Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb een sb live gekoppeld aan een marantz pm30 versterker, en die stuurt het geluid door naar of een setje mission 701 luidsprekers of een sennheiser hd580 erg cheil geluid (hoewel dat niet echt in zijn budget zal liggen) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(ik moet mijn headphone gaan upgraden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() offeuh die dingen van logitech lijken me ook wel lijp om te hebben ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Oude Sony versterker van me ouders, een hoop oude boxen, en de Auto Boom Box van 350 Watt die nu voor 49,95 bij de praxis te koop is.
Je kan ook naar de Makro om daar goedkoop (50 piek) een stel computerboxen te halen van 350 Watt. Ik heb ze parallel...
||
![]() |
Citaat:
Boombox van 50 piek bij de Praxis is hoop herrie. Setje goede speakers (of een goede hoofdtelefoon Kornguy ![]() Jammer dat veel mensen hier het verschil niet kennen tussen hard en veel bas en goed geluid..... |
![]() |
|
![]() |
Erm koop een goedkoop sony versterkertje (stereo) en een paar luidsprekers van jamo bij de megapool, 2 jamo studio 160 speakers voor 300 piekjes, zeer mooi geluid (mijn vader heeft ze op slaapkamer)... ik vind zelf mijn jamo d265 wel mooier, maar die sijn een heel stuk duurder (399 per stuk in de aanbieding)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HEy ik zie dat ik 2 Jamo power 160R speakers heb. alleen zijn die dingen verrot geworden, er is geen elastiek meer om die grote box, is eraf.Nou maakt ie een trillend geluid als er veel bas is, wat ik wil vragen is: kan ik geen elastiek kopen en eromheen zetten? |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
draadloze luidsprekers Tejay | 0 | 22-05-2006 14:30 | |
Software & Hardware |