![]() |
||
Citaat:
http://media.tpo.nl/2014/12/02/verbo...rijk-ingegaan/ Maakt het niet minder belachelijk, natuurlijk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Bij een collega van me zijn in een maand 2 fietsen gejat/verplaatst op die manier. Zelfs in de bewaakte stalling. Hoe superkut is dat?
Gelukkig woon ik op loopafstand van het station en kan ik mijn fiets meestal gewoon in mn berging laten staan, maar door dit soort verhalen heb ik wel een enorm dik kettingslot gekocht. Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Al heeft een foto ook al eens mijn fiets gered. Gemeente Leiden had ineens de stallingstermijn van de fietsenstalling veranderd net rond vakantietijd dus toen was mijn fiets weg. Oké, vervelend maar terecht als mijn fiets daar te lang stond. Maar daarna was de gemeente mijn fiets kwijtgeraakt. Was ik even blij dat hier toen zo'n show-je-fiets topic was zodat ik een foto van mijn studentenbarrel had ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey, Duits sprekende mensen. Is "wir gehen unten" seksueel suggestief op te vatten? Iemand vraag ernaar (die Duits niet als moedertaal heeft), mijn vriendin vindt de hele zin onlogisch en Google zegt "we gaan naar beneden/we go downstairs". Gewoon, nieuwsgierig.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Waar zouden we zijn zonder de speld?
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
M'n bff belde ooit een infonummer en dacht dat ze in een keuzemenu zat. Na zoveel keer dezelfde vraag riep ze 'ja dat zeg ik toch, verreckte fickschnitzel!', en toen bleek dat ze een zeer monotone vrouw aan de lijn had die boos de verbinding verbrak. Sindsdien is fickschnitzel een vast scheldwoord in ons repertoire.
|
Ik werd wakker van allemaal zwaailichten en sirenes voor mijn deur. Daar was eindelijk een keer iemand aangereden. Eindelijk, omdat je daar maar een paar minuten hoeft te staan en je hebt al meerdere bijna-ongelukken gezien. drukke weg: fiets gaat rechtdoor, auto gaat ook rechtdoor maar die banen liggen niet gelijk waardoor auto regelrecht op fietsers afkomt. Fietsers schrikken daarvan en gaan rare bewegingen maken. En nu ligt er hier iemand met flinke hoofdwonden in de ambu voor mijn huis, aan de plek van zijn fiets en de positie van de auto te zien is het precies zo gegaan als mijn omschrijving.
maar 1 ongeluk zal wel niet genoeg zijn om de boel aan te passen.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|