Citaat:
Gaat het goed met je studie en op jezelf wonen?
|
Leuk dat je het vraagt! Studie gaat z'n gangetje. Dit blok veel projecten en papers, wat ik niet heel prettig vind, want dan blijven heeeel veel (tussen)deadlines, waardoor je niet even een paar dagen kunt chillen. Of jawel, dat kan eigenlijk wel, maar ik ben vorige week bijna de hele week ziek geweest. Maar dat komt wel goed
Op mezelf wonen gaat ook prima. Erachter gekomen dat één huisgenoot iets minder leuk was dan verwacht (lang verhaal), maar die andere twee zijn echt tof. Ik ben nu begonnen met roeien, ik denk wel dat ik dit leuk vind, nog wat gemengde gevoelens over. Gisteren de roeitraining veel vooruit gang geboekt qua techniek, maar voelde niet heel goed. Zat een gozer naast me en die roeide gewoon het hele uur lang 2:05, terwijl ik moeite moest doen om hem onder de 2:20 te krijgen. Ik weet dat dit geen goede graadmeter is

Ik moet harder trappen met m'n benen dan vanuit mijn bovenlichaam. De sfeer is wel heel leuk. Over een week moet ik beslissen of ik lid word of niet.
Jeetje, lang verhaal

Hoe gaat het nu met jou? Ben je al wat meer aan het werk geweest afgelopen tijd?