|
|
|
woensdag 23 januari - zondag 3 februari 2002
Het programma verschijnt als bijlage bij de Volkskrant op donderdag 17 januari 2002. http://www.filmfestivalrotterdam.nl Wie gaat er heen? Welke films? Tips? Zeg het maar. ![]() Ichi The Killer van Miike Takashi lijkt me wel wat....
|
|
Verwijderd
Me! Hoop dat ze Spirited Away van Miyazaki gaan laten zien, want die krijgt no way een release hier in NL
|
|
|
|
misschien ga ik naar de groninger editie van het rotterdamse film festival
|
|
|
|
legatus schreef:
Dan komt deze meneer jouw misschien nog wel tegen Enigma...
|
|
|
|
Moi
![]() Mulholland Drive gaat er in premiere en daar ben ik toch wel erg benieuwd naar.
|
|
De juiste pagina lijkt me www.iffr.nl
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
Verwijderd
Ik zou wel willen, maar rotterdam is zooooo ver weg en daarnaast zit ik midden in de se-week...
|
|
|
|
Verwijderd
Kheb vorig jaar een uurtje gespijbeld, gaak vast dit jaar ook doen. Kwoon een half uurtje van r'dam, dus das wel handig
![]() en de officiele lijst met films die EIGENLIJK 's ochtends pas wordt uitgegeven: http://www.filmfestivalrotterdam.com...&listtype=film
|
|
|
|
Verwijderd
Gaat iig dinsdag naar: Ghost World and Ichi the killer
Woensdag:Man who wasn't there, Mullholland drive En hopelijk 26e naar Donnie Darko en Waking Life. |
|
|
|
Pulse en Mulholland Drive lijken me heel goed...misschien ga ik er wel heen
|
|
WENDIGO van Larry Fessenden draait ook
|
|
der was toch ook een parodie op die film van britney oid?
leek me ook wel grappig
|
|
h'artCORE 1
begint zometeen. ben alleen te lui om door die regen te gaan :] [Dit bericht is aangepast door GRRR (24-01-2002).] |
|
|
|
Don's Plum lijkt me ook goed.
|
|
|
|
Verwijderd
Iemand nog Don's Plum gezien?
|
|
|
|
Verwijderd
|
|
|
|
CycLoner schreef:
Spoiler
Mja, in juni geloof ik pas... Ga 's naar de website, is cool. www.donniedarko.com ![]()
|
|
Verwijderd
Rollo Tomasi schreef:
Mja, in juni geloof ik pas... ![]() |
|
|
|
Verwijderd
***SPOILER***
Nadat Donnie de school onder water had laten lopen gaf Kittie Farmer haar de schuld omdat zij de leerlingen een bepaald boek lieten lezen waarin de personages een soortgelijke daad uitvoeren. |
|
|
|
ik ben er geweest! Het was zoooooo coooll!! Volgens jaar een 10-ritten kaart! (dit x heb ik er 4 gezien)
|
|
|
|
Verwijderd
Rollo Tomasi schreef:
Uh, geen pop-up.... ![]() |