Oud 26-09-2015, 17:20
Verwijderd
EN JE BENT ZELF EEN KUT EN JE LIKT KUTTEN
Advertentie
Oud 26-09-2015, 17:20
Verwijderd
Oud 26-09-2015, 17:44
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik werd laatst voor het eerst in mijn leven 30 geschat. Toch even een slikmomentje.
een slikmometje jezus
Citaat:
Ik weet nog dat je hier voor het eerst kwam, en dat ik stom tegen je deed, want 'bah een jonge newb!'.

Sorry nog daarvoor
Oud 26-09-2015, 17:53
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik heb laatst een leeftijdsadequate beslissing genomen (vind ik zelf), namelijk dat ik me niet meer ga inlaten met mensen puur uit beleefdheid. Zodra ik mezelf betrap op dergelijk hypocriet gedrag dan onderneem ik gelijk actie.
Zo ben ik vorige week niet op een tatta's be like kringverjaardag geweest omdat ik het betreffende feestvarken (vriend van huisgenoot) een saaie irritante mongool vind
Door die beslissing voel ik me echt een stuk beter, de gedachte dat ik van mezelf dat nooit meer hoef.
Oud 26-09-2015, 18:08
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Dvorak les 5 op dag 3: 100 woorden in 24 min, dag 4 18 min en vandaag, dag 5, 14 min
Oud 26-09-2015, 18:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Delft wil ik morgen nog even heen op de terugweg
Ik zal binnen blijven!
Citaat:
EN JE BENT ZELF EEN KUT EN JE LIKT KUTTEN

Citaat:
Ik heb laatst een leeftijdsadequate beslissing genomen (vind ik zelf), namelijk dat ik me niet meer ga inlaten met mensen puur uit beleefdheid. Zodra ik mezelf betrap op dergelijk hypocriet gedrag dan onderneem ik gelijk actie.
Zo ben ik vorige week niet op een tatta's be like kringverjaardag geweest omdat ik het betreffende feestvarken (vriend van huisgenoot) een saaie irritante mongool vind
Door die beslissing voel ik me echt een stuk beter, de gedachte dat ik van mezelf dat nooit meer hoef.
Is een goede beslissing ja. Fuck dingen doen waar je geen zin in hebt (en die niet per se moeten, want soms moet je stomme dingen doen, helaas)
Oud 26-09-2015, 18:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
I KNOW!!! Maar mijn bovenbuurman kwam de vervangkachel ophalen en bood toen gelijk aan om mijn kachel te ontluchten. Iets wat Eneco zou moeten doen, maar stel je voor dus ik ga nu even douchen en dan hoop ik dat het hier zometeen kankertyfusheet als de zon is

Citaat:
Goed bezig! ! Ik probeer dat ook en het is makkelijk omdat ik precies een nieuwe vriendenkring opbouw hier en alleen contact onderhoud met oude vrienden die heel awesome zijn
Supergoed
Oud 26-09-2015, 18:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Is dat supergoed ja? Dan ben ik al heel lang supergoed bezig.

Nu heb ik ook geen vrienden en doe ik nooit wat, dus dat scheelt dan weer.
Oud 26-09-2015, 18:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
huh dat supergoed kwam heel ergens anders terecht kutmobielinternet. Maar supergoed van je schrö
Oud 26-09-2015, 19:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds ik vorig jaar ziek werd en mijn energie heel selectief moest gebruiken ga ik ook niet meer naar dingen die sociaal gezien van me verwacht worden maar waar ik helemaal geen zin in heb en dat bevalt me tot nu toe prima.
Oud 26-09-2015, 20:17
ecnelis
ecnelis is offline
Ik heb mijn eigen haren geknipt en volgens mij is het best goed gegaan
Oud 26-09-2015, 20:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat lijkt me heel moeilijk met een kort kapsel!
Oud 26-09-2015, 20:38
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Dat lijkt me heel moeilijk met een kort kapsel!
Het valt wel mee als je niet teveel een overgang probeert te knippen! Ik heb de achterkant kort gedaan, steeds langer hoe verder naar voren en de zijkanten gewoon met de tondeuse er op maar een keertje niet extreem kort, zodat er nog wat voor een kapper te redden viel!

Het moeilijkste was dat ik geen spiegel had voor de achterkant!
Spoiler

Wat heb ik een rond bolleke zeg

Laatst gewijzigd op 26-09-2015 om 20:44.
Oud 26-09-2015, 20:40
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik werd laatst voor het eerst in mijn leven 30 geschat. Toch even een slikmomentje.
Maar, hoe oud ben je?
Oud 26-09-2015, 20:44
ecnelis
ecnelis is offline
Ohja laat ik dat multiquoten eens een keer proberen.

Citaat:
Zo heb ik een oudere patiënt geholpen die tijdens een huisvisite verzuchtte dat het vervelendst van haar slechte ogen was dat ze een loep nodig had om haar computerscherm te lezen!
Ik snapte eerst niet wat hier vreemd aan was

Citaat:
Of vanwege even geen zin meer Ik ben om die reden eigenlijk best vaak gestopt, maar ik kwam altijd weer terug
Hela je gaat naar Utrecht verhuizen toch? Waar kom je ergens te wonen?

Citaat:
We hebben geluncht bij 't Goude Hooft (echt superlekker trouwens ) en na het shoppen zijn we nog op een terrasje op het Plein gaan zitten met thee en gebak. Ben echt enthousiast over vandaag, was écht leuk en we zien elkaar al niet zo vaak, dus dan is het extra gezellig en heb je altijd wat te lullen.
't Goude Hooft noemden wij altijd het zure-mensen-terras. Want er zitten altijd zure mensen. Allemaal op een rij. Te verzuren.
Oud 26-09-2015, 20:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het valt wel mee als je niet teveel een overgang probeert te knippen! Ik heb de achterkant kort gedaan, steeds langer hoe verder naar voren en de zijkanten gewoon met de tondeuse er op maar een keertje niet extreem kort, zodat er nog wat voor een kapper te redden viel!

Het moeilijkste was dat ik geen spiegel had voor de achterkant!
Oh shit helemaal niet slecht en zonder spiegel, jezus
Oud 26-09-2015, 20:48
Verwijderd
Oh dat ziet er netjes uit en mooi rond hoofd inderdaad
Oud 26-09-2015, 21:01
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:

Goed bezig! ! Ik probeer dat ook en het is makkelijk omdat ik precies een nieuwe vriendenkring opbouw hier en alleen contact onderhoud met oude vrienden die heel awesome zijn
Supergoed
ja, nieuwe start alles! Hoe bevalt het tot nu toe, sociaal gezien?
Citaat:

't Goude Hooft noemden wij altijd het zure-mensen-terras. Want er zitten altijd zure mensen. Allemaal op een rij. Te verzuren.
dat was vroegah wel zo en vooral in de laatste jaren voor de verbouwing liet de kwaliteit ook flink te wensen over en daar betaalde je dan wel de hooft- (huhu)-prijs voor.
Maar een paar jaar geleden is het over genomen door 2 heren die die zaak weer succesvol hebben gemaakt. Die hele verbouwing was te zien op tv west.
Oud 26-09-2015, 21:03
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
en ja, knap gedaan ecneel! Maar gezien je oeuvre vol monnikenwerk is het eigenlijk niet zo heel raar dat je dit ook goed kan.
Oud 26-09-2015, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hahah weinig zure mensen, wel een tafel vol "meiden" die nogal luidruchtig waren
Citaat:
dat was vroegah wel zo en vooral in de laatste jaren voor de verbouwing liet de kwaliteit ook flink te wensen over en daar betaalde je dan wel de hooft- (huhu)-prijs voor.
Maar een paar jaar geleden is het over genomen door 2 heren die die zaak weer succesvol hebben gemaakt. Die hele verbouwing was te zien op tv west.
Ja, dat hebben wij ook gekeken, maar was er nog nooit geweest! Erg mooi binnen, supervriendelijk personeel dat zich de pleuris liep en echt het lekkerste broodje zalm ever, ze hadden mosterd-dille-saus erop gedaan en dat was toch goddomme hemels
Oud 26-09-2015, 21:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
.
Best wel goed eigenlijk! Ik ken niet véel mensen, maar mijn huisgenoten zijn schatten, ik chill regelmatig bij een actrice die in Maastricht heeft gestudeerd en ik heb twee schatjes van oppaskinderen. Verder echt duisent keer per dag met mijn partner bellen en de dagen aftellen dat hij er is want ik mis het knuffelen ENZO wel heel erg. Maar het valt me reuze mee, vrienden maken.
Oud 26-09-2015, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb wat gemist, waar zit jij tegenwoordig?
Oud 26-09-2015, 21:42
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:

Citaat:
en ja, knap gedaan ecneel! Maar gezien je oeuvre vol monnikenwerk is het eigenlijk niet zo heel raar dat je dit ook goed kan.
Ik heb er nooit gezeten zelfs vond het een intimiderende tent, ook zo naast dat dure straatje hoe heet het ook alweer! Zo gek om aan die plekken te denken. Zo van, ohja daar woonde ik toen ik nog samen was. Ik moest altijd lachen om dat straatje daar schuin tegenover. Die met alle homobarren. Met als straatnaam de 'achterom'. Huhu.
Oud 26-09-2015, 21:47
ecnelis
ecnelis is offline
Over omroep west / tv west gesproken. Dit pareltje van omroep west.

Dekaloog naamzoek, en wie houdt er nog meer van pulptv naamzoek?

Er staan ook complete afleveringen online en meestal gaat het zo:
bep: 'is jouw moeder overleje?'
vrouw: 'nee.'
bep: 'ik bedoel de moeder van je moeder. Je oma'
vrouw: 'ja, die is dood!!! Hoe weet je dat?'
bep: 'ja ik had effe een taalstrijdje met de bovenwereld.'

Laatst gewijzigd op 26-09-2015 om 22:15. Reden: Link fix, alleen het stukje na de v= tussen de tags!
Oud 26-09-2015, 21:51
ecnelis
ecnelis is offline
Het filmpje doet het niet dus dan maar zo:
https://www.youtube.com/watch?v=qJZjCrZN7BY
Oud 26-09-2015, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh en had ik al gezegd dat de kroegen en clubs hier geen sluitingstijd hebben? Die gaan gewoon een beetje dicht als het feestje niet meer gaat. Vorige week nog om 7 uur op de markt gestaan, de zon op zien komen en mensen uitlachen die net aan hun dag beginnen
Oud 26-09-2015, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb wat gemist, waar zit jij tegenwoordig?
haha wat ik zit in wenen kut
Oud 26-09-2015, 22:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
haha wat ik zit in wenen kut
Oh wtf gaaf!
Oud 26-09-2015, 22:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik weet nog dat je hier voor het eerst kwam, en dat ik stom tegen je deed, want 'bah een jonge newb!'.

Sorry nog daarvoor
Je was niet de enige, hoor Het scheelt dat ik me nooit iets van anderen heb aangetrokken.

Maar excuses aanvaard hoor
Oud 26-09-2015, 22:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh wtf gaaf!
I knoooow
Oud 26-09-2015, 22:52
ecnelis
ecnelis is offline
Oh dankje LP, ik was vergeten dat je alleen het stukje na de = moest plaatsen. Zo lang geleden!
Oud 26-09-2015, 23:15
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Over omroep west / tv west gesproken. Dit pareltje van omroep west.

[filmpje]
Dekaloog naamzoek, en wie houdt er nog meer van pulptv naamzoek?

Er staan ook complete afleveringen online en meestal gaat het zo:
bep: 'is jouw moeder overleje?'
vrouw: 'nee.'
bep: 'ik bedoel de moeder van je moeder. Je oma'
vrouw: 'ja, die is dood!!! Hoe weet je dat?'
bep: 'ja ik had effe een taalstrijdje met de bovenwereld.'
ja zij is zo RrrrrRrrRAAAaAaaRrRRr
Oud 26-09-2015, 23:20
Abby.
Abby. is offline
Citaat:

Hela je gaat naar Utrecht verhuizen toch? Waar kom je ergens te wonen?
.
Zuilen!
Oud 26-09-2015, 23:21
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
ja zij is zo RrrrrRrrRAAAaAaaRrRRr
Ik ben blij dat de rRRRrrRRrRRraAaaAAaaAaRrRrRrrrr nog steeds gebezigd wordt.
Oud 26-09-2015, 23:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
I knoooow
Wat doe je daar? Voor school/zingen, voor de liefde, gewoon omdat het kan?
Citaat:
Oh dankje LP, ik was vergeten dat je alleen het stukje na de = moest plaatsen. Zo lang geleden!
Geen probleem
Oud 26-09-2015, 23:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jongens, ik heb mijn haar geverfd. Het pakje was SUPERORANJE (extra koper of weet ik veel), een soort extreme variant op de normale "natuurlijke kleur" Kruidvat verf. En voor wat ik nu al kan zien, ziet het er echt heel vet uit morgen maar for reals kijken, wil mijn haar niet nog meer beschadigen met föhnen nu.
Oud 27-09-2015, 00:11
ecnelis
ecnelis is offline
De vraag van vandaag! Zijn jullie weleens verliefd geweest op iemand en dat je uit die verliefdheid een nieuwe hobby of interesse adopteerde? En waren je interesses dan veinzend of oprecht?

Ikzelf kon altijd bij een ex heel snel uitvogelen wie hij leuk vond want dan kocht hij bijvoorbeeld vanuit het niets een boek over Dipje Dappendrupper of wat dan ook, en dan wist ik, 'aha, hij vindt iemand leuk die sterk geïnteresseerd is in Dipje Dappendrupper.' Dan wist ik meestal wel binnen een week wie het nou weer was.
Oud 27-09-2015, 00:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, ik doe niet alsof ik iets leuk vind om iemand anders te pleasen. Ik sta wel open voor dingen die ik niet ken of in eerste instantie niet zo leuk vind en wil best dingen proberen of me inlezen, maar als ik het niet leuk vind, doe ik er niet aan mee.

Anders had ik nu GoT, LOTR en Twilight marathons gehouden, Warhammer gespeeld en Bob Marley geluisterd. Nee, bedankt.
Oud 27-09-2015, 00:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb vast wel iets opgepikt van een relatie wat ik nog steeds leuk vind hoor, maar ik kan zo snel even niks bedenken
Oud 27-09-2015, 01:14
ecnelis
ecnelis is offline
Ik weet vooral veel meer van andere vakgebieden van kunst nu. Maar ik denk niet dat ik een interesse onoprecht heb overgenomen.

Kan je iris redelijk plots van kleur veranderen eigenlijk? Ik heb aan een kant opeens een donkerblauwe vlek rond mijn pupil die ik me niet herinner.
Oud 27-09-2015, 01:54
Holland Oates
Holland Oates is offline
Hmm, toen ik een jaar of 14/15 was leende m'n crush een Ome Henk CD van me (shut up, die shit was toen hilarisch!) en daarna kocht ik een paar andere CD's zodat 'ie die dan ook kon lenen.

Maar goed, dat vond ik dus al leuk. Verder heb ik nooit gedaan alsof ik iets tof vond, maar heb ik wel dingen gecheckt omdat de dude me dat aanraadde (aanried?). Dat was dan meer omdat we sowieso al veel van dezelfde dingen tof vonden en ik graag nieuwe toffe dingen wou ontdekken, niet omdat ik indruk wou maken.
Oud 27-09-2015, 06:50
Verwijderd
Ik neem geen dingen over die ik niet zelf ook leuk vind maar ik luister wel beleefd als hij over Pokémon praat!
Oud 27-09-2015, 09:06
Turk February
Turk February is offline
"Als ie dit had geweten had ie gezegd, cremeer me maar."
Oud 27-09-2015, 09:09
Turk February
Turk February is offline
"Ik heb een kat die heet Bram. Ken je dat? Da's een naam! Toch?"

Ik zou haar best leuk vinden als ze niet zo'n medium was.
Oud 27-09-2015, 09:35
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
"Ik heb een kat die heet Bram. Ken je dat? Da's een naam! Toch?"

Ik zou haar best leuk vinden als ze niet zo'n medium was.
Ja, precies dat.

Maar denk je dat ze het echt gelooft of dat ze bewust de boel tilt?
Oud 27-09-2015, 09:35
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De vraag van vandaag! Zijn jullie weleens verliefd geweest op iemand en dat je uit die verliefdheid een nieuwe hobby of interesse adopteerde? En waren je interesses dan veinzend of oprecht?
Ik denk dat ik door Para destijds met tekenen ben begonnen. Dat is leuk.
Oud 27-09-2015, 09:37
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, precies dat.

Maar denk je dat ze het echt gelooft of dat ze bewust de boel tilt?
Ik denk dat ze gelooft dat ze het kan. Ze gebruikt niet echt slinkse trucs.
Oud 27-09-2015, 11:28
Verwijderd
Mijn ex vertelde wel eens over zijn dj-dingen. Dat vond ik wel leuk om te horen, omdat ik er echt niers van wist, maar echt mijn ding is en wzs het niet.

En zonder mijn huidige vriend was ik waarschijnlijk nooit de studie erbij gaan doen die ik nu doe. Maar dat is geen nieuwe interesse, alleen had ik geen goed beeld van de studie. Zonder hem was het wellicht nooit in mijn hoofd opgekomen, en dat was eeuwig zonde geweest.
Oud 27-09-2015, 11:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik neem geen dingen over die ik niet zelf ook leuk vind maar ik luister wel beleefd als hij over Pokémon gamen praat!
En hij luistert naar mijn paardenverhalen
Oud 27-09-2015, 11:47
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Om welke studie gaat het?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten