Advertentie | |
|
![]() |
|
Laatst zat ik in de trein, tegenover een wat gezette mevrouw van naar ik schatte een jaar of 50. Ze had de krant meegenomen en die vervolgens op het tafeltje van de vierzits gesmeten (zo half dubbelgevouwen, neem dan de moeite, zeg), maar was de hele rit alleen maar met haar telefoon bezig. Ze was tegelijkertijd met mij ingestapt.
Op een gegeven moment vroeg ze me, met naar ik meende en lichte achterdocht in haar stem, wat het woord 'berggeit' toch betekende, dat op de button stond welke ik op mijn jasje had gespeld. Ik vertelde haar met duidelijk enthousiasme dat ik op studiereis was geweest naar Oostenrijk, daar wat bergen had beklommen en dat onze groep zich 'de berggeiten' had genoemd, wat mij dus een berggeit maakte. Een groepsgenoot had de button ontworpen en ik droeg deze dus als aandenken aan die fijne reis. Vervolgens geeft ze me een preek dat 'gesluierde meisjes uit bergachtige gebieden' vaak berggeitjes worden genoemd en dat het een scheldwoord is. En dat ze in Utrecht werkte en dat dus heel goed wist. Uh. Ok ![]() Toen stond ze op en liep ze weg voor haar overstap. En de krant liet ze liggen. Tot zover mijn eerste bijdrage aan deze topic.
||
Citaat:
Het vervolg op Babe, Babe: Pig in the city, is trouwens een meesterwerk (van de regisseur van Mad Max, Dekaloog).
|
Auto moet binnenkort voor apk en onderhoud en ik had bedacht om hem in de buurt van mijn werk te brengen want dan kan ik vanaf daar met de bus naar mijn werk maar ze hebben haal en brengservice dus ik word naar mijn werk gebracht en opgehaald 😃👍🏻
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat was tevens je poepgrapjes-hoogtepunt. Ik moet daar nu nog steeds om grinniken ![]()
|
Ik probeer te slapen maar ik krijg telkens kopjes van kopstootniveau in mijn gezicht van de kater waar ik op pas. We zijn goede vrienden. Eerder vandaag had 'ie een muis voor me gevangen en halflevend voor mijn voeten gelegd. Ik heb de muis geaccepteerd en geruild voor eten. Nu krijg ik dus telkens kopjes en dan gaat hij even naar de keuken en hoor ik gestommel. Ik vrees dat de kopjes op een gegeven moment gepaard gaan zijn met een speciale poezenverrassing.
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|