Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Had ik btw al gezegd dat ik vandaag een shitload aan crap heb gekocht?
Ik moest eigenlijk alleen een usb-lader hebben, maar kwam thuis met ook nog schoenenspray, een regenponcho met ogen-print, een donkergroene muts met matchende handschoenen, een tandenborstelhouder, een paarse carabiner, honing-lippenbalsem, vanilla-chai douchegel en spicy apple-glitterspray. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wij gingen vandaag een bed kopen en ik ben de slechtste verkoopster ooit tegengekomen.
- Wat willen jullie? Nou eh, we zoeken een ombouw voor een ledikant en willen absoluut geen stof of leer. Het liefst met een hout(print). Metaal is een optie, maar hout heeft de voorkeur. - Oké. Nou, dit is een hele leuke houten ombouw. Verder hebben we deze leren, dit is in antraciet, maar hij komt in verschillende kleuren, kijk maar. Ook in stof. Dat willen we niet. - Oké, dan is er deze nog, in stof. Ook mooi, in verschillende kleuren. Kijk maar! We hebben net gezegd dat we geen leer of stof willen. Als je niks anders hebt dan leer of stof is dat prima, maar zeg dat dan gewoon. *ongemakkelijk lachje* |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Ben wel benieuwd naar wat de consensus gaat zijn wanneer ik met m'n hoofd in de wasbak lig. Of hij mij nooit meer gebeld heeft, of ik hem niet. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|