Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We hebben 6 mannen van 45-55 jaar als airbnb, type 'een broek is een broek, een kapsel is een kapsel, ken me nie schele, poep is grappig, bier en tieten' en dan met zwaar Limburgs accent. Allemaal van die beren ook, dik en lang met bulderende stemmen en lach.
Ze kwamen 2 uur eerder dan de afgesproken tijd, ondanks dat ik 2x had aangegeven dat we vertrekkende gasten hadden en ik tijd had om schoon te maken. Ik was dus nog met niks klaar in huis wat ik echt heel irritant vind. Maar ze wilden er perse in. En ze stonden daar met 140 tassen boodschappen en 6 koelboxen, ze hadden echt ziek, ziek veel traytjes bier bij zich. Ik hoop echt dat m'n huis heel blijft en dat ze niet door m'n vloer zakken. Er lagen overal nog kruimels en boven nog wat stof en haren hier en daar, maar goed, daar heb ik ze helaas in achter moeten laten. Geen handdoeken op het bed met een koetjesreep erop, geen idee of er wc papier en zeep nog was. Ik hou mezelf maar voor dat die man het allemaal niet erg vindt gezien zijn lovende woorden, ze eruit zien alsof hun huis waarschijnlijk in veel ergere staat is en het mannen zijn waarvan bier drinken prioriteit nummer 1 is. Zelfs toen ze hun auto gingen wegzetten na het uitladen namen ze een bvo'tje ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dan raad ik je De Overkant aan, dat zit op 5 min lopen van HS, bij het Huijgenspark . Is een heel leuk, beetje alternatief, tentje waar ze elke dag alles vers maken. Heerlijke koffie ook daar. De citroen-merengue taart is van harte aan te bevelen. Maar ze hebben ook heerlijke broodjes, veel keus. Bij mooi weer zit je 'aan de overkant' van de straat in het Huijgenspark, dat is een leuk stukje om te zitten.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
maar als je veel tijd hebt en puf kun je ook naar het Humanity House aan de Prinsegracht (is wel iets verder lopen, denk 15 min). Erg indrukwekkend, een interactief museum waar je ervaart hoe het is om een vluchteling te zijn (middels een route door een enorm pand).
edit: oh wacht, is dicht op maandag ![]() ik zat net ook al een verhaalt te tikken dat als je zin had in arty farty dat je dan naar liefhertje+Grote witte reus kon gaan (galerie, 2x rollen vanaf hs) maar die is ook dicht op maandag. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|