Oud 04-01-2003, 18:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
waarom? is ze niet true genoeg
Uhm... ik snap niet helemaal of je nou bedoelt dat je Dewi wél leuk vindt of juist niet, maar iig vind ik Avril Lavigne overkomen als 'Goh zie mij ff spontaan wezen en tegendraads' terwijl ze volgens mij net zo gemaakt is als Britney Spears en de Spice Girls enzo.

Bij Dewi krijg ik hetzelfde idee. Niet persé dat ze gemaakt is, maar wel dat ze probeert 'stoer' over te komen en zich zo te profileren, zodat ze veel stemmetjes wint van types die de rest te normaal vinden.
maar goed, ik kan het ook fout hebben hoor.
Dit is alleen hoe het op MIJ overkomt.

Dat dochterje is btw een mooi meisje
Oud 04-01-2003, 19:43
BCR
BCR is offline
Aaah, jammer van Roger. Tenminste..: ik vind het niet erg dat hij er uit is, maar dat Zosja er nu in zit en er een grotere kans is op Joel

Hind heeft ook n dochter, btw.
Oud 04-01-2003, 19:53
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
Ook al? Tjongejonge tis in om op je 17e al een kind te hebben geloof ik
Oud 04-01-2003, 20:25
Iduna
Iduna is offline
Ik vind het stom dat Zosja nu in de plaats van Roger 'zit'. Die hebben de kijkers toch niet gekozen? Ja ok, ze was dan wel 4e, maar toch... Misschien ben ik wel de enige die Zosja niet echt leuk vind. Nou ja, ik vind wel dat ze goed kan zingen, maar ze is toch geen 'popidol'? Misschien was het beter geweest als de kijkers er 2 mochten bij kiezen? (wat een gezeik )
Oud 05-01-2003, 00:12
Rocksaan
Rocksaan is offline
damn wanneer wordt Idols van vanavond herhaalt?
Oud 05-01-2003, 11:24
BCR
BCR is offline
Citaat:
bloem schreef:
Ook al? Tjongejonge tis in om op je 17e al een kind te hebben geloof ik
kDacht t ergens gelezen te hebben. Ik geloof n tijd geleden op de Idols site.
Maar is dat echt t dochtertje van Dewi? Kan t niet gewoon n nichtje zijn, een zusje maybe? Een foto alleen zegt niks
Oud 05-01-2003, 11:32
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Maar is dat echt t dochtertje van Dewi? Kan t niet gewoon n nichtje zijn, een zusje maybe? Een foto alleen zegt niks
het is dr dochtertje, 2 jaar, heet Nomi geloof ik
Oud 05-01-2003, 13:40
amz
amz is offline
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMM
duidelijk jim
Oud 05-01-2003, 13:45
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
nee, stond op haar website, gemaakt door haar zus ofzo..
Oud 05-01-2003, 18:06
Screenager
Screenager is offline
Net waren er een hoop afvallers bij live & cooking... inclusief Sunny met der vriend... blegh
Oud 05-01-2003, 18:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoe weet je dat dan?
Oud 05-01-2003, 18:39
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Net waren er een hoop afvallers bij live & cooking... inclusief Sunny met der vriend... blegh
en Brian. Sunny Ik zag ze met zn allen Happy New Year zingen
Oud 05-01-2003, 19:28
Deliveran©e
Deliveran©e is offline
Jamai en mevrouwtje die bij hem in dorpje woont, welk dorpje woont u?
Oud 06-01-2003, 09:56
BCR
BCR is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Hoe weet je dat dan?
Citaat:
Rocksaan schreef:
nee, stond op haar website, gemaakt door haar zus ofzo..
Oud 06-01-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
Uhm... ik snap niet helemaal of je nou bedoelt dat je Dewi wél leuk vindt of juist niet, maar iig vind ik Avril Lavigne overkomen als 'Goh zie mij ff spontaan wezen en tegendraads' terwijl ze volgens mij net zo gemaakt is als Britney Spears en de Spice Girls enzo.

