![]() |
||
Citaat:
Onder de gebreken dus omschrijven dat en waar/in welke ruimten het te koud blijft ondanks dat alle radiatoren helemaal openstaan dus. Verhuurder heeft dan nog 6 weken de tijd om er iets aan te doen. Dan zien we daarna verder als ze het niet verhelpen (dan kun je de Huurcommissie verzoeken je huur te verlagen, even uit mijn hoofd met in principe 70%). |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb inmiddels al een nieuwe thermostaatknop en een nieuwe warmtevoeler (die is al 2x verplaatst). En "dat zou moeten helpen, als je er geen spullen voor hebt staan". Ik heb die meneer nog geprobeerd uit te leggen dat ik nergens anders heen kan met mijn spullen, gezien het formaat van mijn huis, maar dat is niet echt aangekomen. Anyway, die oplossingen hebben allebei 2 dagen gewerkt, volgens mij.
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 18-09-2015 om 14:39. |
![]() |
|||
Citaat:
En nee, de rest van de toonsoorten klinken niet plat. Maar gezien je geschreven liefde voor de equalizer is er geen set die aan je wensen gaat voldoen. En dat is niet erg; daar zijn equalizers voor. // Wat betaalde diensten betreft; Netflix en Spotify. Beiden vind ik erg prettig en als ik geen premium Spotify-account bij m'n glasvezelabonnement zou hebben, had ik 't geld er maandelijks voor over gehad. Ik wil niet meer zonder. Citaat:
![]()
||
Citaat:
Goed om te weten dat ik (weer) een goede keus heb gemaakt. Ik heb nu al jaren sennheisers, en vind ze altijd prima. De vorige waren de cx215, die ik toen ook voor 'effe gauw' had gekocht. Ik heb er wel aan zitten denken om wat meer geld uit te geven aan oordopjes, maar ik weet hoe lomp ik ben en dan vind ik 't gewoon zonde van m'n geld, als ik weet dat ik die goedkopere ook prima vind werken. Die eq vind ik trouwens nodig vanwege de geluidskwaliteit die uit m'n goedkopie telefoon komt, niet vanwege de doppies.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
Ohja Dekaloog, hoe werkt dat eigenlijk met blauw animatiepotlood:
http://2.bp.blogspot.com/-N4ewMFlOXC...p+Original.jpg Weet jij hoe je dan het blauw uit een tekening wegfiltert? En moet dat eigenlijk een speciaal potloodje zijn? Doe jij het ook op deze manier? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|