Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In zoef en deadlocks huishouden destijds hadden we dit waarschijnlijk gewoon laten zitten
![]() Maar je hebt een all purpose schoenen schoonmaakmiddel waarmee je dit soort vlekken van je vloer goed kan verwijderen (ook een aanrader voor zwarte strepen van schoenen op je laminaat), kwats groene zeep/biotex erop en flink laten intrekken kan ook of gewoon met veel geduld water, allesreiniger (en voorzichtig een plamuurmesje) wat deadlock zegt. En ik ben zo'n tuthola die ook prima nagellak remover zonder aceton voor dit soort dingen gebruikt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een behoorlijk agressieve variante van zeep, en als je een keer een middag hebt staan afwassen en dom genoeg was om geen handschoenen aan te doen dan snap je precies hoe agressief het kan zijn hehehehe. Bij allesreiniger weet je nooit precies wat je hebt, het kan een hogere of lagere pH hebben (6-8), de sticker weet je niet precies waar het van gemaakt is, net als de lijm. Ik ben stoned en ik had zin om m'n gedachtengang uiteen te zetten. En ik kan zo ook even kwijt dat ik gewoon fan ben van afwasmiddel en dat het echt klopt dat je maar een theelepeltje nodig hebt. Okay groetjes. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was trouwens naar de koelkast aan het kijken en me aan het ergeren over de vies maar gelukkig was het alleen op de uitneembare delen, dus ik ben nu alle deurdingetjes in de vaatwasser aan het doen, en daarna doe ik de groentenla en een plaat. Daarna weer een, daarna als het past nog twee platen en het hangrek.
Zoveel minder moeite dan zelf schrobben. |
![]() |
|
Ik heb het niet uitgegeprobeerd, maaahaaar: de hygienische groene wegwerp doekjes van de AH zijn echt wonderbaarlijk goed tegen oa vet, dus misschien helpen die ook goed tegen stickerspul?
|
Win voor afwasmiddel
![]() Er is één plekje waar nog wat zit maar dat voel je vooral . Die lelijke zwarte plekken zijn weg.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|