Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het stom dat Zosja nu in de plaats van Roger 'zit'. Die hebben de kijkers toch niet gekozen? Ja ok, ze was dan wel 4e, maar toch... Misschien ben ik wel de enige die Zosja niet echt leuk vind. Nou ja, ik vind wel dat ze goed kan zingen, maar ze is toch geen 'popidol'? Misschien was het beter geweest als de kijkers er 2 mochten bij kiezen? (wat een gezeik
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar is dat echt t dochtertje van Dewi? Kan t niet gewoon n nichtje zijn, een zusje maybe? Een foto alleen zegt niks ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb niks tegen Avril Lavigne, maar vind dr muziek niet leuk. De persoon ga ik niet beoordelen aangezien ik dr nog nooit heb ontmoet en dus geen oordeel kan vellen.. Het is zo makkelijk om een mening te vormen over iemand als diegene zich niet kan verdedigen of laten zien hoe hij/zij is. Ik vind Dewi wel leuk ja.. Ik vind d'r een leuke uitstraling hebben en ik vind dat ze goed kan zingen. Meer weet ik niet van d'r dus meer vind ik niet van d'r mooi dochtertje idd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja, tuurlijk is het commercieel, het is RTL4.. het is al vanaf het begin commercieel en dat je moet gaan smsen enzo was al lang te voorspellen. Ik doe het alleen gewoon niet, maar kijk wel ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Een euh, Sunny ehm fan-site
http://sunny.mokkelforum.nl/ OMG: Zet een hele dikke bril op of doe gewoon je handen voor je ogen |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Denk dat het nu nog moeilijk te zeggen is wie gaat winnen... iedereen heeft het nu wel over jim, maar bijv. jamai had maar een paar procent minder... er kan nog heel veel gebeuren in de komende 9 (!) afleveringen.. en ze worden ook beperkt in hun keuze van liedjes door elke aflevering een thema te geven.. kben benieuwd...
![]() Het 1e thema is trouwens #1 hits.. weetnie of dat al is gezegd.. geen zin om na te lezen ![]() |
![]() |
|
Up.
![]() Zo net alle zangers/zangeressen gezien. Heel krachtig vond ik Zosja. ![]() Degene die ervan mij uitmag is David. (Yoel mag ook hoor ![]() ![]() Maargoed, we zien 't zo.
|
Vond Jim tegenvallen, zong heel monotoon. Kwam misschien ook door het liedje. Bas had hetzelfde probleem. Jamai en Dewi vielen me ook tegen, vergeleken met vorige keren. Hind en David waren eigenlijk de enige twee positieve uitschieters. Zongen heel volwassen, khad niet het gevoel dat ik naar een basisschoolvoorstelling zat te luisteren. Yuli viel me eigenlijk ook best mee. Zong lekker naturel, niet van die stomme uitschieters en uithalen die de rest steeds maakte.
|
Verwijderd
|
Kheb ook gekeken en ik vond iid preformance van Jim enorm tegenvallen terwijl dat nummer Jessie veel beter uitkwam met ze stem, maar die toonladdes horen nou eenmaal niet bij under the bridge..
ZOsja vond ik ronduit klote, ze heeft misschien wel een goede stem maar ze gilt iets te veel naar mijn idee en ik vind t erg onprettig om naar te luisteren.. Yuli vond dat ze weer onterecht kritiek kreeg, dr zang kan wel iets beter maar vind dr enorm koel alles bij elkaar Neutraal: joel en jamai Hind vond ik persoonlijk het beste, hele warme mooie stem en goeie uittraling Ik vond Dewi (oef dat ging echt ff vals) en eeh Bas? vond ik zwaar tegenvallen. Ook marieke vond ik neit al te best.. oh en Davids liedje vond ik niet zo mooi, denk dat hij beter SEAL kiss from a rose had kunnen doen (liedje is zooo mooi) |
![]() |
||
Citaat:
pleur dat dikke wijf er maar uit volgende keer, die kan toch nergens normaal op reageren. zeker, zeker, ja zeker, zeker, echt vet man enz enz |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vind het echt raar dat Zosja eruit is, vond haar eigenlijk beter dan dat hupsende konijn (ik mag em niet zo) en David bij elkaar. Misschien heeft het iets met dat Roger gedoe te maken... Ik vond Hind toch wel weer het best dan. |
![]() |
|
*is helemaal voor Marieke* k zat zo te kijken, en toen kwam marieke en eigenlijk was dat de eerste keer dat ik zoiets had van '...wow..' Dewi viel idd tegen, en van mij had Joel(die er niet uitzag trouwens)er wel uitgemogen! Jammer dat Zosja weg is.. en ja, al dat gegil voor jim was heel irritant, en ook dat boe geroep als de jury eens wat kritiek gaf-hoezo kinderachtig?
|
Hind: Was echt heel goed; zag er heel goed uit, stralend idd, zong heel zuiver en warm, zelfverzekerd en professioneel!
Jamai: Zong goed, maar was niet zo goed als in de vorige ronde. Zijn stem kwam hier niet helemaal tot uiting. Zosja: Had een nummer gekozen dat juist niet bij haar stem paste! Tenminste, ze ging nogal de mist in vond ik. Ze haalde de juiste tonen niet en zong hier en daar gewoon vals. Bovendien zag ze er niet uit met die staartjes! Bas: Heeft wel een goede stem, maar was nogal zenuwachtig. Verder wel een heel aardige jongen, maar geen toptalent. Verkeerd liedje ook! Een liedje, waar je wel zenuwachtig van moet worden! David: Vond ik nogal tegenvallen. Vooral op het eind had hij nogal wat missers. In het begin zong hij wel ok, maar ook ik kreeg vandaag geen kippenvel. Bovendien denk ik niet dat hij er klaar voor is. Dewi: Vond ik zo heel slecht nog niet. Zag er lekker uit voor de verandering, maar had wel een verkeerd liedje gekozen...Rustige, lage R&B voor zo'n stem? Herstelde op het eind wel goed! Joel: Heeft een waardeloos accent [qua Engels], is irritant, probeert zijn imago te herstellen maar faalt daarin bij mij. Bovendien zong hij waardeloos slecht en was zijn stem niet te onderscheiden van de stem van Eric Clapton op de CD. Marieke: Doet het lekker en leuk, maar heeft niet waarlijk de stem ervoor. Zingt ok, zolang ze maar niet te hoog of te lang hoeft te zingen! Jim: Viel me nogal tegen, maar was wel goed. Leuk nummer, maar niet heel juist voor hem. Zag er goed uit, maar ook hij ging een paar keer de mist in! Yulie: Deed het wel lekker, zag er leuk uit! Zong zuiver en had een leuk nummer uitgekozen dat haar desniettemin niet helemaal tot haar recht deed komen! Algemene opmerking: De kandidaten waren [soms] nauwelijks te verstaan door de muziek en de stem van de originele zanger[es] op de achtergrond! Die was te prominent aanwezig...c.q. stond te hard! Ik gok er op dat Hind, Jim, Jamai, en Dewi overblijven als laatste vier! Weet iemand het thema van de volgende weken? |
![]() |
|
OK, ga ik ook ff mn commentaar geven
![]() Hind - Mwah, ik was er niet kapot van. Ze zingt goed en vin dr wel n aardig mens.. maar kheb niet zo iets van: WOW! Jamai - Vond ik heel goed. Zingt zuiver en met gevoel. Alleen handgebaartje vond ik niet zo ![]() Zosja - nummer vond ik juist wél bij haar stem passen ![]() Bas - Echt n schattig ventje. Zo´n lieve lach, ook best goed gezongen. Maar heb niet het idee dat zn stem veel kan. En hij wil Justin Timberlake-achtig doen. Vind ik niet bij hem passen? David - Neh, ik vind hem niks. Gewoon niet speciaal. Voor een zingende ober goed, maar geen ster. Als je het mij vraagt ![]() Dewi - Viel iets tegen, maar nog steeds goed! Heeft ook een lieve oma ![]() Joel - Die is gewoon walgelijk. Hij staat mij niet aan. Gelukkig een keer geen slijmnummer, maar hij blijft zo *joel*.. bleh! Marieke - *is fan* Vind haar echt leuk, ze zingt leuk, ze performt goed en doet gewoon grappig. Wayne was er ook voor haar in het publiek: grappig! Jim - Viel mij ook tegen. Nummer paste niet bij zijn stem, inderdaad monotoom. Maar blijft toch n leuk ventje en in de vorige rondes vond ik m er wel uitspringen. Yuli - Argh, zo stom. "Zeker, ja zeker" ![]() Yuli en Joel moeten er zo snel mogelijk uit ![]() ![]()
||
Citaat:
het past bij haar uiterlijk, en ook wel bij haar stem, denk ik, maar dan bij de klank, want de juiste tonen zelf kon ze duidelijk niet halen! P.S. Elke keer als ik naar Hind kijk en luister krijg ik het warm. Jammer dat ze zo dom overkomt. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|