Oud 02-01-2003, 11:31
Verwijderd
discussie

ja ik weet dat we het hier eerder over gehad hebben.. maar er wordt ook steeds minder gepost, en het gaat altijd over hetzelfde.. argh ik wil echt niet in herhaling vallen maar het is zo jammer..
Advertentie
Oud 02-01-2003, 11:43
Cameo
Cameo is offline
ik kom hier niet vaak, maar het lijkt me dat er ook veel onderwerpen in het psychologie forum al behandeld worden.
Oud 02-01-2003, 16:31
Sysy
Sysy is offline
nee begint idd wat inhoudloos te worden, in het begin was het wat leuker...
Oud 02-01-2003, 17:00
Iotje
Iotje is offline
deze topic is ook al nie zo florisant!
Oud 02-01-2003, 17:40
kitana
kitana is offline
Er worden opzich wel genoeg topics geopend maar er zit totaal geen diepgang in!

En ook steeds dezelfde onderwerpen.

En ik heb ook het idee dat er nog maar weinig mensen zijn die echt serieus dingen posten en er op reageren.
Oud 02-01-2003, 20:36
gna
gna is offline
mystiek moet opgeheven worden en Filosofie & levensbeschouwing moet Filosofie en levensovertuiging worden (of zoiets)
Een echt diepgaand mystiek forum hoort niet thuis op scholieren.com denk ik. er zijn vast genoeg wicca sites met interessante forums
Oud 02-01-2003, 20:49
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik heb liever dat mystiek blijft bestaan... - ik zou nou niet echt willen dat de freaked topics van dit forum op F&L komen.

(ik vraag me af hoeveel % McCain zou sluiten )
Oud 02-01-2003, 21:15
Icheb
Icheb is offline
Citaat:
gna schreef:
mystiek moet opgeheven worden en Filosofie & levensbeschouwing moet Filosofie en levensovertuiging worden (of zoiets)
Een echt diepgaand mystiek forum hoort niet thuis op scholieren.com denk ik. er zijn vast genoeg wicca sites met interessante forums
Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens...
Wel denk ik dat men de moderatiepolicy voor Mystiek eens aan zou moeten passen omdat er in veel topics eigenlijk alleen nog maar bullshit wordt gepraat, dit komt omdat men hier vaak lacherig over doet en het stoer vind om dingen op dit forum te verzieken... (denk ik)

Dat is natuurlijk een niet correcte instelling tegeover de mensen die hier wel iets aan hechten.
Bijvoorbeeld ook het eeuwige gezeur over hoe goed een bepaald persoon wel niet is met zijn DBZ technieken (als voorbeeld) terwijl iedereen weet dat dit niet mogelijk is, psiballs ok, maar beweren dat je in staat bent hiermee iemand (ernstig) te verwonden gaat wel ver...
Hiermee wil ik niet zeggen dat dit een wetenschappelijk discussieplatform moet worden omdat een groot aantal dingen op dit forum niet (gemakkelijk) wetenschappelijk te bewijzen zijn.

In reactie op de rest in dit topic :
Men gaat idd steeds minder ver op onderwerpen in door gebrek aan kennis, denk ik...
Oud 03-01-2003, 11:18
Droyd
Droyd is offline
GVD, toch niet naar filosofie?

Op dat forum is er tenminste nog een kern van een waarheid...Je had dat toch nog niet verneuken...

Ofwel blijft het, ofwel moet het definitief weg
Oud 03-01-2003, 18:50
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
Icheb schreef:
Hier ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens...
Wel denk ik dat men de moderatiepolicy voor Mystiek eens aan zou moeten passen omdat er in veel topics eigenlijk alleen nog maar bullshit wordt gepraat, dit komt omdat men hier vaak lacherig over doet en het stoer vind om dingen op dit forum te verzieken... (denk ik)

Dat is natuurlijk een niet correcte instelling tegeover de mensen die hier wel iets aan hechten.
Bijvoorbeeld ook het eeuwige gezeur over hoe goed een bepaald persoon wel niet is met zijn DBZ technieken (als voorbeeld) terwijl iedereen weet dat dit niet mogelijk is, psiballs ok, maar beweren dat je in staat bent hiermee iemand (ernstig) te verwonden gaat wel ver...
Hiermee wil ik niet zeggen dat dit een wetenschappelijk discussieplatform moet worden omdat een groot aantal dingen op dit forum niet (gemakkelijk) wetenschappelijk te bewijzen zijn.

