DDolly schreef:
De schade is te overzien. Volgende keer doen we inclusief hotelletje. Ik bleek bijna alle technici van de band te kennen, dus dit had makkelijk uit kunnen lopen op een schandalige avond. Zeker aangezien dit bedrijfsoptreden nummer zoveel was in een rij van tien en de band en techniek in principe ook op hotel zaten.
Heul nie slecht trouwens, live, deze heren.
^_^ gezellige boel.
En ja, vind het ook een prima band, ik heb alleen erg weinig met wat meneer Jakobsen allemaal uitkraamt, hehe
Verwijderd 10:04 04-06-2015
zeehond23 schreef:
fucking sierpaard!
Ik werk harder dan jou!
Verwijderd 10:05 04-06-2015
is het niet, 'ik werk harder dan jij'?
Of laat mijn intuïtieve taalgevoel mij op het moment in de steek?
Carn schreef:
^_^ gezellige boel.
En ja, vind het ook een prima band, ik heb alleen erg weinig met wat meneer Jakobsen allemaal uitkraamt, hehe
Ik vermoed dat veel van de teksten van hem stammen uit de tijd dat hij met zijn doorgesnoven cokehoofd voor de gokautomaat stond in de nachtkroeg van Middelburg.
Bij ons op het werk kunnen ze nog niet eens een naam en adressenbestand goed aan elkaar koppelen met als gevolg dat iedereen thuis een brief heeft gekregen over de verzelfstandiging met een verkeerde naam er boven
Verwijderd 14:57 18-06-2015
Nadat iedereen afspraken met mij ging verzetten eb mijn planning overhoop gooide maak ik zelf de chaos compleet door in de trein naar Nijmegen ipv den Bosch te stappen waardoor ik nu pas om 17.20 op mijn afspraak kan zijn
doe je goed. was er een spoorwissel of zat je niet op te letten?
Verwijderd 15:08 18-06-2015
Hmm volgens mijn telefoon moest ik spoor 15 hebben, dus ik dacht 15a/b zal allebei wel kunnen. Mijn aardrijkskunde kennis vertelde me niet dat het niet logisch was voor de trein naar Nijmegen om in den Bosch te stoppen en ik dacht zelfs dat ik het op het bordje zag staan maar dat is dus de reden waarom ik mijn bril vaker op moet doen want dat stond er dus waarschijnlijk niet. Gelukkig had mijn begeleider begrip en nog wat later tijd, wordt wel avondwerk zo..
Verwijderd 15:09 18-06-2015
Één voordeel: ik krijg nu wel maximale treinreis voor mijn geld.
Verwijderd 17:09 18-06-2015
Jeej de begeleider waar ik een afspraak mee had is toch wel briljant, een fundamenteel probleem waar ik mee zat in 2 zinnen opgelost. Achteraf zo simpel dat je je afvraagt waarom je dat zelf niet bedacht had..