|
|
Bekijk resultaten poll: Zie titel | |||
Heel slecht idee. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 66.67% |
Slecht idee. |
0 | 0% |
Maakt me niet uit. |
0 | 0% |
Goed idee. |
1 | 33.33% |
Heel goed idee. |
0 | 0% |
Weet niet. |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En: mensen die met de auto (de meerderheid), per fiets of te voet de grens overgaan, worden helemaal niet geregistreerd. Waarom zou je dat dan, min of meer willekeurig, wel doen bij mensen die met de trein reizen. Daarnaast is bij veel internationale treinen het enige verschil met binnenlandse treinen dat ze, vaak maar een klein stukje, de grens overgaan. Ze worden vaak op precies dezelfde manier gebruikt als een binnenlandse trein. (Pendelaars, studenten, etc.) Zou jij het acceptabel vinden dat je deze hele procedure elke keer over je heen krijgt als je een keertje van pakweg Arnhem naar Elst reist? (Dat is ongeveer dezelfde afstand als Roosendaal-Essen (B).)
||
Citaat:
Amsterdam, jaren 30. Quasi-wetenschap kan zich altijd tegen je keren. Edit: Ja, Godwins zijn stom, maar zonder de holocaust was het ook maar een nietszeggend veld op een onschuldig formulier.
Laatst gewijzigd op 27-01-2017 om 23:25. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.vi.nl/nieuws/mvvblunder-b...?channel=phone
Ik was gewoon pissig jongens en zocht iets om op te zeiken ![]() Maar je vergelijking met religie gaat wel mank 11uur, het gaat hier niet om religie. Leuk dat jullie hier zo fel op zijn, ik moest gisteren mijn id laten zien om bij fucking mvv binnen te komen, wat vinden jullie daar dan van? |
![]() |
||
Citaat:
En je id laten zien om te checken of je op een zwarte lijst staat, is iets anders dan lijsten aanleggen van wie er iedere keer in het stadion zit.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|