Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb laatst een leeftijdsadequate beslissing genomen (vind ik zelf), namelijk dat ik me niet meer ga inlaten met mensen puur uit beleefdheid. Zodra ik mezelf betrap op dergelijk hypocriet gedrag dan onderneem ik gelijk actie.
Zo ben ik vorige week niet op een tatta's be like kringverjaardag geweest omdat ik het betreffende feestvarken (vriend van huisgenoot) een saaie irritante mongool vind ![]() Door die beslissing voel ik me echt een stuk beter, de gedachte dat ik van mezelf dat nooit meer hoef.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Supergoed |
![]() |
|
Sinds ik vorig jaar ziek werd en mijn energie heel selectief moest gebruiken ga ik ook niet meer naar dingen die sociaal gezien van me verwacht worden maar waar ik helemaal geen zin in heb en dat bevalt me tot nu toe prima.
||
Citaat:
![]() Het moeilijkste was dat ik geen spiegel had voor de achterkant!
Spoiler
Wat heb ik een rond bolleke zeg ![]() Laatst gewijzigd op 26-09-2015 om 20:44. |
![]() |
||||
Ohja laat ik dat multiquoten eens een keer proberen.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar een paar jaar geleden is het over genomen door 2 heren die die zaak weer succesvol hebben gemaakt. Die hele verbouwing was te zien op tv west.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Over omroep west / tv west gesproken. Dit pareltje van omroep west.
Dekaloog naamzoek, en wie houdt er nog meer van pulptv naamzoek? Er staan ook complete afleveringen online en meestal gaat het zo: bep: 'is jouw moeder overleje?' vrouw: 'nee.' bep: 'ik bedoel de moeder van je moeder. Je oma' vrouw: 'ja, die is dood!!! Hoe weet je dat?' bep: 'ja ik had effe een taalstrijdje met de bovenwereld.' Laatst gewijzigd op 26-09-2015 om 22:15. Reden: Link fix, alleen het stukje na de v= tussen de tags! |
![]() |
|
Het filmpje doet het niet dus dan maar zo:
https://www.youtube.com/watch?v=qJZjCrZN7BY |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar excuses aanvaard hoor ![]()
||
Citaat:
|
Jongens, ik heb mijn haar geverfd. Het pakje was SUPERORANJE (extra koper of weet ik veel), een soort extreme variant op de normale "natuurlijke kleur" Kruidvat verf. En voor wat ik nu al kan zien, ziet het er echt heel vet uit
![]()
|
De vraag van vandaag! Zijn jullie weleens verliefd geweest op iemand en dat je uit die verliefdheid een nieuwe hobby of interesse adopteerde? En waren je interesses dan veinzend of oprecht?
Ikzelf kon altijd bij een ex heel snel uitvogelen wie hij leuk vond want dan kocht hij bijvoorbeeld vanuit het niets een boek over Dipje Dappendrupper of wat dan ook, en dan wist ik, 'aha, hij vindt iemand leuk die sterk geïnteresseerd is in Dipje Dappendrupper.' Dan wist ik meestal wel binnen een week wie het nou weer was. |
![]() |
|
Nee, ik doe niet alsof ik iets leuk vind om iemand anders te pleasen. Ik sta wel open voor dingen die ik niet ken of in eerste instantie niet zo leuk vind en wil best dingen proberen of me inlezen, maar als ik het niet leuk vind, doe ik er niet aan mee.
Anders had ik nu GoT, LOTR en Twilight marathons gehouden, Warhammer gespeeld en Bob Marley geluisterd. Nee, bedankt.
|
Hmm, toen ik een jaar of 14/15 was leende m'n crush een Ome Henk CD van me (shut up, die shit was toen hilarisch!) en daarna kocht ik een paar andere CD's zodat 'ie die dan ook kon lenen.
![]() Maar goed, dat vond ik dus al leuk. Verder heb ik nooit gedaan alsof ik iets tof vond, maar heb ik wel dingen gecheckt omdat de dude me dat aanraadde (aanried?). Dat was dan meer omdat we sowieso al veel van dezelfde dingen tof vonden en ik graag nieuwe toffe dingen wou ontdekken, niet omdat ik indruk wou maken.
||
Citaat:
Maar denk je dat ze het echt gelooft of dat ze bewust de boel tilt?
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn ex vertelde wel eens over zijn dj-dingen. Dat vond ik wel leuk om te horen, omdat ik er echt niers van wist, maar echt mijn ding is en wzs het niet.
En zonder mijn huidige vriend was ik waarschijnlijk nooit de studie erbij gaan doen die ik nu doe. Maar dat is geen nieuwe interesse, alleen had ik geen goed beeld van de studie. Zonder hem was het wellicht nooit in mijn hoofd opgekomen, en dat was eeuwig zonde geweest. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|