Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2015, 10:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dat zou ik niet zo durven te stellen. Als je mannen filmpjes van naakte mannen laat zien gaan ze ook identificeren in plaats van objectificeren.

En vrouwen objectificeren ook gewoon.
Oh, ik zeg ook niet dat vrouwen niet objectificeren en mannen niet identificeren. Ik denk alleen dat we aangeleerd hebben die dingen minder vaak te doen.

Citaat:
O wacht, nu zie ik 't. Die kop is domme clickbait, maar de quote is wel heel lomp, ja.
Mja, maar je weet niet of hij dat echt gezegd heeft.
Oud 07-11-2015, 11:04
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben echt met Eline in dezen.
Uitstraling, houding, maniertjes van doen, daar ben ik heel gevoelig voor om iemand aantrekkelijk te vinden of juist niet. Dat zie je op een foto er niet altijd aan af, hoe "eerlijk" deze foto ook is.
Oud 07-11-2015, 11:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En geur! Iemand kan nog zo mooi zijn en gewoon niet lekker ruiken (voor jou óf voor iedereen, dat ligt er natuurlijk maar aan).
Oud 07-11-2015, 13:15
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Het is onderdeel van de fantastische ontwikkeling om Nederland meer en meer een klassenmaatschappij te maken.
<3
Oud 07-11-2015, 13:24
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Oh, ik zeg ook niet dat vrouwen niet objectificeren en mannen niet identificeren. Ik denk alleen dat we aangeleerd hebben die dingen minder vaak te doen.
Dat klopt wel, denk ik.

Ik denk ook dat 't verschil vooral komt doordat vrouwen worden gezien als 'passief' en mannen als 'actief', waardoor objectificatie van vrouwen cultureel vaker voorkomt. Tegelijkertijd zijn vrouwen geoefender in identificeren met dingen, zelfs als 't niet helemaal goed aansluit, want dat doen ze van kinds af aan met alle mannelijke protagonisten overal.

Maar dit is wel een clandestiene theorie, verder.

Citaat:
Mja, maar je weet niet of hij dat echt gezegd heeft.
Dat is waar!

Citaat:
Dat doet me weer denken aan een Reddit thread ooit waarin gevraagd werd aan mensen die vroeger dachten dat geaardheid een keuze was maar nu niet meer, waarom ze dat dachten. Bijna alle ontopic reacties zeiden hetzelfde: omdat ze biseksueel waren en zelf dus wel zo'n beetje konden kiezen, en dat nog niet door hadden.
Ja, klinkt logisch.
Oud 07-11-2015, 13:39
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Het is onderdeel van de fantastische ontwikkeling om Nederland meer en meer een klassenmaatschappij te maken.
ja, het is ook achterlijk duur en je bent verplicht bij hen een kamer te huren.
Al die lui, geen uitzondering, waren cum laude geslaagd. Zijn allemaal van die mensen die de hele dag niets anders doen dan leren want je mag daar per schooljaar maximaal 2 onvoldoendes halen anders moet je weg, dus het moet ook wel.
Oud 07-11-2015, 13:41
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
zelfs voor de diploma uitreiking moest men betalen om binnen te komen
Oud 07-11-2015, 13:42
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
maar goed ja, zij heeft nu echt gouden bergen voor zich liggen te wachten met deze opleiding op haar cv.
Oud 07-11-2015, 13:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Holy crap, wat achterlijk.
Oud 07-11-2015, 13:49
Abby.
Abby. is offline
Ik voel me aangetrokken tot bewegende mensen, met een stem. Foto's doen me erg weinig op die manier. Ik kan foto's wel heel mooi vinden en mensen fotogeniek vinden, maar dat heeft in mijn geval weinig met aantrekkingskracht te maken. Op TV of film werkt het dan toch weer anders.
Oud 07-11-2015, 15:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat een chill topic on te lezen! Ik heb de nieuwsberichten niet meegekregen hier in het oosten.
Oud 07-11-2015, 15:28
Turk February
Turk February is offline
Ik moet door al dat lesbiënnegedoe denken aan dit liedje.

Oud 07-11-2015, 17:06
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Op de stoelen lag het programma en een hele lijst met alle mogelijke manieren waarop je de school geld kon geven. Het werd in een kerk gehouden dus dat was heel passend.

Er liep daar ook 6 man beveiliging rond. Je weet natuurlijk maar nooit met dat gespuis dat op zulke scholen rondhangt!
Oud 07-11-2015, 17:24
Verwijderd
Amerikaanser dan dat wordt het echt niet.
Oud 07-11-2015, 18:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Op de stoelen lag het programma en een hele lijst met alle mogelijke manieren waarop je de school geld kon geven. Het werd in een kerk gehouden dus dat was heel passend.

Er liep daar ook 6 man beveiliging rond. Je weet natuurlijk maar nooit met dat gespuis dat op zulke scholen rondhangt!
Oh ja, zeker in Middelburg. In de grote stad zie je altijd van die ongure types.
Oud 07-11-2015, 18:20
Turk February
Turk February is offline
Zeggen jullie Ernie of Urnie?
Oud 07-11-2015, 18:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ernie.

Ik heb trouwens nooit (bewust) Sesamstraat gekeken, ik vond het als kind te kinderachtig.
Oud 07-11-2015, 18:39
Turk February
Turk February is offline
Mark Rutte zegt dus Urnie. Ik ben hem nu echt zat.

http://nos.nl/artikel/2067534-bert-e...van-rutte.html
Oud 07-11-2015, 18:50
Verwijderd
Ik zeg Ernie want zo spreekt Bert het ook uit.
Oud 07-11-2015, 19:34
Klovorhop
Klovorhop is offline
Als kind zei ik Urnie. Tegenwoordig Ernie om wat Sarah zegt.
Oud 07-11-2015, 19:38
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ik zeg Urnie, sorry dat ik besta
Oud 07-11-2015, 20:00
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Zeggen jullie Ernie of Urnie?
Ernie natuurlijk. Ik zeg toch ook niet Burt.
Oud 07-11-2015, 20:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
ik zeg Urnie, sorry dat ik besta
Dat vind ik echt niks voor jou.
Oud 07-11-2015, 22:35
betercore
betercore is offline
Citaat:
Ik heb vannacht gedroomd dat deadlock en betercore me allemaal foto's stuurden via whatsapp van gekke knuffels
Oud 08-11-2015, 11:48
Hazel
Hazel is offline
Ernie.
Oud 08-11-2015, 11:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mark Rutte zegt dus Urnie. Ik ben hem nu echt zat.

http://nos.nl/artikel/2067534-bert-e...van-rutte.html
En hij noemt ze ook nog in verkeerde volgorde!
Citaat:
Ik zeg Ernie want zo spreekt Bert het ook uit.
Dit.
Oud 08-11-2015, 13:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En hij noemt ze ook nog in verkeerde volgorde!
Ja, dat stoorde me ook ontzettend.
Oud 08-11-2015, 13:50
Verwijderd
Bigggt en Eggggnie.
Oud 08-11-2015, 14:07
Verwijderd
Citaat:
ja, het is ook achterlijk duur en je bent verplicht bij hen een kamer te huren.
Al die lui, geen uitzondering, waren cum laude geslaagd. Zijn allemaal van die mensen die de hele dag niets anders doen dan leren want je mag daar per schooljaar maximaal 2 onvoldoendes halen anders moet je weg, dus het moet ook wel.
Wow hallo, nuance, die kamers zelf zijn niet achterlijk duur. Hoe fijn is het dat je automatisch een kamer krijgt. Voor 99% is het overigens ook logisch om op kamers te gaan, want Middelburg is gewoon te ver van alles. Ja, collegegeld is hoger, maar dat is ook logisch, want kleinere werkgroepen en klassen. Je hebt toevallig daar wel 2 maanden wintervakantie en 3 maanden zomervakantie, dus de hele dag niets anders doen dan leren, tja misschien 7 maanden wel, 5 maanden niet

Citaat:
Citaat:
Ja inderdaad achterlijk als dat waar zo zijn, dat is natuurlijk niet zo. Iedereen krijgt 3 kaartjes als de viering binnen is, 4 kaartjes als het buiten is. Misschien dat de studenten het onderling door verkopen, maar daar heb ik niets van gehoord.
Oud 08-11-2015, 14:25
Axel11
Axel11 is offline
Wat cijfers zijn misschien handig :
-Collegegeld is circa 2700 euro per jaar.
-De verplichte kamer kost circa 350 euro inclusief per maand.
Oud 08-11-2015, 14:36
Verwijderd
Fijn, heb je ook nog wat opgezocht over fondsen die opgericht zijn om arme studenten te helpen?
Oud 08-11-2015, 14:54
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Fijn, heb je ook nog wat opgezocht over fondsen die opgericht zijn om arme studenten te helpen?
Volgens de website zijn die fondsen er niet (meer?).
Oud 08-11-2015, 15:09
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Die fondsen zouden helemaal niet nodig moeten zijn.
Oud 08-11-2015, 15:26
ecnelis
ecnelis is offline
Wie is wally?
Oud 08-11-2015, 15:27
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee, de vraag is WAAR is Wally.
Oud 08-11-2015, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Volgens de website zijn die fondsen er niet (meer?).
http://www.ucr.nl/finance/Pages/The-...holarship.aspx

Goed, ik ga niet helemaal ontkennen dat het geen prestige school is, maar het is onzin om te zeggen om die universiteit helemaal af te kraken en te zeggen dat je voor de diploma-uitreiking moet betalen als je aanwezig wilt zijn en dat soort dingen, want dat is gewoon niet waar.
Oud 08-11-2015, 16:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier heb je ook veel van dat soort "prestigescholen," echt vreselijk.
Oud 08-11-2015, 16:15
Axel11
Axel11 is offline
Kun je lezen? Of bedoelde je echt met "arme studenten" alleen studenten uit derdewereldlanden? Ik denk niet dat het daarover ging hier...

Wat dat betreft doet het UCR overigens ook niets bijzonders: elke Nederlandse universiteit biedt dat soort beurzen.
Oud 08-11-2015, 18:49
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
http://www.ucr.nl/finance/Pages/The-...holarship.aspx

Goed, ik ga niet helemaal ontkennen dat het geen prestige school is, maar het is onzin om te zeggen om die universiteit helemaal af te kraken en te zeggen dat je voor de diploma-uitreiking moet betalen als je aanwezig wilt zijn en dat soort dingen, want dat is gewoon niet waar.
ik kraak het helemaal niet af, ik zou willen dat elk onderwijs zo goed was als daar. Maar het is dus maar voor een heel klein deel weggelegd. Doe effe rustig man, lijkt net of je je persoonlijk aangevallen voelt ofzo.
Ik vind 350 euro voor een kamer in het ranzigste, plakkerigste en meest ondergekliederde pand waar ik ooit ben geweest best prijzig. En dat ben je verplicht om te huren, ik vind dat helemaal niet logisch.

Mijn surrogaatdfamilie heeft wel betaald voor tickets, we kwamen met 8 man.
Oud 08-11-2015, 19:46
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wie is wally?
Woyt/Wout.
Oud 08-11-2015, 20:10
df
df is offline
Met 8 man naar een diplomauitreiking Terecht dat ze moesten betalen.
Oud 08-11-2015, 20:13
df
df is offline
Citaat:
Wat cijfers zijn misschien handig :
-Collegegeld is circa 2700 euro per jaar.
-De verplichte kamer kost circa 350 euro inclusief per maand.
Maarliefst 749 euro per jaar duurder dan een reguliere studie dus. Echt alleen voor de elite.
Oud 08-11-2015, 20:23
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Met 8 man naar een diplomauitreiking Terecht dat ze moesten betalen.
Bij ons was dat niet meer dan normaal, en er was nog een hele dag omheen gepland ook. En dat was "maar" HBO
Oud 08-11-2015, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, de vraag is WAAR is Wally.
In mijn poeoeoep!
Oud 08-11-2015, 20:32
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
In mijn poeoeoep!
Sorry, het antwoord was 'op de keukentafel'.
Oud 08-11-2015, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Bij ons was dat niet meer dan normaal, en er was nog een hele dag omheen gepland ook. En dat was "maar" HBO
Ik denk dat dat meer van het soort opleiding afhangt dan van het niveau.
Oud 08-11-2015, 22:05
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat een bizar verhaal.
Oud 08-11-2015, 22:19
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Oud 08-11-2015, 22:39
Verwijderd
Omg, De Regels Wat bizar inderdaad.
Oud 08-11-2015, 23:01
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik denk dat dat meer van het soort opleiding afhangt dan van het niveau.
Ehh ja, dat weet ik wel zeker. Maar df is hier degene die er zo raar op reageert
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten