Ik heb problemen met het Mail programma van Windows 10. Hiervoor gebruikte ik Mail voor Windows 8.1 zonder problemen al heeft dat ook wat voeten in de aarde gekost. Ik heb al wat geprobeerd maar het lukt me niet om het naar mijn zin in te stellen.
Zo lukt het me niet om te zorgen dat al mijn mail (dus ook oude mail uit mijn postvak In en gearchiveerde mail in zelf aangemaakte mappen) altijd beschikbaar is. Ik moet telkens opnieuw synchroniseren en dan nog haalt ie vaak niet alles op. Erg onhandig omdat ik vaak dingen terugzoek. Ook heb ik gisteren een mail gekregen en gelezen op mijn telefoon en die is tot nu toe nog steeds niet geladen op mijn laptop. Super irritant want als ik er nu op wil reageren gaat dat dus niet. Hoe verhelp ik dit?
Daarbij mis ik mijn contactpersonen, waar vind ik die terug?
Links in mails worden standaard geopend in Microsoft Edge terwijl ik wil dat die gewoon geopend worden in Internet Explorer, waar kan ik dat instellen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want het levert een hoop ergernissen op.