Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*Burning Water*
http://phrenesis.endoria.net/maartcolosseum.jpg en Qimm (links onder, de blonde ![]() http://phrenesis.endoria.net/evilkim.jpg zijn mijn beste vriendinnen, hoewel niet in naam ![]() ![]() |
![]() |
|
http://www.musicpromotions.be/picpage_acribeats.htm
helemaal de onderste is een goede vriendin van mij
||
Citaat:
![]() ![]() ah dan deze maar ![]() en dan nog Juudt, daar moet ik ook ergens een foto van op mijn compu hebben... *zoek zoek* oke een hele schattige ![]() ![]() dat zijn mijn 2 beste vriendinnen
||
Verwijderd
|
Citaat:
*edit* beste vriendin Laatst gewijzigd op 03-01-2003 om 00:13. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2e van rechts? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
nee dat is m niet, hij heeft gemilimetert haar (bruin) met bruine ogen. en had bij mijn weten nooit dreads, wel een baard momenteel. Hij zat misschien wel bij een van de 2 in de klas/op school. (middelbare, verder is ie nogniet gekomen) hij is 20 denk ik. Thijs Boonstra
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() weeeh.. wat grappig ![]() Die andere Thijs ken ik trouwens ook, die heeft weer ooit wat met Elieze gehad.. en gaat idd tegenwoordig normaal gekleed door het leven, zit bij mij op school ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() Anne & Sanne.. Vooral Anne is een hele goeie vriendin! ![]() Diederik & Jandaan.. ![]() Elske, de middelste! Mijn beste vriendin.. Alleen deze foto is wel al een paar jaar oud.. ![]() Jelle & Maarten.. errug charmant ![]() ![]() Mai, Maarten en Sanne.. Beetje onduidelijk maar jah! ![]() Marloes, Martijn en Linda.. Ken ik al mijn hele leven! ![]() ![]() Elise, Roos, Mai, Anne, Pleuni.. Maar het gaat ff alleen om Elise! ![]() Maar mijn allerbelangrijkste en speciaalste vriend is Marco! Maar hij is voor mij ook wel wat meer dan een gewone vriend.. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-01-2003 om 14:59. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Liefde & Relatie |
Liefde en vriendschap via het forum Verwijderd | 51 | 24-05-2007 07:10 | |
Lifestyle |
Fototopic. Jij & Je beste vriend(in) NoDoubt | 11 | 03-05-2007 17:53 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |