![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar 't lijkt me toch écht niet verstandig om gewone scrub voor je gezicht te gebruiken.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik gebruik zelf de kruidvat scrub met abrikoos voor m'n gezicht, en dat is superlekker, maakt m'n gezicht zo lekker zacht ![]()
|
![]() |
Komt door de talgproductie volgens mij....
sochtends gezichtscreme opdoen(niet een vette, wel een die bij je huidsoort past, ik weet wel wat voor huid je hebt, maar hoe je dat noemt ![]() ![]() Je kan 1x per week ofzo ongeveer je gezicht scrubben(wel met de ene die speciaal voor je gezicht is, verkrijgbaar bij kruidvat en da) Verder gewoon dagelijks producten(meestal creme's) tegen een vette huid gebruiken, moet je maar ff in de winkel vragen anders, welek speciaal voor zulke dingen zijn) (Volgens mij helpt t ook als je gewoon vaak je gezicht wast met alelen water, of helpt dat niet bij jou?) |
![]() |
|
![]() |
vette huid komt door een verhoogde talgproductie & meestal een verdikte hoornlaag..
En als je echt een vette huid hebt, dan helpt je gezicht wassen toch echt nie tegen, want daarmee verdun je de hoornlaag niet, en maak je alleen je gezicht wat frisser dat het nie zo glimt, de verhoogde talgproductie blijft met alleen wassen ook doorgaan ![]() Een peeling bevat Hoornstofsplitsende stoffen, organische zuren, hoornstofverwekende stoffen en schurende stoffen, *veel fijner zijn die schurende stoffen als bij een lichaamscrub* daarom kan je dat beter voor het gezicht gebruiken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() trouwens, in |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() maar voor de rest heb je wel gelijk ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook een vette huid en ik gebruik Garnier Pure Hydraterende verzorging Talgcontrole
![]() Dit spul werkt echt heel goed en maakt je huid mat, het kost €7.29 voor een tube van 75 ml. Jammer dat mijn huid na een paar uur alweer vet wordt, maar ja, puberteit hoop ik maar :/
||
![]() |
Citaat:
Lekker cheap ![]() |
![]() |
|
![]() |
1) Gebruik in ieder geval schoonheidsproducten voor de vette huid.
2) Een keer per week scrubben met een gezichtscrub. 3) Op glimmende voorhoofden kan je met een grote kwast een losse poeder (let goed op de kleur-->niet te donker!) opbrengen. 4) Ideaal 'voor onderweg' zijn speciale papiertjes met poeder van de body shop. Het neemt het vet op en brengt ondertussen een dun laagje poeder op tegen het glimmen. Het ziet eruit als een piepklein boekje en op de voorkant staat een 'barok-achtig-vrouwtje'.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
zwarte puntjes - onzuivere en vette huid op gezicht Snoopygirlkelle | 5 | 02-06-2010 16:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Welke dagcreme voor een vette huid? x-spekkie-x | 23 | 18-04-2007 19:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Puistjes, vette huid etc. Alles al geprobeerd!!! SPA | 38 | 30-07-2006 18:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
vette huid.. Mr Double-u | 6 | 18-04-2005 11:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
vettige huid, acne druiveke | 14 | 29-09-2004 17:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
vettige huid katje_vd | 7 | 22-11-2003 00:15 |