Bij Dewi krijg ik hetzelfde idee. Niet persé dat ze gemaakt is, maar wel dat ze probeert 'stoer' over te komen en zich zo te profileren, zodat ze veel stemmetjes wint van types die de rest te normaal vinden.
maar goed, ik kan het ook fout hebben hoor.
Dit is alleen hoe het op MIJ overkomt.

Dat dochterje is btw een mooi meisje
Ach ja, waar je je al niet aan ken ergeren he..

Ik heb niks tegen Avril Lavigne, maar vind dr muziek niet leuk. De persoon ga ik niet beoordelen aangezien ik dr nog nooit heb ontmoet en dus geen oordeel kan vellen.. Het is zo makkelijk om een mening te vormen over iemand als diegene zich niet kan verdedigen of laten zien hoe hij/zij is.

Ik vind Dewi wel leuk ja.. Ik vind d'r een leuke uitstraling hebben en ik vind dat ze goed kan zingen. Meer weet ik niet van d'r dus meer vind ik niet van d'r

mooi dochtertje idd
Oud 06-01-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
ja echt, ik zit in een dip en kom er de komende 8 weken niet uit.

doing, als iemand anders dat doet krijgt ie geen gezeik dus come on.
sorry, kwas in een irritante bui.. het was niet persoonlijk ofzo hoor, ik vond het gewoon een rare reactie om te gaan rolleyen als iemand hetzelfde verteld als jij.
Oud 06-01-2003, 23:09
Verwijderd
Roger heeft een platencontract
Oud 07-01-2003, 10:38
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Roger heeft een platencontract
hoe weet je dat?
Oud 07-01-2003, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
sorry, kwas in een irritante bui.. het was niet persoonlijk ofzo hoor, ik vond het gewoon een rare reactie om te gaan rolleyen als iemand hetzelfde verteld als jij.
het was een ''d0h dat is al gezegd''-rolleyes. Excuses accepted though
Oud 07-01-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Screenager schreef:
hoe weet je dat?
dat zei mn vader en die had het geloof ik weer van RTL Boulevard
Oud 07-01-2003, 16:08
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
dat zei mn vader en die had het geloof ik weer van RTL Boulevard
volgens mij zeiden ze dat hij gewoon aanbiedingen heeft gekregen
Maargoed, op dit moment vind ik het echt te verschrikkelijk commercieel, door mensen 8 weken lang te laten smsen :\
Oud 07-01-2003, 17:07
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
OMG nu tot de conclusie komen dat Idols commercieel is
Oud 07-01-2003, 19:19
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
volgens mij zeiden ze dat hij gewoon aanbiedingen heeft gekregen
Maargoed, op dit moment vind ik het echt te verschrikkelijk commercieel, door mensen 8 weken lang te laten smsen :\
hm, mn vader zei dat ie een platencontract had en zn eigen cd ging opnemen.. maar ms had ie het wel verkeerd begrepen hoor

en ja, tuurlijk is het commercieel, het is RTL4.. het is al vanaf het begin commercieel en dat je moet gaan smsen enzo was al lang te voorspellen. Ik doe het alleen gewoon niet, maar kijk wel
Oud 07-01-2003, 20:47
WishfulDreaming
Citaat:
vreselijke fout schreef:
OMG nu tot de conclusie komen dat Idols commercieel is
doe toch normaal, dat had ik allang door, maar dit is echt te erg
Oud 09-01-2003, 09:27
Screenager
Screenager is offline
De moeder van Sunny heeft maandag zelfmoord gepleegd.. dat gerucht bestond al op internet.. en nu staat op de voorpagina van de telegraaf dat ze 'op tragische wijze' is overleden..

Wel erg sneu
Oud 09-01-2003, 13:31
xx
xx is offline
Citaat:
Screenager schreef:
De moeder van Sunny heeft maandag zelfmoord gepleegd.. dat gerucht bestond al op internet.. en nu staat op de voorpagina van de telegraaf dat ze 'op tragische wijze' is overleden..

ja en er schijnen allemaal naaktfoto's van haar over het internet te gaan die gemaakt zijn op de erotiekbeurs.
xx
Oud 09-01-2003, 14:05
Negrotiator
Negrotiator is offline
Een euh, Sunny ehm fan-site

http://sunny.mokkelforum.nl/

OMG: Zet een hele dikke bril op
of doe gewoon je handen voor je ogen
Oud 10-01-2003, 13:17
Belle
Belle is offline
Citaat:
volgens het zusje van mn vriend, en die zit bij Hind op school, heeft ze dus absoluut GEEN dochter..
Oud 10-01-2003, 15:51
Verwijderd
Ik was dus voor roger maar hij is eruit
Ik denk dat jim wint, want hij had ook 51/52 % gekregen.
Oud 10-01-2003, 19:36
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
moniekjuh schreef:
Ik denk dat jim wint, want hij had ook 51/52 % gekregen.
Dat zegt niet zo veel hoor.. dat ligt er maar net aan hoe goed die andere waren in zijn groep.
Oud 10-01-2003, 19:44
Negrotiator
Negrotiator is offline
Met goedheid heeft het nogal weinig te maken vrees ik. Meer met een vooraf al vastgestelde geilheid op dat jochie.
Wist je trouwens dat Roger had gezegd dat er voor hem al voor 35000 euro was gestemd! ziek man! ze verdienen echt miljoenen!
Oud 10-01-2003, 19:47
Breg
Breg is offline
Citaat:
bloem schreef:
Dat zegt niet zo veel hoor.. dat ligt er maar net aan hoe goed die andere waren in zijn groep.
Hij zat toch in die 2e groep? Dat vond ik de groep met de meeste goeden erin.
Oud 10-01-2003, 19:55
BCR
BCR is offline
Citaat:
jessiej schreef:
volgens het zusje van mn vriend, en die zit bij Hind op school, heeft ze dus absoluut GEEN dochter..
Hm, zal wel niet dan. Ik bedoel jij weet de bron en ik heb het maar vaag ergens gehoord. Zie je maar weer hoe snel roddels zich verspreiden
Oud 10-01-2003, 19:58
Screenager
Screenager is offline
Denk dat het nu nog moeilijk te zeggen is wie gaat winnen... iedereen heeft het nu wel over jim, maar bijv. jamai had maar een paar procent minder... er kan nog heel veel gebeuren in de komende 9 (!) afleveringen.. en ze worden ook beperkt in hun keuze van liedjes door elke aflevering een thema te geven.. kben benieuwd...

Het 1e thema is trouwens #1 hits.. weetnie of dat al is gezegd.. geen zin om na te lezen
Oud 10-01-2003, 20:01
Negrotiator
Negrotiator is offline
Dat is heel breed. Eigenlijk te breed.
Oud 10-01-2003, 20:05
BCR
BCR is offline
Citaat:
Screenager schreef:

Het 1e thema is trouwens #1 hits.. weetnie of dat al is gezegd.. geen zin om na te lezen
Nog niet gezegd .

Net wat GTST-beer zegt: das breed. Dat kan je ook niet echt een thema noemen
Oud 11-01-2003, 21:11
Signy
Signy is offline
Up.

Zo net alle zangers/zangeressen gezien.
Heel krachtig vond ik Zosja.

Degene die ervan mij uitmag is David. (Yoel mag ook hoor )

Maargoed, we zien 't zo.
Oud 11-01-2003, 21:24
Jon
Jon is offline
Vond Jim tegenvallen, zong heel monotoon. Kwam misschien ook door het liedje. Bas had hetzelfde probleem. Jamai en Dewi vielen me ook tegen, vergeleken met vorige keren. Hind en David waren eigenlijk de enige twee positieve uitschieters. Zongen heel volwassen, khad niet het gevoel dat ik naar een basisschoolvoorstelling zat te luisteren. Yuli viel me eigenlijk ook best mee. Zong lekker naturel, niet van die stomme uitschieters en uithalen die de rest steeds maakte.
Oud 11-01-2003, 21:37
Verwijderd
Kheb ook gekeken en ik vond iid preformance van Jim enorm tegenvallen terwijl dat nummer Jessie veel beter uitkwam met ze stem, maar die toonladdes horen nou eenmaal niet bij under the bridge..
ZOsja vond ik ronduit klote, ze heeft misschien wel een goede stem maar ze gilt iets te veel naar mijn idee en ik vind t erg onprettig om naar te luisteren..
Yuli vond dat ze weer onterecht kritiek kreeg, dr zang kan wel iets beter maar vind dr enorm koel alles bij elkaar
Neutraal: joel en jamai
Hind vond ik persoonlijk het beste, hele warme mooie stem en goeie uittraling

Ik vond Dewi (oef dat ging echt ff vals) en eeh Bas? vond ik zwaar tegenvallen. Ook marieke vond ik neit al te best..
oh en Davids liedje vond ik niet zo mooi, denk dat hij beter SEAL kiss from a rose had kunnen doen (liedje is zooo mooi)
Oud 11-01-2003, 22:19
Verwijderd
*zucht*

Zosja ligt eruit
Oud 11-01-2003, 22:26
WishfulDreaming
ach , goed of niet, ik blijf jim fan

Maar ik vond Marieke juist heel goed, vond haar stem goed bij het nummer passen en twas echt zo zuiver.

Maar joel moet er weer uit
Oud 11-01-2003, 22:45
Screenager
Screenager is offline
ik vind het echt belachelijk dat Zosja eruit is.. ik vond haar iig beter dan Bas, Joel David en Yuli vanavond... ik vond Hind heel goed, jamai ook goed gezongen... maar niet echt speciaal.. de anderen vond ik ook allemaal wel ok eigenlijk
Oud 11-01-2003, 22:48
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Sookie schreef:
*zucht*

Zosja ligt eruit
incidenteel kijk ik het wel eens, zo ook de 1e keer dat Zosja voor auditie kwam. vond haar toen meteen wel goed en ziet er ook nog eens goed uit. had haar wel meer gegund.

pleur dat dikke wijf er maar uit volgende keer, die kan toch nergens normaal op reageren.
zeker, zeker, ja zeker, zeker, echt vet man enz enz
Oud 11-01-2003, 22:53
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Ik ook . Maar die gillende meisjes steeds was echt erg..

Vind het echt raar dat Zosja eruit is, vond haar eigenlijk beter dan dat hupsende konijn (ik mag em niet zo) en David bij elkaar. Misschien heeft het iets met dat Roger gedoe te maken...

Ik vond Hind toch wel weer het best dan.
Oud 12-01-2003, 09:13
Bluesummers
Bluesummers is offline
*is helemaal voor Marieke* k zat zo te kijken, en toen kwam marieke en eigenlijk was dat de eerste keer dat ik zoiets had van '...wow..' Dewi viel idd tegen, en van mij had Joel(die er niet uitzag trouwens)er wel uitgemogen! Jammer dat Zosja weg is.. en ja, al dat gegil voor jim was heel irritant, en ook dat boe geroep als de jury eens wat kritiek gaf-hoezo kinderachtig?
Oud 12-01-2003, 10:15
Negrotiator
Negrotiator is offline
Hind: Was echt heel goed; zag er heel goed uit, stralend idd, zong heel zuiver en warm, zelfverzekerd en professioneel!
Jamai: Zong goed, maar was niet zo goed als in de vorige ronde. Zijn stem kwam hier niet helemaal tot uiting.
Zosja: Had een nummer gekozen dat juist niet bij haar stem paste! Tenminste, ze ging nogal de mist in vond ik. Ze haalde de juiste tonen niet en zong hier en daar gewoon vals. Bovendien zag ze er niet uit met die staartjes!
Bas: Heeft wel een goede stem, maar was nogal zenuwachtig. Verder wel een heel aardige jongen, maar geen toptalent. Verkeerd liedje ook! Een liedje, waar je wel zenuwachtig van moet worden!
David: Vond ik nogal tegenvallen. Vooral op het eind had hij nogal wat missers. In het begin zong hij wel ok, maar ook ik kreeg vandaag geen kippenvel. Bovendien denk ik niet dat hij er klaar voor is.
Dewi: Vond ik zo heel slecht nog niet. Zag er lekker uit voor de verandering, maar had wel een verkeerd liedje gekozen...Rustige, lage R&B voor zo'n stem? Herstelde op het eind wel goed!
Joel: Heeft een waardeloos accent [qua Engels], is irritant, probeert zijn imago te herstellen maar faalt daarin bij mij. Bovendien zong hij waardeloos slecht en was zijn stem niet te onderscheiden van de stem van Eric Clapton op de CD.
Marieke: Doet het lekker en leuk, maar heeft niet waarlijk de stem ervoor. Zingt ok, zolang ze maar niet te hoog of te lang hoeft te zingen!
Jim: Viel me nogal tegen, maar was wel goed. Leuk nummer, maar niet heel juist voor hem. Zag er goed uit, maar ook hij ging een paar keer de mist in!
Yulie: Deed het wel lekker, zag er leuk uit! Zong zuiver en had een leuk nummer uitgekozen dat haar desniettemin niet helemaal tot haar recht deed komen!

Algemene opmerking: De kandidaten waren [soms] nauwelijks te verstaan door de muziek en de stem van de originele zanger[es] op de achtergrond! Die was te prominent aanwezig...c.q. stond te hard!

Ik gok er op dat Hind, Jim, Jamai, en Dewi overblijven als laatste vier!

Weet iemand het thema van de volgende weken?
Oud 12-01-2003, 11:03
BCR
BCR is offline
OK, ga ik ook ff mn commentaar geven

Hind - Mwah, ik was er niet kapot van. Ze zingt goed en vin dr wel n aardig mens.. maar kheb niet zo iets van: WOW!

Jamai - Vond ik heel goed. Zingt zuiver en met gevoel. Alleen handgebaartje vond ik niet zo

Zosja - nummer vond ik juist wél bij haar stem passen (@ GTST-beer). Von dr echt goed zingen en vind het best jammer dat ze er uit is.

Bas - Echt n schattig ventje. Zo´n lieve lach, ook best goed gezongen. Maar heb niet het idee dat zn stem veel kan. En hij wil Justin Timberlake-achtig doen. Vind ik niet bij hem passen?

David - Neh, ik vind hem niks. Gewoon niet speciaal. Voor een zingende ober goed, maar geen ster. Als je het mij vraagt

Dewi - Viel iets tegen, maar nog steeds goed! Heeft ook een lieve oma

Joel - Die is gewoon walgelijk. Hij staat mij niet aan. Gelukkig een keer geen slijmnummer, maar hij blijft zo *joel*.. bleh!

Marieke - *is fan* Vind haar echt leuk, ze zingt leuk, ze performt goed en doet gewoon grappig. Wayne was er ook voor haar in het publiek: grappig!

Jim - Viel mij ook tegen. Nummer paste niet bij zijn stem, inderdaad monotoom. Maar blijft toch n leuk ventje en in de vorige rondes vond ik m er wel uitspringen.

Yuli - Argh, zo stom. "Zeker, ja zeker" Vond dr echt slecht en een stom mens. En ze moet vooral niet proberen sexy te doen.

Yuli en Joel moeten er zo snel mogelijk uit
Oud 12-01-2003, 11:12
br4m
br4m is offline
Jamai heeft de beste stem vind ik maar ik denk dat hij 2e wordt svhter Jim, Hind wordt derde, dewi vierde en de rest doet er niet echt toe is mijn voorspelling.
Oud 12-01-2003, 11:16
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Zosja - nummer vond ik juist wél bij haar stem passen (@ GTST-beer). Von dr echt goed zingen en vind het best jammer dat ze er uit is.
Nou,
het past bij haar uiterlijk,
en ook wel bij haar stem, denk ik, maar dan bij de klank,
want de juiste tonen zelf kon ze duidelijk niet halen!

P.S. Elke keer als ik naar Hind kijk en luister krijg ik het warm. Jammer dat ze zo dom overkomt.
Oud 12-01-2003, 11:34
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:

Maar ik vond Marieke juist heel goed, vond haar stem goed bij het nummer passen en twas echt zo zuiver.

Maar joel moet er weer uit
helemaal mee eens!!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten