Volgens de website van net5 komen vanaf zondag 10 maart weer nieuwe afleveringen van Charmed, Angel en Buffy op NET5. Laten we maar hopen...
Advertentie
23-01-2002, 15:30
Verwijderd
Yay! Buffy & Angel
Das echt te hopen, want Net5 heeft al eens eerder een belofte gemaakt die niet werd nagekomen. Ze zeiden dat Buffy & Angel weer op 4 november 2001 op tv zouden komen (na een zomerstop van 6 weken). Niet duz! Met als gevolg veel boze mailtje van fans.
23-01-2002, 17:28
Verwijderd
Charmed idem, alleen eerst was het wel begin maart, toen 'voorlopig niet' en nu 10 maart.
ja, ik zat het ook net te lezen op de site van net5.
´K ben trouwens echt kwaad, ik zou 3 & 4 mei naar londen gaan, maar we hebben het verschoven naar 1 & 2 maart, en nu zit ik net te lezen dat er van 3-5 maart een buffy & angel feest in londen georganiseerd wordt . had ik best bij willen zijn.
Maarja, ik ben wel blij dat er weer nieuwe afleveringen van buffy enzo komen, want die herhalingen heb ik volgens mij al 3x gezien ofzo .
want als ze helemaal nieuwe gaan sjowen dan mis ik die dus weer
want als ze helemaal nieuwe gaan sjowen dan mis ik die dus weer
Hush? Met die freaky gentlemen? Dat was een hele coole aflevering. Jammer dat je hem niet hebt gezien.
snik mes minder blij heb op een site van charmed gekeken en ben er achter gekomen dat prue doodgaat en hun halfzusje dan wordt ontdekt en erbij komt en dat staat niet prue must live ahhhhhhhhhhh