Oud 25-09-2001, 18:25
Verwijderd
Ik heb sinds 3 dagen een probleempje met MSN. Ik kan mezelf aanmelden en ik kan zien wie er online zijn, maar zodra ik wil chatten of iemand me aanspreekt, zie ik alleen maar een grijs schermpje.. Opnieuw installeren of opnieuw aanmelden heeft geen nut. Kan dit misschien liggen aan de ontzettend volle harde schijf van de computer of heeft dat er niets mee te maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2001, 14:04
ick
ick is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Ik heb sinds 3 dagen een probleempje met MSN. Ik kan mezelf aanmelden en ik kan zien wie er online zijn, maar zodra ik wil chatten of iemand me aanspreekt, zie ik alleen maar een grijs schermpje.. Opnieuw installeren of opnieuw aanmelden heeft geen nut. Kan dit misschien liggen aan de ontzettend volle harde schijf van de computer of heeft dat er niets mee te maken?
ontzetten volle harddisk? denk 't niet, als je nog 150 MB's vrij heb is 't gegarandeerd genoeg.

ikzelf denk overvolle ramblock (intern geheugen) dan willie ook nie altijd even hoed meer schermpies op 't beeld zetten, probeer eens vat geheugen-residente programma's uit te zetten, hiermee bedoel ik dus programma's die (zichtbaar en onzichtbaar) meedraaien in je windows, begin eens met die programma's bij 't klokje, zet ze 1 voor 1 zoveelmogelijk uit (vooral de taakplanner van windows UITSCHAKELEN) en probeer nu nog eens, werkt 't nie dan hoor ik 't wel

Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 14:05
ick
ick is offline
en ff tussendoor, dit is meer voor software
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 15:33
Verwijderd
ick schreef:
ontzetten volle harddisk? denk 't niet, als je nog 150 MB's vrij heb is 't gegarandeerd genoeg.
Het kan zijn dat we zelfs dat niet meer hebben, aangezien we meer dan 1000 liedjes op de puter hebben staan. En we hebben ook heel vaak bij een gewoon WORDS document het bericht dat het bestand teveel geheugen bevat, dus dat het niet kan worden geopend. Weet je misschien waar ik kan kijken hoeveel schijfruimte er nog is?

ikzelf denk overvolle ramblock (intern geheugen) dan willie ook nie altijd even hoed meer schermpies op 't beeld zetten, probeer eens vat geheugen-residente programma's uit te zetten, hiermee bedoel ik dus programma's die (zichtbaar en onzichtbaar) meedraaien in je windows, begin eens met die programma's bij 't klokje, zet ze 1 voor 1 zoveelmogelijk uit (vooral de taakplanner van windows UITSCHAKELEN) en probeer nu nog eens, werkt 't nie dan hoor ik 't wel

Zal ik doen! En je hoort het nog!

Bedankt alvast iig!

Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 15:34
Verwijderd
Citaat:
ick schreef:
en ff tussendoor, dit is meer voor software
Dat wist ik niet, ik kom nooit op deze forums (of fora..?) dussuhm..excuse me..
Een forumbaas mag hem wel verplaatsen..?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 15:40
ick
ick is offline
Citaat:
Myself! schreef:
Het kan zijn dat we zelfs dat niet meer hebben, aangezien we meer dan 1000 liedjes op de puter hebben staan. En we hebben ook heel vaak bij een gewoon WORDS document het bericht dat het bestand teveel geheugen bevat, dus dat het niet kan worden geopend. Weet je misschien waar ik kan kijken hoeveel schijfruimte er nog is?

1000 liedjes zegt nix, 't is de grootte van je schijf die 't 'm doet.... vriend van me heb zo'n 4000 nummers, en ook nog 35% (van 60 gig) vrij, 't gaat om de aantallen, die kan je vinden door naar deze computer te gaan, rechterklik op C:, en dan eigenschappen, en onthouw, hoe leger je harddisk, hoe meer eventueel virtueel geheugen je kan gebruiken, voor de beste prestaties is minimaal 400 vrije mb's aanbevolen (1 mp3 = plm. 3,5 MB gemiddeld)

[/B]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten