Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik begrijp dat je je rot en eenzaam voelde, maar sorry hoor, zodra hij wist welke datum het was belde hij je.. Hij is het dus niet vergeten, hij had zich alleen niet beseft dat die datum op die dag viel..
Verder vind ik dat het toch niet persé vanuit hem hoeft te komen, als jij je dan zo alleen en naar voelt kun je hém toch ook bellen? Ik vind echt dat je al ontzettend veel geluk hebt met zo'n vriendje, hij houdt juist superveel rekening met je en is er voor je, om hem dit dan zó kwalijk te gaan nemen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je zei iets over "hij vond skieën belangrijker", maar als hij het echt was vergeten, was er dus ook geen sprake van "belangrijker vinden".
Ik weet niet....vaag dat jullie het er dan niet eerder over hadden deze week. Want sowieso doet deze tijd van het jaar je weer extra aan de gebeurtenissen van vorig jaar denken lijkt me. ![]() Mja en dat zou dan toch ook weer hem gelden, zou je denken.. Maar tsja, blijkbaar dus niet. ![]() Ik vind het iig goed van hem dat hij meteen naar je toekwam, nadat hij zich het had herinnerd. Hij had inderdaad wel op z'n minst een smsje kunnen sturen ofzo...maarjah, als hij het nou echt vergeten was.. ![]() Zoiets doe je niet expres. Het valt nog het meest onder de categorie "onattent" (ofzo). Het is misschien stom om het te vergelijken met een verjaardag vergeten, omdat dit natuurlijk heel wat anders is. Maar wanneer iemand beweert stapelgek/verliefd op me te zijn en vervolgens vergeet ie m'n verjaardag dan heb ik wel zoiets van "ja joh, ga iemand anders voor de gek houden". Je bent dan teleurgesteld in hem en jij nog veel meer, omdat het hier gaat om een dag die veel voor je betekent. Maar gebeurd is gebeud. Ik kan goed begrijpen hoe jij je eronder voelt. Je kunt het er nog een keer met hem over hebben, maar ik denk niet dat je daar veel van moet verwachten. Je moet je iig niet waardeloos voelen, je hebt waarschijnlijk een heel lief vriendje...probeer alsnog die steun te zoeken bij hem. Sterkte iig Liefs, Alicia |
![]() |
|
We hebben het er gister avond over gehad..
Onze communicatie is trouwens heel goed, en hij is er ook heel veel mee bezig. Het speet hem iig heel erg, en hij was het gewoon vergeten. Idd, dat kan gebeuren, maar ik ben wel teleurgesteld. Misschien vinden jullie dat ik me aanstel, maar ik vind van niet, en hij ook niet. Maar we komen er wel uit. Bedankt voor jullie reacties.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat vind ik dus ook met deze dag die hij dus is vergeten, waarom moest hij er persé over beginnen? Waarom afwachten tot hij het zich helemaal vanzelf beseft en herinnert, als je je zo naar voelt kun JIJ toch gewoon wat zeggen? Kun JIJ toch zeggen, morgen is de sterfdag van mn vader, ik zou graag willen dat je erbij bent. Dat snap ik dus neit... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Liefs, Elisa |
![]() |
|
![]() |
jeetje wat reageer jij ontzettend heftig zeg...Je zegt net dat hij je altijd heeft gesteund en dat hij er altijd voor je was. Hij kan toch even vergeten zijn welke datum het was of zo.. En bovendien heeft hij die zelfde dag nog gebeld!!! misschien een paar uurtjes later dan je verwachtte maar ik denk dat je er niet zo'n probleem van moet maken hoor, beetje overdreven dit..
xje |
![]() |
|
![]() |
Laat me je een ding vertellen: Mannen zijn niet goed in het onthouden van "speciale dagen". Als ze je huwelijksverjaardag of andere samenzijnverjaardag niet een keertje vergeten dan is dat een wonder. Hopelijk vergeet hij het volgend jaar niet (als er een volgend jaar is, natuurlijk). Maar vergeef hem nu. Hij kwam het zeggen erna, dus dat is al een goed punt. Ik weet dat je je alleen gevoeld hebt, maar misschien kan je hem een tweede kans geven?
|
Euh... ik vind het eigenlijk heel erg lief van je vriendje dat hij er zo voor je is geweest, en dat hij gisteren nog belt. Hij kan zoiets toch vergeten?! Vergeet niet dat het voor hem niet zo in z'n geheugen gegrift staat, als bij jou. En je moet niet denken dat ik niet weet waar ik het over heb; mijn vader is afgelopen zomer overleden. Nou, ik geloof dat jouw vriendje er gewoon voor je IS, en dat is het belangrijkste. Dan moet je niet zoveel waarde hechten aan een datum. Sterkte.
ik hoop niet dat iemand anders ditzelfde verhaal al zo'n beetje heeft opgeschreven. Ik had de andere reacties niet gelezen... ![]()
Laatst gewijzigd op 19-01-2003 om 16:26. |
![]() |
|
nou, ik snap best dat ze teleurgesteld is. best logisch toch aangezien hij van alles weet? hij heeft haar toch al die tijd gesteund? dat vergeet je dan echt niet zomaar. zelfs mijn vriend weet wanneer mijn hond is "overleden". en toen waren we niet eens samen. gewoon, omdat ik er wel eens mee zat en t er over had. maar wanneer je elkaar in moeilijke tijden zo steunt vergeet je die data echt niet zomaar. maar ja, blijkbaar toch te druk gehad...
sterkte!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sintmaarten: 'Het is vandaag 11 november. De dag dat we ... ' Missy | 79 | 07-11-2007 20:13 |