Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik had dus een Lickitung en een Goldeen uit een 5km ei en een fucking Weedle uit een 2km ei vandaag... ![]() Nu bezig aan een 2-5-10km combo. ![]()
|
Je zegt het correct: nóg niet.
Anyway, ik was vandaag bij het UWV (soort van) en ik heb nog even een klein rondje Delft gelopen voor mijn eieren, tot nu toe alleen een Magikarp uitgebroed, maar ik moet zo nog tanken, sigaretten halen én boodschappen doen, dus tijd en kms genoeg. Heb nog een stuk gelopen voor een Dratini die ik echt op de seconde heb gehaald. Helaas maar level 12, maar candy ![]() Ik denk dat ik vanavond mijn evoluties erdoor gooi, mits ik genoeg Pidgey/Rattata/Weedle gevangen heb. Zitten ook aantal Pokémon bij die nieuw voor mijn Pokédex zijn, dus dat zou wel mooi zijn.
||
Citaat:
![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vond een meisje leuk maar hoor veel verschillende dingen. EzioAuditore | 5 | 03-09-2016 23:42 | |
Onzin |
PokemonGo Macrador | 500 | 10-08-2016 22:29 | |
Onzin |
[Pokemon Go] Welk team heb jij gekozen? En waarom? Mr Soija | 17 | 29-07-2016 08:46 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Muziek |
Luister nu! Verwijderd | 256 | 09-01-2004 10:22 | |
Games |
help??! joost_vd | 5 | 19-07-2003 11:55 |