Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
eerst zien, dan beoordelen wij wel ![]() kzou het wel doen, als je een beetje hele lekkere tegenspeler hebt, mwah,doe ik het wel gratis... *baalt dat 2pac geen films meer maakt, en zgn. 'dood' is*
||
![]() |
Citaat:
ja hij had *het* wel he ![]() laat ik het zo zeggen ik heb de laatste maanden te weinig gesport en te veel gegeten omdat ik altijd ziek ben ff een paar maanden trainen zou me gereed maken voor een leuke film denk ik ![]() [Dit bericht is aangepast door ^AmArU^ (24-02-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik moest natuurlijk wel even reageren op amaru... Maar ik heb geen enkele moeite met een bedscene in een gewone film. En ik zou het ook niet erg vinden om naaktscene te moeten doen... Maar als jij een rol aangeboden hebt gekregen, wel aannemen hoor!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Als ik er het lichaam voor had zou ik bijvoorbeeld wel een naaktscene willen doen die niet al te "opletterig" is, dus niet inzommen steeds enzo. Maar ja ik zou met m'n hoofd al niet eens op tv durven
![]() Maar als jij een rol aangeboden zou hebben zou ik het zeker doen als je het zou durven |
![]() |
||
![]() |
[quote]bertbart schreef:
Citaat:
![]() ![]() Maarreh, acteer jij ook dan? Omdat je zei dat je er veel voor over hebt om acteur te worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb al iets van 11 jaar toneeelles. Ik ben wel toen aan iets nieuws. Ik zou graag in een film willen spelen ![]() Maar het is niet echte een grote droom. Als er toevallig iets op mijn pad komt, dan zal ik dat met beide handen aanpakken... de toneelschool zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zelf vind ik de toneelschool ook TE...ik denk dat ik er op een gegeven moment helemaal gek wordt. Das echt 24/7 alleen maar toneel! Maarreh, als je het leuk vind om meer met acteren te doen kun je je ook gewoon inschrijven bij een castingbureau, toch? |
![]() |
|
ik zou het wel doen opzich, misschien kunnen mensen zich geen beeld vormen bij een naaktscene zonders sex.. denk even aan titanic (stom voorbeeld, maar iedereen kent die film, vandaar), als hij haar gaat tekenen, da's een naaktscene, er zit geen sex in (later wel, maar in die scene niet)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|