan moet Sanne maar aanvullen
Dat was 't vooral ja. Zo van HOI ERTUR OH NEE GRAPJE DOEI, WANT ZIJ IS HIER. En ze kwam gewoon niet naar me toe, wat ik ook probeerde.

Citaat:
Ik ken ook verhalen van mensen waar een kat bijvoorbeeld over kleren van de "indringer" heenpist en dat soort ongein, dus Paul gedraagt zich echt niet extreem hoor En bij gewoon bezoek is ze helemaal niet zo, dan is ze in het begin een beetje afwachtend en daarna gaat ze kopjes geven. Bij een voormalig scharrel kwam ze ook gewoon er bij in bed liggen en zo, ik weet niet precies wat er nu aan Sanne en die ander zo speciaal is.
Dat wij speciaal voor jou zijn natuurlijk Jaloerse kutkat
Oud 08-01-2015, 13:14
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ja joh, het valt ook wel mee hoor. Ik kijk zo nu en dan My cat from Hell waarin er dus katten bijten, krabben, pissen en poepen alsof hun leven er vanaf hangt. Ik weet zeker dat Paul tegenover die katten een engeltje is
PAUL IS DE KAT VAN DE DUIVEL, KUN JE NIET LEZEN?
Oud 08-01-2015, 13:28
Verwijderd
Sorry Sanne
Ik wil graag mijn beginnende relatie met Ertur niet op het spel zetten want ik ben al jaren stiekem verliefd op hem, anders heb ik dat altaar in mijn kast voor niks gebouwd. Ik zal in een pm aan jou bevestigen dat Paul de duivel is!
Oud 08-01-2015, 13:41
Verwijderd
Henk is de beste kat op aarde.
Oud 08-01-2015, 14:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wil ook een kat!
Oud 08-01-2015, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ahh, wel leuk zeg.
Zeker
Citaat:
Ik ben sinds eergisteren terug en heb meteen paultje opgehaald. Het is vanaf de eerste seconde zoals vanouds: ze volgt me overal en kijkt me aan als ik dingen doe zo van "wat ben je aan het dooooeeeen???" zodra ik ga zitten springt ze op schoot et cetera. Zodra ik ook maar het licht in de slaapkamer aandoe springt ze al op bed en kijkt me ongeduldig aan als ik eerst nog tanden poets. Eerste nacht sliep ze afhankelijk van mijn houding tussen mijn onderbenen in of tegen mijn bovenbenen aan. Ik ging gisteravond slapen en dacht even "hmmm vroeger sliep ze echt bovenop me, jammer dat ze dat niet meer doet". Ik werd vannacht wakker en wie lag er bovenop mijn rug (heel hard te spinnen met haar hoofd in/tegen mijn nek)? Jawel, de Paul ZE KAN GEWOON MIJN GEDACHTEN LEZEN JA

Paul <3 Ertur <3 Paul niet te breken
Awwwww ik vind dit een lief verhaaltje.
Citaat:
Kan ik me voorstellen, bloed prikken bij een kitten, ga er maar aan Daarom vind ik ze daar ook zo goed, ze nemen écht de tijd voor je.

Ik heb voor mijn laatste stage daar ook een 10 gekregen En ik ben excellent geslaagd voor mijn laatste examen in die kliniek!
Ja, hij werd 'als een taco' in een handdoek gewikkeld en uiteindelijk heeft ze hem ook nog geblinddoekt was hilarisch. Ik zei dat hij niet zou krabben, want hij heeft dat met mij nog nooit gedaan en ik doe de Lion King met hem en veeg hem door de glitter op de vloer enzo hij heeft ook niet gekrabt, hij heeft wel de assistente gebeten maar ook niet gemeen geloof ik hoor.

Awesome ja, ze waren erg over je te spreken. Kwam trouwens ter sprake toen ze vroeg of de nieuwe stagiaire erbij mocht blijven, maar die had ik tijdens mijn check-up ook al erbij, dus tuurlijk Die heeft gelijk dikke vrienden gemaakt, want die heeft hem uiteindelijk brokjes gegeven.
Oud 08-01-2015, 18:00
Miekje*
Miekje* is offline
Haha, ik zie nu dingen voor me
Oud 08-01-2015, 18:07
Verwijderd
Zijn mijn katten serieus de enigen die de dierenarts echt heel erg leuk vinden?
Oud 08-01-2015, 18:46
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij vond het niet vreselijk, hij had gewoon 23 uur niet gegeten en verwachtte een snoepje bij binnenkomst, en geen naalden
Oud 08-01-2015, 19:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zijn mijn katten serieus de enigen die de dierenarts echt heel erg leuk vinden?
Nee hoor Het zijn er niet veel, maar sommige katten liggen te spinnen terwijl je er de ene naald na de andere in jast. Dat zijn de leukste. Ik had een keer een kat die half wakker was uit zijn narcose en al kopjes begon te geven aan het deurtje van zijn hok
Citaat:
Hij vond het niet vreselijk, hij had gewoon 23 uur niet gegeten en verwachtte een snoepje bij binnenkomst, en geen naalden
Ahwww, die arme drommel was gewoon beledigd!
Oud 08-01-2015, 20:32
Verwijderd
Ja, Stoffer loopt altijd gezellig een beetje los door de praktijk nadat er iets is geweest tijdens een werkdag (Evolution naamzoek) en geeft dan kopjes aan wildvreemde honden. Henk probeert op de schouders van mensen die hij niet kent te klimmen en gaat vanaf de behandeltafel zo tegen je opstaan dat hij in je gezicht kopjes kan geven terwijl hij praat en spint. Echt übercute <3
Oud 08-01-2015, 20:57
Miekje*
Miekje* is offline
Ahwww Wat een voorbeeldkatten!
Oud 08-01-2015, 21:02
Verwijderd
Mijn kat blijft altijd netjes op de tafel zitten bij de dierenarts. Hij kan ook zonder problemen zijn werk doen zonder dat ze wegspringt.
Oud 08-01-2015, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Ahwww Wat een voorbeeldkatten!
Nou ja, zie wat ik eerder tikte over bijten Mijn slaapkamerdeur is overdag dicht omdat de kutkat van mijn huisgenootje op bedden pist en schijt, en je kan een kat niet 10 uur opsluiten. Alhoewel Stoffer dat denk ik heel niet erg zou vinden.
Oud 08-01-2015, 21:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ja, zie wat ik eerder tikte over bijten Mijn slaapkamerdeur is overdag dicht omdat de kutkat van mijn huisgenootje op bedden pist en schijt, en je kan een kat niet 10 uur opsluiten. Alhoewel Stoffer dat denk ik heel niet erg zou vinden.
Ohja Maarja. Katten

Ik was vandaag bij mijn ouders thuis en mijn kat rende van me weg en had niet eens zin in knufs Waarchijnlijk rook ik raar ofzo

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten