Oud 25-12-2015, 11:34
SD.creatief
SD.creatief is offline
ik heb een vraagje toen ik 14 was heb ik sex gehad / ben ik verkracht. Ik weet niet zo goed of ik nou sex heb gehad of dat ik verkracht ben. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zet dit er niet op omdat ik zielig ben maar om meiden te waarschuwen om nooit zo iets doms te doen.

Ik had een beste vrienden. Op een begeven moment lagen we op zijn bed, gewoon te knuffelen dit deden we altijd dus was niet raar voor me. Opeens raakte hij me borsten aan dit wou ik niet dus haalde ik zijn hand weg. dit gebeurde een paar keer.
Hij vertelde me over 'vrienden die meer deden'. ik vond dit super raar natuurlijk ik dacht nee dat wil ik echt niet. hij zei dat heel veel t deden en dat t normaal was en blabla. Ik geloofde hem gewoon zo erg omdat we zulke goede vrienden waren.
hij heeft me weer aangeraak. ik vond t nu okay omdat ik me vertrouwt voelde. natuurlijk super dom. Hij deed zn broek uit. Ik moest hem pijpen terwijl ik dit helemaal niet wou. Hij vingerde me, t deed super veel pijn. ik wou dit helemaal niet,
een paar weken later vond ik het normaal wat hij me aandeed. toen hebben we sex gehad of iets wat helemaal niet fijn was. hij dacht alleen maar aanzichzelf.

wat vinden jullie? heb ik nou gwn sex gehad of ben ik nou verkracht?
Hoe dan ook, laat je nooit zo beïnvloeden door je beste vriend. Jullie mogen dan wel vrienden zijn maar hij mag niet zomaar aan je zitten! Pas op en denk niet maar dan raak ik hem straks kwijt. Als hij aan jou wil zitten is hij het niet waard als hij niet accepteerd dat jij dit niet wilt. Ik hoop dat ik meiden hier mee kan waarschuwen, Blijf altijd bij je eigen gevoel en laat je niet dwingen door hem! laat je nooit zo misbruiken als dat er bij mij is gebeurd. Je krijgt er sws spijt van!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 11:43
Axel11
Axel11 is offline
Verkracht/misbruikt.

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 11:47
Elin3
Elin3 is offline
Hij heeft in elk geval misbruik van je gemaakt. Heel goed dat je andere meiden hierop attent wil maken, je eigen grenzen durven aangeven is heel belangrijk, zeker op seksueel gebied!
Oud 25-12-2015, 12:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Misschien niet meteen verkracht, maar zeker wel gedwongen tot seks/ongewild seks gehad. Sowieso niet oke.

Spreek je hem nog?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 23:41
SD.creatief
SD.creatief is offline
nou nee. maar ik zien hem nog weleens. Het is heel moeilijk want hij heeft tegen heel veel vrienden gezegd dat ik een hoer ben enso. Me ouders weten ook nog van niks
Met citaat reageren
Oud 25-12-2015, 23:42
SD.creatief
SD.creatief is offline
hij heeft me ong een jaar misbruikt
Met citaat reageren
Oud 26-12-2015, 00:33
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Je hebt gewoon moeite met grenzen aangeven en denk dat dit een mooi leermoment is om je grenzen te leren aangeven, van nee dit wil ik niet. Luisterd de andere niet, gewoon weggaan, dat lijkt mij een oplossing.

Jongens zijn welleens gewoon narcistisch (egoïstisch) op seksueel gebied en hij vind jou leuk maar wilt geen verkering met je.

Aangifte bij politie mocht je dat willen doen heeft denk ik weinig nut wegens gebrek aan bewijs wordt die niet vervolgd.

Ik zal hem gwn keer de waarheid vertellen dat je het niet meer wilt en als die blijft doorgaan dat je afstandelijker tegen hem gaat doen. Hij moet gewoon zoals de meeste jongens een goede vriendin vinden.

Tegen je ouders vertellen kan het zijn dat ze verbieden met hem om te gaan, ik weet niet of je dat wilt.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2015, 10:15
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
hij heeft me ong een jaar misbruikt
Hoe precies?

Citaat:
Je hebt gewoon moeite met grenzen aangeven en denk dat dit een mooi leermoment is om je grenzen te leren aangeven, van nee dit wil ik niet.
Ze heeft hem weggeduwd en daarna voelde hij de noodzaak om 'r over te halen, dus hij had prima door dat ze niet wilde.

Waarom leg je alle verantwoordelijkheid bij haar en nul bij hem?

Citaat:
Luisterd de andere niet, gewoon weggaan, dat lijkt mij een oplossing.
Of de oplossing is gewoon dat je geen seks hebt met mensen die daar zichtbaar geen zin in hebben, dat kan ook nog.

Kijk dit filmpje, zo moeilijk is het niet.

Citaat:
Jongens zijn welleens gewoon narcistisch (egoïstisch) op seksueel gebied
Nee, niet alle jongens zijn 'gewoon' verkrachters.

Sowieso, ik ben ook weleens gewoon narcistisch en egoïstisch en dan wil ik bijvoorbeeld iemands iPhone afpakken en in 't water gooien. Nu doe ik dat niet, want ik kom er niet mee weg, maar als de samenleving mij 't gevoel gaf dat ik recht had op dat egoïsme dan deed ik zulke dingen ongetwijfeld wel. Waarom probeer je slecht gedrag in stand te houden?

Citaat:
en hij vind jou leuk maar wilt geen verkering met je.
Ze heeft het nergens gehad over verkering. Ik vind het raar dat je daarover begint.

Citaat:
Hij moet gewoon zoals de meeste jongens een goede vriendin vinden.
Nee, hij moet gewoon zoals de meeste jongens geen meisjes verkrachten.

Citaat:
Tegen je ouders vertellen kan het zijn dat ze verbieden met hem om te gaan, ik weet niet of je dat wilt.
Als 'ie haar echt een jaarlang misbruikt heeft dan is een contactverbod op zich niet verkeerd. Erover praten lijkt me bovendien juist een prima advies, vooral als ze 'n beetje leuke ouders heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2015, 11:05
SD.creatief
SD.creatief is offline
ik heb een jaar lang 'seks' met hem gehad. gepijpt enzo. Hij heeft me ook gevingerd, t deed gewoon zoveel pijn dat ik deed alsof ik klaar kwam zodat hij stopte. Hij wou t ook een keer zonder condoom doen. Ik heb nu eigelijk geen contact met hem een enkele keer zien ik hem weleens maar niet vaak. Ik heb vorig jaar gezegd dat ik geen vrienfen meer wil zijn en dat ik niks meer met hem te maken wil hebben. Ik ben nu 16 maar het blijft heel moeilijk als me vrienden het over seks hebben ofso. Ik heb dit niet tegen hun verteld wat er gebeurd is. Het id gewoon heel emotioneel om daar weer aan te denken
Met citaat reageren
Oud 27-12-2015, 00:07
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Dekaloog

Dit was gewoon mijn mening kort door de bocht, ik zeg niet bijvoorbeeld: Dat alle jongens verkrachters zijn, dit bericht van mij hiervoor kan anders overkomen als je het snel leest en vandaar misschien verwarring, maar je hoeft niet alles te letterlijk te nemen.

Ik probeer alleen te helpen door mijn mening over de situatie te geven na aanleiding van haar bericht. Doormiddel van tips en adviezen. Ze gaf het goed aan dat ze niet wilde maar dat kan bij hem anders overkomen. Het is makkelijker haar tips of advies te geven dan de volledige schuld in ander mans schoenen schuiven. Want weet ze wat ze kan doen als het vaker mocht gebeuren. Je kunt haar makkelijke bijsturen via deze forum dan hem.

Ook had ik zelf haar berichten niet goed gelezen wegens ik op mijn mobiel reactie geef dus het was snel geschreven dat is waar ik aan kan verbeter. Maar van mij hoef je niets letterlijk te doen tis maar een tip/advies. Je had trouwens gelijk over grenzen aangeven, dat was meer eigen invulling dat ik het idee had dat ze er moeite mee heeft. Ze liet het non-verbaal en verbaal merken, maar dat hielp niet goed genoeg wat ik zo terug lees.

Maar toch bedankt voor je feedback en zal de volgende bericht zorgvuldiger zijn met mijn woordkeuze in de zin en de bijbehorende tips/adviezen .

Laatst gewijzigd op 27-12-2015 om 00:18.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2015, 20:11
Ron1969
Ron1969 is offline
Citaat:
ik heb een vraagje toen ik 14 was heb ik sex gehad / ben ik verkracht. Ik weet niet zo goed of ik nou sex heb gehad of dat ik verkracht ben. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zet dit er niet op omdat ik zielig ben maar om meiden te waarschuwen om nooit zo iets doms te doen.

Ik had een beste vrienden. Op een begeven moment lagen we op zijn bed, gewoon te knuffelen dit deden we altijd dus was niet raar voor me. Opeens raakte hij me borsten aan dit wou ik niet dus haalde ik zijn hand weg. dit gebeurde een paar keer.
Hij vertelde me over 'vrienden die meer deden'. ik vond dit super raar natuurlijk ik dacht nee dat wil ik echt niet. hij zei dat heel veel t deden en dat t normaal was en blabla. Ik geloofde hem gewoon zo erg omdat we zulke goede vrienden waren.
hij heeft me weer aangeraak. ik vond t nu okay omdat ik me vertrouwt voelde. natuurlijk super dom. Hij deed zn broek uit. Ik moest hem pijpen terwijl ik dit helemaal niet wou. Hij vingerde me, t deed super veel pijn. ik wou dit helemaal niet,
een paar weken later vond ik het normaal wat hij me aandeed. toen hebben we sex gehad of iets wat helemaal niet fijn was. hij dacht alleen maar aanzichzelf.

wat vinden jullie? heb ik nou gwn sex gehad of ben ik nou verkracht?
Hoe dan ook, laat je nooit zo beïnvloeden door je beste vriend. Jullie mogen dan wel vrienden zijn maar hij mag niet zomaar aan je zitten! Pas op en denk niet maar dan raak ik hem straks kwijt. Als hij aan jou wil zitten is hij het niet waard als hij niet accepteerd dat jij dit niet wilt. Ik hoop dat ik meiden hier mee kan waarschuwen, Blijf altijd bij je eigen gevoel en laat je niet dwingen door hem! laat je nooit zo misbruiken als dat er bij mij is gebeurd. Je krijgt er sws spijt van!
Een verkrachting vindt plaats bij heftige tegenstand van jou en grof geweld van degene die het doet. Dit is dus geen verkrachting maar komt wel in de richting van aanranding / misbruik.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2015, 21:29
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Een verkrachting vindt plaats bij heftige tegenstand van jou en grof geweld van degene die het doet.
Wat als iemand gechanteerd wordt om stil te zijn, terwijl hij/zij verkracht wordt?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2015, 21:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Een verkrachting vindt plaats bij heftige tegenstand van jou en grof geweld van degene die het doet. Dit is dus geen verkrachting maar komt wel in de richting van aanranding / misbruik.
Citaat:
Wat als iemand gechanteerd wordt om stil te zijn, terwijl hij/zij verkracht wordt?
Of als iemand gedrogeerd wordt? Of niet bij bewustzijn is? Of een mes tegen zijn / haar keel heeft? Of zelfs als iemand geen zin heeft en de ander blijft pushen tot de ander met tegenzin maar seks heeft?

Kortom, wat een onzin.
Oud 27-12-2015, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Verkrachting is penetratie van persoon X door persoon Y zonder dat persoon X dat wil.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2015, 22:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Verkrachting is penetratie van persoon X door persoon Y zonder dat persoon X dat wil.
Zonder dat één van de twee dat wil, zou ik zeggen 'Made to penetrate' is ook een ding.

Met dronken jongens die wakker worden met een meisje bovenop zich, terwijl ze haar eerder hadden afgewezen, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2015, 22:41
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
.....

Met dronken jongens die wakker worden met een meisje bovenop zich, terwijl ze haar eerder hadden afgewezen, bijvoorbeeld.
Dat is aanranding van de eerbaarheid.
Oud 27-12-2015, 22:59
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat is aanranding van de eerbaarheid.
Niet per se. Maar laten we hier niet te veel een juridische discussie van maken, dat probeer ik zelfs als jurist niet in dit topic
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 12:54
Obelise
Obelise is offline
Zoals soms word verteld: "Verkrachting is t natuur van t beestje"

Ikzelf heb niet door waarom we t nodig vinden iets te neuken zonder er aan te denken wat... (of alleen de fantasy ervan)
Maar het punt ervan is, dat (bijna) elke relatie ongeveer een economische onderhandeling is, met het af en toe verkrachten/misbruiken van je partner.

En ja, wat je tegen bent gekomen met die gozer, zal waarschijnlijk 99% van alle gozers doen.
Sommige misschien wat subtieler, andere laten t misschien nooit zien?

Het duidelijke eraan is, is dat jij gewoon je leven aan t leven was, en een kwaadaardig monster je vroeg je lichaam aan hem over te geven, omdat het "normaal" is.
Je geloofde deze duivel, en heeft hij je pijn gedaan en misbruikt (verkracht) en heeft waarschijnlijk niet eens nagedacht over zijn actie, anders tenminste geen spijt gehad.
Je zal mazzel hebben als die binnen 10-15 jaar beseft wat die heeft gedaan en ze excuses aanbied.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 12:56
Obelise
Obelise is offline
Volgende keer hem overtuigen, dat je alleen sex met em wilt, als die deze fles bleek opdrinkt.

Doe je ongeveer t zelfde
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 13:19
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Maar het punt ervan is, dat (bijna) elke relatie ongeveer een economische onderhandeling is, met het af en toe verkrachten/misbruiken van je partner.
Ik heb in ieder geval nog nooit een partner verkracht of (seksueel) misbruikt, vraag me af of dat in (bijna) elke relatie gebeurt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2015, 15:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb in ieder geval nog nooit een partner verkracht of (seksueel) misbruikt, vraag me af of dat in (bijna) elke relatie gebeurt
Ik denk dat Oblise doelt op emotionele druk wanneer één van beide partners wel zin heeft in seks en de ander niet en er uiteindelijk toch seks plaatsvindt.
Oud 28-12-2015, 17:00
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik denk dat Oblise doelt op emotionele druk wanneer één van beide partners wel zin heeft in seks en de ander niet en er uiteindelijk toch seks plaatsvindt.
Gebeurt dat in (bijna) elke relatie dan?

Oké, ligt er misschien aan wat je onder emotionele druk verstaat..
Met citaat reageren
Oud 31-12-2015, 01:04
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Holy shit, nee.

Citaat:
En ja, wat je tegen bent gekomen met die gozer, zal waarschijnlijk 99% van alle gozers doen.
Nee.

Citaat:
Het duidelijke eraan is, is dat jij gewoon je leven aan t leven was, en een kwaadaardig monster je vroeg je lichaam aan hem over te geven, omdat het "normaal" is. Je geloofde deze duivel, en heeft hij je pijn gedaan en misbruikt (verkracht)
Dus is 'ie nou normaal, volgens jou, of een kwaadaardig monster en een duivel?
Met citaat reageren
Oud 31-12-2015, 04:50
Dekaloog
Dekaloog is offline
Het komt in de meeste relaties af en toe voor dat persoon A iets doet wat persoon B niet leuk vindt. Een hand op iemands pik terwijl z'n hoofd er net niet naar staat, bijvoorbeeld. Een vinger in iemands kutje of anus terwijl de ander er op dat specifieke moment (nog) geen zin heeft. Een kinky scène die niet helemaal lekker gaat. Een iets te enthousiaste toenaderingspoging richting het halfnaakte meisje in je bed.

Normaal gesproken zeg je dan gewoon 'nee, ik heb geen zin' en dan zegt de ander 'oh shit sorry' en dan doe je een stapje terug. En als er iets niet duidelijk is, of als er vaker misverstanden ontstaan, dan heb je 't er uitgebreider over. Verder komt het soms ook wel voor dat persoon B zin heeft, maar A niet echt, maar dat er toch seks van komt, omdat A 't uit zichzelf belangrijk vindt dat de ander seksueel bevredigd is. Dat zie je vooral in relaties waarin beide partners een hoog libido hebben. Dat is echter duidelijk iets anders dan wat met TS gebeurd is.

Misverstanden zonder kwade opzet zijn best normaal. De keuze om te werken voor je seksleven ook.

Maar bij een gezonde relatie hoort geen gejengel, emotionele druk of pogingen tot ompraten. Dat is gewoon gedwongen seks.

Je moet altijd 'nee' kunnen zeggen en dat moet altijd gerespecteerd worden. Als je je partner ziet als autonoom mens is dat niet moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2016, 08:01
Verwijderd
Aan jouw omschrijving is te zien dat je verkracht/misbruikt bent! Dit moet je absoluut niet normaal vinden en ik zou naar de politie gaan en aangifte doen. En nog een tip: doe bij sex alleen dingen die jullie alle twee willen!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2016, 10:24
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
En nog een tip: doe bij sex alleen dingen die jullie alle twee willen!
Goede tip.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2016, 11:12
Verwijderd
eigenlijk geen tip. maar een regel die je moet maken!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2016, 11:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
eigenlijk geen tip. maar een regel die je moet maken!
Wat nu als je seks met z'n drieën wil hebben?
Oud 12-05-2016, 11:46
PiettePeter
PiettePeter is offline
Dan kloon je jezelf of je partner tog gewun?
Oud 12-05-2016, 20:07
blaches
blaches is offline
Verkrachting, misbruik....wat lees ik nou allemaal.

Dit is allemaal bullshit. Serieus. Als dit al wordt gezien als "misbruik". Hoe moet die jongen iets weten!! Als er niks wordt aangegeven dan weet hij toch ook niks. Oke als het werd aangegeven en hij ging verder begrijp ik het volkomen! Maar er is 0 keer aangegeven of hij te ver ging. Toen ik 14 / 15 jaar was en ik ging "verder" als zoenen ga ik ook niet voor elk wiesje wasje vragen of ze het oké vindt. Dat verpest de hele sfeer. Als ze niet verder wilt / wilde dan moet dat gewoon aangegeven worden met "ik wil graag niet verder" of "Nee dat heb ik liever niet". Maakte mij helemaal niks uit en vond het goed als het werd aangegeven maar heb nu het gevoel dat ik een tal meiden heb misbruikt.

Hoe moet ik ruiken dat ze het niet willen? Aangeven meiden!!!

(gelukkig gaven veel meiden het wel aan)

Ik kan niet uit de tekst halen of ze nou wel duidelijk aangaf of ze het niet wilde. Als dit wel het geval is kan deze hele reactie als "niet geplaats" worden beschouwd
Met citaat reageren
Oud 13-05-2016, 15:15
Dekaloog
Dekaloog is offline
Je kan heel veel aflezen aan lichaamstaal. Ze schrijft dat ze z'n hand weghaalde, dat is expluciet en duidelijk aangeven. Ik kan me ook niet voorstellen dat 't niet aan haar te zien was dat ze pijn had. Vind het sowieso raar om iemand aan te raken voordat je weet of ze 't wel willen, maar goed.

Als iemand aangeeft dat ze niet willen moet je bovendien ook niet gaan zitten overtuigen. Dat is net zo goed seks opdringen, alleen dan psychologisch in plaats van fysiek. Het klinkt niet alsof TS en die jongen een gelijkwaardig gesprek voerden waarin hij erg geïnteresseerd was in wat zij wilde.

Verder kan het goed zijn dat jij weleens iets tegen iemands zin gedaan, ja. Natuurlijk moet de ander grenzen aangeven, maar jij moet oprecht geïnteresseerd zijn in wat de ander wil. Dus niet gewoon doorgaan tot je 'stop' hoort, dat gaat gegarandeerd fout.

Dat vragen en praten de sfeer verpest vind ik een non-argument, want tegen je zin dingen doen verpest de sfeer ook nogal. Ben ervan overtuigd dat libidoproblemen bij mensen in langetermijnrelaties vooral hieruit voortkomen.

(Oke, en de pil. Dat is ook een libidokiller. Maar dat vrouwen maatschappijbreed wordt afgeleerd om naar zichzelf te luisteren, en dat mannen juist wordt geleerd dat ze op seksueel vlak moeten presteren, waardoor beide partijen meewerken aan een giftig patroon, is een groot structureel probleem.)
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten