Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik moest nogal lachen toen m'n buurman zei "maar waar gaan ze dan die andere twee films mee vullen? Ze zijn er toch al bijna?"
Dus ik liet hem even een kaart van Middle-Earth zien. ![]() De officiele website praat ook echt over de eerste film als een 'introductie'..
|||
Citaat:
![]() Ze kon Aragron en Brormir ook niet uit elkaar houden. ![]() Citaat:
|
donderdag ga ik eindelijk!!!!!!!!!!!
ben voor de tweede keer bezig in het boek, en ik denk dat ik ga verhuizen naar gondor en ipv arwen met aragorn trouw, of ipv eowyn met faramir of gewoon met eomer, die is helemaal nog niet getrouwt. ![]() ![]() ![]() ![]() maar tzijn stoere mannen hoor ![]() ben benieuwd hoe de film is... denk niet dat ie het boek kan overtreffen... |
![]() |
||
Citaat:
|
De echte 'battles' zitten in deel 2 en 3...
Ik vind trouwens dat ze het nog wel wat duidelijker hadden kunenn maken dat dit poas deel 1 was. Misschien helemaal aan het einde nog een teaser voor deel 2, of een 'word vervolgd' ofzo... En een overzicht op de kaart hier-en-daar was niet slecht geweest. Al hadden we alleen maar even over Elrond's schouder gekeken in Rivendell.
|
![]() |
hell, 1 woord: FUCKED
wat is dit voor een loze film, volges mij hadden de cameramannen (alle 50) last van spastische aanvallen echt hoor! hoe die camera heen en weer zwaait de hele tijd (vooral tijdens gevechten) het had die lui gesierd als ze het wat rustiger hadden geflimd. De spanning krijg je nl nie alleen door die camera zo heel hard te gaan slingeren... ennuh na 2 van de 50 gevechten ben je dr wel achter dat ze gaan winnen... damn, sommige mensen wisten dus duidelijk niet wat ze met hun geld aan moesten (en oja.. na 2 pijlen in je borst hak je echtgeen orks meer doormidden hoor en na 3 leef je geen 5 minuten door (my captain, my king) fucked up hollywood commercieele kutfilm (zo!)
|
is gister naar de film geweest en vond m geweldig en stom tegelijk.
*ik vind het bv heel jammer dat gewoon niet het heele verhaal (deel 1 fellowship of the ring) gebruikt is. okee je krijgt een film van 5 uur maar vind het topch wel jammer dat het zo ingekort is *verder vind ik die arwen een doos, en die komt in het boek niet frodo redden, dan komt glorfindel. in het boek is arwen wel kewl, maar dat gezemel rond liv taylor verpest het nogal.. *verder vind ik de creaturen bij moria allemaal nogal dubiel. ___ wat ik wel heel kewl vond waren de hobbits, die waren echt heel erg schattig hobbitachtig vond ik ![]() ![]() vond het wel een goeie film,maar t haalt t niet bij het boek vind ik nog iets slechts: ze hebben tom bombadil overgeslagen! [Dit bericht is aangepast door sublime (04-01-2002).] |
![]() |
|
Sorry mensen, maar de discussie kan beter hier verder:
http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003108-2.html Beetje onzinnig namelijk om dezelfde discussies op twee plaatsen te voeren.... ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |