Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben echt met Eline in dezen.
Uitstraling, houding, maniertjes van doen, daar ben ik heel gevoelig voor om iemand aantrekkelijk te vinden of juist niet. Dat zie je op een foto er niet altijd aan af, hoe "eerlijk" deze foto ook is.
||||
Citaat:
![]() Ik denk ook dat 't verschil vooral komt doordat vrouwen worden gezien als 'passief' en mannen als 'actief', waardoor objectificatie van vrouwen cultureel vaker voorkomt. Tegelijkertijd zijn vrouwen geoefender in identificeren met dingen, zelfs als 't niet helemaal goed aansluit, want dat doen ze van kinds af aan met alle mannelijke protagonisten overal. Maar dit is wel een clandestiene theorie, verder. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Al die lui, geen uitzondering, waren cum laude geslaagd. Zijn allemaal van die mensen die de hele dag niets anders doen dan leren want je mag daar per schooljaar maximaal 2 onvoldoendes halen anders moet je weg, dus het moet ook wel.
||
Citaat:
Er liep daar ook 6 man beveiliging rond. Je weet natuurlijk maar nooit met dat gespuis dat op zulke scholen rondhangt!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mark Rutte zegt dus Urnie. Ik ben hem nu echt zat.
http://nos.nl/artikel/2067534-bert-e...van-rutte.html
|||
Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goed, ik ga niet helemaal ontkennen dat het geen prestige school is, maar het is onzin om te zeggen om die universiteit helemaal af te kraken en te zeggen dat je voor de diploma-uitreiking moet betalen als je aanwezig wilt zijn en dat soort dingen, want dat is gewoon niet waar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind 350 euro voor een kamer in het ranzigste, plakkerigste en meest ondergekliederde pand waar ik ooit ben geweest best prijzig. En dat ben je verplicht om te huren, ik vind dat helemaal niet logisch. Mijn surrogaatdfamilie heeft wel betaald voor tickets, we kwamen met 8 man.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|