Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja dat snap ik ook wel maar we doen met z'n allen veel te dramatisch over 118 mensenlevens. Er gaat nou 10 keer meer geld uitgegeven worden aan het 'voorkomen' van aanslagen dan dat ze hadden kunnen doen met hetzelfde geld als het gaat om medicatie, voeden van hongerigen et cetera.
Het is gewoon wel eens klaar, en of je familie daar nou werkt of niet, tja, daar heb ik geen boodschap aan tbh. Wel als het mijn eigen familie zou zijn maar ja. |
![]() |
|
Alle spullen zijn eindelijk uit ons huis
![]() Vier ritten gemaakt met volle auto en aanhangwagen, vanaf 9.00u tot 18.00u bezig geweest en na het eten nog even terug gegaan, maar nu is het klaar. En ben ik doodmoe ![]() Mijn buren waar we gereedschap gingen lenen waren gelijk zo lief om koffie en thee voor ons te maken ![]() ![]() 's Avonds heb ik mijn oude fiets naar een goede vriendin gebracht als studentenfiets voor in Utrecht en ben ik nog even met haar en haar zus, die het helemaal nog nooit gezien had, in mijn Ik ben blij! Miekje* is trouwens een heldin ![]()
|
Ik hoef vandaag niet te werken. Was terug in bed gegaan na ontbijt maar werd er alleen maar duffer van. Net naar buiten geweest en boodschappen gedaan. Nu lunchen met verse broodjes
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|