In reactie op de rest in dit topic :
Men gaat idd steeds minder ver op onderwerpen in door gebrek aan kennis, denk ik...
hier ben ik het mee eens, het is echt al een tijdje zo saai hier, met als gevolg dat er inderdaad meer onzin op komt, maar ik vind ook niet dat dit bij filosofie moet komen
Oud 03-01-2003, 19:03
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
mystic girl schreef:
hier ben ik het mee eens, het is echt al een tijdje zo saai hier, met als gevolg dat er inderdaad meer onzin op komt, maar ik vind ook niet dat dit bij filosofie moet komen
Oud 03-01-2003, 19:51
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef:
discussie

ja ik weet dat we het hier eerder over gehad hebben.. maar er wordt ook steeds minder gepost, en het gaat altijd over hetzelfde.. argh ik wil echt niet in herhaling vallen maar het is zo jammer..
\

Ik denk opzich niet dat het forum er op achteruit gaat. Misschien moet er wat meer discussies komen. NIet van die dingen van 'ojee mijn deur begint precies om 12 uur 's nachts te klapperen' ofzo. En als het een domme topic is meteen sluiten... Dan voorkom je waarschijnlijk ook domme antwoorden.

Er zijn wel veel herhalende topics, maar dat krijg je wel met zo'n forum onderdeel als dit. ZElfde soort problemen, beperkte onderwerpen (hoever rijkt mystiek nou??).
Misschien als psychologie en mystiek gemengt wordne?
Oud 03-01-2003, 20:21
Verwijderd
leeftijdsgrens aan verbinden

(sorry)

ik vind dat ze mystiek wel mogen sluiten want er komen niet veel mensen op scholieren.com die zich echt veel verdiepen in spiritualiteit.. het blijft heel oppervlakkig.

Ik was heel blij dat dit forum kwam, maar toen waren er veel boeiendere posts, maar die mensen zijn op een gegeven moment ineens allemaal verdwenen!?

mystiek en filosofie gaat mis, want de wetenschappelijke typjes die onderdrukken de meer mystiekere en op een gegeven moment is de sfeer daar ook weer minder..

het leek me eerst wel iets.. maar.. neh.. achteraf gezien:.. neh
Oud 03-01-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Nar'Hyarmen schreef:
\

Ik denk opzich niet dat het forum er op achteruit gaat. Misschien moet er wat meer discussies komen. NIet van die dingen van 'ojee mijn deur begint precies om 12 uur 's nachts te klapperen' ofzo. En als het een domme topic is meteen sluiten... Dan voorkom je waarschijnlijk ook domme antwoorden.

Er zijn wel veel herhalende topics, maar dat krijg je wel met zo'n forum onderdeel als dit. ZElfde soort problemen, beperkte onderwerpen (hoever rijkt mystiek nou??).
Misschien als psychologie en mystiek gemengt wordne?
ja maar wie zegt er wat dom is en wat niet? Ik heb jaren geleden ook vaak heel angstig thuis gezeten als k geluiden hoorde, en was dan echt serieus bang.. en misschien had ik ook wel gepost als dat mogelijk geweest zou zijn..

en het hoeft niet saai te worden.. als we het nou over problemen zouden kunnnen hebben als het klonen van babies bv.. of de nasa... i dont care, maarja dan krijg je de vraag.. is het mystiek of niet?

psycho en mystiek mengen lijkt me geen slecht idee, want veel mensen die hier posten posten aar ook en andersom, maar denk dat je de kwaliteit laat verslechteren omdat psychologieforum ook niet echt meer een hoog niveau heeft.. het is een probleemforum geworden..
Oud 03-01-2003, 20:36
wicce
wicce is offline
*ik ben er hoor, don't worry* ik kijk alleen even deze discussie aan en vorm dan mijn mening over dit onderwerp, want ik vind het niet erg makkelijk. Ik zal ook het er even met black sugar over hebben.
Oud 03-01-2003, 21:29
Icheb
Icheb is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef:
leeftijdsgrens aan verbinden
(sorry)

ik vind dat ze mystiek wel mogen sluiten want er komen niet veel mensen op scholieren.com die zich echt veel verdiepen in spiritualiteit.. het blijft heel oppervlakkig.

Ik was heel blij dat dit forum kwam, maar toen waren er veel boeiendere posts, maar die mensen zijn op een gegeven moment ineens allemaal verdwenen!?

mystiek en filosofie gaat mis, want de wetenschappelijke typjes die onderdrukken de meer mystiekere en op een gegeven moment is de sfeer daar ook weer minder..

het leek me eerst wel iets.. maar.. neh.. achteraf gezien:.. neh
Wat is dan de reden geweest dat de boeiende posts zijn verdwenen ?
Komt dit omdat de vragen reeds beantwoord zijn of omdat er mensen zijn weggegaan ?
Als er mensen zijn weggegaan; wie dan en welke bijdrage hebben deze mensen aan Mystiek gedaan ?

Citaat:
*ik ben er hoor, don't worry* ik kijk alleen even deze discussie aan en vorm dan mijn mening over dit onderwerp, want ik vind het niet erg makkelijk. Ik zal ook het er even met black sugar over hebben.
Persoonlijk zou ik het toch jammer vinden als dit forum zou verdwijnen, al is het niveau de laatste tijd niet bijzonder hoog meer
Wicce : misschien een poll maken, zodat forum leden kunnen voten ?
Oud 03-01-2003, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Wat is dan de reden geweest dat de boeiende posts zijn verdwenen ?
Ik denk persoonlijk oa. Koss, Marjolein (waarvan ik haar nick niet meer weet.. *schaam* en nog wel wat mensen die gewoon hele informatieve posts hadden. Maar die zijn van de aardbodem verdwenen, omdat het nivo nogal daalde)

Ik denk ook dat het komt omdat de gem forummer hier 14/15 jaar is, ik wil echt niet vervelend doen ofzo maar die komen vaak met vragen over geesten oproepen of wicca omdat het nogal hip blijkt te zijn. No problem maar daar is een zoekmachine voorbestemd, en het forum wordt er niet vrolijker op, of er wordt te weinig naar anderen geluisterd.. als het niet in het straatje past is er geen interesse meer.. dat is gewoon jammer.. Juist hier verwacht men openminded..heid..

maarja (niet om deze post te ontkrachten ofzo) ik zeur een beetje want ik post ook niet veel boeiends.
Oud 04-01-2003, 16:10
wicce
wicce is offline
Citaat:
Icheb schreef:

Wicce : misschien een poll maken, zodat forum leden kunnen voten ?
daar d8 ik idd ook aan
Oud 04-01-2003, 19:32
Rerisen Phoenix
Citaat:
wicce schreef:
daar d8 ik idd ook aan
de forumleden op filosofie mogen voten;
Oud 04-01-2003, 21:28
legatus
legatus is offline
Democratie is een ziekte.
Oud 05-01-2003, 02:02
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
legatus schreef:
Democratie is een ziekte.
stemmingmakerij!

Volgens mij kan het prima samen met F&L. De vraag is of de leden dat ook willen en zo ja of nee, waarom wel of niet. Argumentatie is naast 'aantal stemmen' ook belangrijk.

Ik ben het overigens niet eens met het topic. Ik vind dit zeker een interessant forum, anders zou ik er niet komen echter ik vind ook zeer zeker niet alles dat hier besproken wordt interessant - maar dat heb ik met zo'n beetje elk forum wel. Logisch.
Oud 05-01-2003, 02:28
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik dnek dat we met 'n allen het er eens goed over moeten hebben hoe we het mystiek forum willen hebben. Ook vooral bespreken wat wel en niet interressant word gevonden. Mystiek is eigenlijk (voor zover ik het heb begrepen) bedoeld voor mensen die ich voor mystieke aken interresseren en niet voor mensen die d'r eeuwig over willen discusseren of het wel of niet bestaat of kan enz. Mystiek moet ook enigins als "hulp forum" worden gezien. Een plek waar je met vragen over dit onderwerp terecht kunt onder gelijk te worden afgekapt.
Ook denk ik dat het goed is om alle oude topics een keer te verwijderen en compleet met een schone lij te beginnen.
Dan heb ik het er met wicce nog even over wat we wel en niet gaan toestaan naar aanlijding van wat jullie hebben aangegeven wat jullie interressant vinden. (damn hoe schrijf je eigenlijk interressant?) Waarschijnlijk (als wicce het ook een goed idee lijkt) zullen we dan wle wat richtingaangevende topics openen.
Het mystiek forum opheffen lijkt me niet zo'n goed idee aangeien ik eker weet dat er wel behoefde is aan o'n forum voor scholieren/ jongeren. Het is alleen maar mooi dat wij jullie dat kunnen bieden. Maar dan moet men het ook gewoon accepteren en d'r niet over blijven doorpraten dat het waarschijnlijk toch niet bestaat en/ of nep is.

Dat is iets dat iedereen voor ichelf wel kan bepalen. Het is je eigen keue wat je met bepaalde informatie doet, o werkt het ook met ander geloof. (mja, mystiek is niet echt altijd geloof maar om het maar even als voorbeeld te noemen)
Oud 05-01-2003, 10:30
Icheb
Icheb is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik dnek dat we met 'n allen het er eens goed over moeten hebben hoe we het mystiek forum willen hebben. Ook vooral bespreken wat wel en niet interressant word gevonden. Mystiek is eigenlijk (voor zover ik het heb begrepen) bedoeld voor mensen die zich voor mystieke zaken interesseren en niet voor mensen die d'r eeuwig over willen discusseren of het wel of niet bestaat of kan enz. Mystiek moet ook enigins als "hulp forum" worden gezien. Een plek waar je met vragen over dit onderwerp terecht kunt zonder gelijk te worden afgekapt.
Eerst even een opmerking, is de 'z' op je toetsenbord kapot ?

Dus eigenlijk een soort sticky thread met een FAQ, net zoiets als op Gathering of Tweakers ofzo ?

Citaat:
Ook denk ik dat het goed is om alle oude topics een keer te verwijderen en compleet met een schone lij te beginnen.
Is het hierbij niet verstandiger om alle informatie/nuttige topics te bewaren zodat er (als dit nodig is) verwezen kan worden naar deze informatie en alleen de niet nuttige/onzin topics te prunen ? (al is dit meer werk dan zo even op de prune knop drukken )
Citaat:
Dan heb ik het er met wicce nog even over wat we wel en niet gaan toestaan naar aanlijding van wat jullie hebben aangegeven wat jullie interressant vinden. (damn hoe schrijf je eigenlijk interressant?)
Ik denk NIET zoals je het nu schrijft
Citaat:
Waarschijnlijk (als wicce het ook een goed idee lijkt) zullen we dan wle wat richtingaangevende topics openen.
Dus een soort FAQ topics waarin mensen dingen kunnen opzoeken en vragen over bepaalde subonderwerpen kunnen vragen ?
(of subforums in Mystiek zelf maken als de forumsoftware dit ondersteund)
Citaat:
Het mystiek forum opheffen lijkt me niet zo'n goed idee aangeien ik zeker weet dat er wel behoefde is aan zo'n forum voor scholieren/jongeren. Het is alleen maar mooi dat wij jullie dat kunnen bieden. Maar dan moet men het ook gewoon accepteren en d'r niet over blijven doorpraten dat het waarschijnlijk toch niet bestaat en/ of nep is.
Misschien een idee om dat soort discussies te gaan moven naar een subforum in filosofie (al is dit eigenlijk verschuiving van het probleem)
Citaat:
Dat is iets dat iedereen voor zichelf wel kan bepalen. Het is je eigen keuze wat je met bepaalde informatie doet, zo werkt het ook met ander geloof. (mja, mystiek is niet echt altijd geloof maar om het maar even als voorbeeld te noemen)
*geen reactie van mij*

Ik heb ff overal de 'z' weer toegevoegd aan de post, dus ik post ook het laatste stukje maar ff
Oud 05-01-2003, 13:00
dystopia
dystopia is offline
"Interressant"
Oud 05-01-2003, 18:43
Rerisen Phoenix
Citaat:
Black Sugar schreef:
Mystiek is eigenlijk (voor zover ik het heb begrepen) bedoeld voor mensen die ich voor mystieke aken interresseren en niet voor mensen die d'r eeuwig over willen discusseren of het wel of niet bestaat of kan enz.
Wat dan? - wilde je ze gaan bannen?
De mensen die hier komen (zoals ik) doen dat omdat ze het eigenlijk ook wel leuk zouden vinden maar er kritisch naar kijken. En om mensen te overtuigen van hun ideeën. En dit heette volgens mij discussieforum dus dat moet zeker kunnen.

Bovendien hebben wij 'critici' ook voor heel wat levendige topics gezorgd hier. Er waren tijden dat er 6 en meer overactieve topics waren door de critici. Dit trok dan weer meer mensen aan enz. Om mystiek groot te maken moet je discussies juist bevorderen.
Oud 05-01-2003, 21:05
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
dystopia schreef:
"Interressant"
"Boeiend"
Oud 05-01-2003, 22:23
wicce
wicce is offline
Citaat:
Rerisen Phoenix schreef:
De mensen die hier komen (zoals ik) doen dat omdat ze het eigenlijk ook wel leuk zouden vinden maar er kritisch naar kijken. En om mensen te overtuigen van hun ideeën. En dit heette volgens mij discussieforum dus dat moet zeker kunnen.

Bovendien hebben wij 'critici' ook voor heel wat levendige topics gezorgd hier. Er waren tijden dat er 6 en meer overactieve topics waren door de critici. Dit trok dan weer meer mensen aan enz. Om mystiek groot te maken moet je discussies juist bevorderen.
ik vind vrijheid van meningsuiting erg belangrijk, hoe groot of klein ook, daar moet dus ook ruimte voor zijn op dit forum, voor beide partijen. we discussieren, ookal duurt het eindeloos (en dat zijn nou echt discussies). er behoort gediscussieerd te kunnen worden, zolang deze niet uitlopen op beledigingen.
Oud 05-01-2003, 22:59
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ben het met je eens hoor. Alles is een herhaling van een herhaling. En maar weinig daarvan wordt serieus genomen. Dit komt waarschijnlijk omdat wij, scholiertjes deze stof niet leren op school en er daarom zo tering weinig van weten. Daarom zijn bijna alle topics hier onvolledig. Gepost door mensen die maar gedeeltelijke kennis hebben over het onderwerp waar ze het over willen hebben. Toch zegt iets me dat dit forum best mag blijven en niet overbodig is. Ik heb soms best de behoefte om over elfjes, spoken en zombies heen en weer te swetsen. En dat kan dan weer niet op andere forums.

Wat ik wil nou eigenlijk wou zeggen is: bla
Oud 05-01-2003, 23:39
Verwijderd
ik denk niet dat dit f en l forum op ons zit te wachten eerlijk gezegd. Dat is 1

2. Ik vind de kritische posts van een hoop forummers juist wel interessant, als we naar elkaar lusiteren kunnen we onze blik zeker verruimen.

3. Het gebrek aan kennis over mystieke zaken komt vooral doordat men niet naar elkaar luistert/leest, op internet zijn zeker veel goeie zaken te vinden.. Als je echt geinteresseerd bent pik je bepaalde informatie op, en als er zijn die dat niet doen, vraag ik mij op mijn beurt af wat ze hier doen??!!
Behalve nutteloze posts plaatsen.

ik voel me best arrogant nu... maarja..
Dit is gewoon wat ik vind.

Hmz volgens mij kan hier voor de rest niets aan gedaan worden.. idd the history repeats itselves...
Oud 06-01-2003, 00:45
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik doelde niet op mensen die gewoon een discussie aan willen gaan maar op de mensen die heel bekrompen reageren: het kan niet want het bestaat niet. en dat dan tien keer herhalen. Geld ook voor mensen van: Wellus het kan wel bestaat gewoon. En dat dan weer tien keer herhalen.

Owja over die z van mij, kijk maar bij mijn sig
Oud 06-01-2003, 10:47
Aissyla
Aissyla is offline
als je t mij vraagt is het hele probleem dat er een paar mensen zijn die té niet openminded (euh.. na ja, je begrijpt wat ik bedoel), en dan alles meteen gaan afkraken.
Kritisch is goed, maar dan moet je het niet af gaan kraken, en je moet wel luisteren naar de andere mensen, en dan dus niet vervolgens zeggen: "niettus", maar ook uitleggen wat jij er nog steeds niet 'goed' aan vind.
Oud 06-01-2003, 14:21
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ja als er verdomme alleen van die klote-topics zoals Loch Ness worden geopent kun je wel elk forum verzieken. Dat hoort op onzin.
Oud 06-01-2003, 14:44
Icheb
Icheb is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ja als er verdomme alleen van die klote-topics zoals Loch Ness worden geopent kun je wel elk forum verzieken. Dat hoort op onzin.
Je heb hier wel gelijk in maar als je het nou eens zou zeggen zonder erin te gaan vloeken.
(ik denk dat het @ onzin ook gesloten zou worden)

Citaat:
als je t mij vraagt is het hele probleem dat er een paar mensen zijn die té niet openminded (euh.. na ja, je begrijpt wat ik bedoel), en dan alles meteen gaan afkraken.
Kritisch is goed, maar dan moet je het niet af gaan kraken, en je moet wel luisteren naar de andere mensen, en dan dus niet vervolgens zeggen: "niettus", maar ook uitleggen wat jij er nog steeds niet 'goed' aan vind.
Hiermee ben ik het eens, men zegt inderdaad te snel dat iets niet kan of juist wel kan (al geef ik toe dat ik dit zelf bij sommige (volgens bepaalde mensen een understatement) dingen ook wel doe). Misschien moeten er wat meer richtlijnen hoe ongeveer te reageren op een post komen, niet dat als je niet precies volgens deze richtlijnen post de topic gelijk gesloten wordt, maar meer iets in de richting van een soort FAQ waarin staat hoe je nuttige bijdrages aan een lopende discussie kan doen...

Citaat:
Owja over die z van mij, kijk maar bij mijn sig
Sorry, niet gezien

Citaat:

Bannen lijkt me wat overdreven, misschien wel een soort systeem op het forum maken zodat mods/admins pm's naar users kunnen sturen die ze MOETEN lezen voor ze weer verder kunnen gaan op het forum, dan denk ik dat mensen minder snel vreemde posts gaan doen omdat ze dan toch misschien een beetje bang worden voor bannen etc. (ja, ik heb dit idee rechtstreeks gejat van Gathering of Tweakers)
Discussie moet inderdaad kunnen zolang men hier niet met modder gaat gooien, dus hiermee bedoel ik flamen of gewoon botweg zeggen dat de andere persoon ongelijk heeft en deze de grond in gaat boren...

Het klopt inderdaad dat door Legatus en door Rerisen Phoenix aardig wat grote threads zijn begonnen (lang leve de oude tijden ), maar doordat iedereen het inmiddels wel over alle facetten van het paranormale heeft gehad is dat prunen (of selectief prunen) wel een idee...

Citaat:
ik voel me best arrogant nu... maarja..
Dit is gewoon wat ik vind.

Hmz volgens mij kan hier voor de rest niets aan gedaan worden.. idd the history repeats itselves...
Ben je misschien wel, zou ik niets over kunnen zeggen eigenlijk, maar je hebt volgens mij wel gelijk...
Als er idd niets aan gedaan kan worden vraag ik me af waarom bijvoorbeeld iets dergelijks als dit bij 'Exacte vakken' ook niet aan het gebeuren is... Al is dat idd meer een kennis forum dan een discussieforum...

---

En weer is het me gelukt mijn reply 10x zo lang te maken als mijn bedoeling was...
Oud 06-01-2003, 19:20
Verwijderd
idd ja waarom is het hier zo extreem? Misschien omdat de posts zo onstabiel zijn als wat, weinig argumenten..dan vraag je erom genaaid te worden op wat voor manier dan ook.

Denk je eens in als je bv in een groep vrienden zou vragen: Hoe praat ik met mijn gidsen? (misschien stom voorbeeld, maar elk ander onderwerp word serieuzer genomen!)

Dit forum heeft gewoon een 'aura' die het uitlokt

btw hier hoort een quote bij van de bovenste post!?!
Oud 06-01-2003, 22:38
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:
"Boeiend"
Ga spelen, ze vroeg of ze het goed had geschreven. Als ik dan kan helpen dan doe ik dat.
Oud 07-01-2003, 14:00
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
dystopia schreef:
Ga spelen, ze vroeg of ze het goed had geschreven. Als ik dan kan helpen dan doe ik dat.
Ga spelen? Ik help alleen maar.
Oud 07-01-2003, 15:13
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Sluit dit forum gewoon, wat voor nut heeft het om een "Ik heb een gevoel dat er iets ergs gaat gebeuren" topic magneet te hebben?
Oud 08-01-2003, 21:07
barkrukkie
barkrukkie is offline
Offtopic:

Citaat:
Ki Fighter schreef:
"Boeiend"
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Ga spelen? Ik help alleen maar.
Hoe help je dan

Verder moet ik zeggen dat ik eerst (toen ik nog geen lid was) ook vaak (met plezier) in topics heb gelezen waarin Rerisen Phoenix en Legatus vs de rest discussies voerden. Nu eigenlijk weinig inhoud meer... (ben eigenlijk ook al de zoveelste die dit zegt, maar ja..)

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten