Citaat:
Wat is 'ver gevorderd'? Wat heb je al allemaal gedaan en wat moet er nog gebeuren? En waarom is jouw altcoin bijvoorbeeld beter dan Ethereum of Monero?
|
Ver gevorderd: reeds vele 1000den rijen code geschreven (vanaf 0) en getest.
Meer dan de helft van het systeem is al ontwikkeld. Er zijn dus nog delen die ontwikkeld moeten worden en er moet uiteraard ook nog eea gefinetuned worden.
Verder bestaat er al een zeer exhaustieve documentatie/whitepaper over het idee.
De munt is fundamenteel anders dan alles wat al bestaat.
Gebruiksvriendelijkheid op niveau van Paypal, absolute anonimiteit (veel meer dan bij Monero: daar zal vroeg of laat de hele historiek gecrackt worden, bij mij niet), instant transacties, geen log keeping, alle traffic wordt gerout op een door mij (specifiek voor dit project) ontwikkeld reeds operationeel TOR-achtig netwerk zodat niet alleen de transactiegegevens maar ook de gebruikergegevens nooit publiek zijn, bescherming tegen 50+% attacks zonder decentralisatie aan te testen, geen belachelijk onnodig energieverbruik zoals bij BTC eva, penalty mechanismes om zij die in de transactie niet doen waar ze zich voor geengageerd hebben, anti hacking maatregelen om het netwerk niet in gevaar te brengen zelfs moesten vss nodes gecompromiteerd worden, sterkere cryptografie dan andere cryptos, cryptografische bescherming recht evenredig met het bedrag van de transactie, alles gebaseerd op no trust, iedereen kent enkel zijn deel van de transactie, alle anderen kennen enkel puzzelstukjes zonder betekenis (puzzelstukjes die niet aan elkaar gelinkt zijn zoals bij Monero), lage fees, ......
Dit is waar ik zo direct aan denk

, wie interesse heeft krijgt uiteraard meer details.