Citaat:
Ahh, wel leuk zeg. 
|
Zeker
Citaat:
Ik ben sinds eergisteren terug en heb meteen paultje opgehaald. Het is vanaf de eerste seconde zoals vanouds: ze volgt me overal en kijkt me aan als ik dingen doe zo van "wat ben je aan het dooooeeeen???"  zodra ik ga zitten springt ze op schoot et cetera. Zodra ik ook maar het licht in de slaapkamer aandoe springt ze al op bed en kijkt me ongeduldig aan als ik eerst nog tanden poets. Eerste nacht sliep ze afhankelijk van mijn houding tussen mijn onderbenen in of tegen mijn bovenbenen aan. Ik ging gisteravond slapen en dacht even "hmmm vroeger sliep ze echt bovenop me, jammer dat ze dat niet meer doet". Ik werd vannacht wakker en wie lag er bovenop mijn rug (heel hard te spinnen met haar hoofd in/tegen mijn nek)? Jawel, de Paul  ZE KAN GEWOON MIJN GEDACHTEN LEZEN JA
Paul <3 Ertur <3 Paul niet te breken  
|
Awwwww

ik vind dit een lief verhaaltje.
Citaat:
Kan ik me voorstellen, bloed prikken bij een kitten, ga er maar aan  Daarom vind ik ze daar ook zo goed, ze nemen écht de tijd voor je.
 Ik heb voor mijn laatste stage daar ook een 10 gekregen  En ik ben excellent geslaagd voor mijn laatste examen in die kliniek!
|
Ja, hij werd 'als een taco' in een handdoek gewikkeld en uiteindelijk heeft ze hem ook nog geblinddoekt

was hilarisch. Ik zei dat hij niet zou krabben, want hij heeft dat met mij nog nooit gedaan en ik doe de Lion King met hem en veeg hem door de glitter op de vloer enzo

hij heeft ook niet gekrabt, hij heeft wel de assistente gebeten

maar ook niet gemeen geloof ik hoor.
Awesome

ja, ze waren erg over je te spreken. Kwam trouwens ter sprake toen ze vroeg of de nieuwe stagiaire erbij mocht blijven, maar die had ik tijdens mijn check-up ook al erbij, dus tuurlijk

Die heeft gelijk dikke vrienden gemaakt, want die heeft hem uiteindelijk brokjes gegeven.