Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
het is een mooie film met heel erg speciaal camerawerk.. maar leuk?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik had em al gezien, en had nu stukjes gekeken. en eigenlijk is het toch niet helemaal logisch.. dat in de 2e wereld oorlog amerikaanse soldaten uit hun weg gaan, mensen verliezen, om 1 soldaat te redden omdat zijn moeder anders niemand heeft?
niet helemaal realistisch toch? maargoed, het is wel een mooi verhaal, en vooral het einde is mooi.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb de film nu ook gezien. Ik vond hem echt geweldig!! Vooral het eerste halfuur met de landing op het strand: fantastisch. Ik dacht dat het echt een kut-film zou zijn, maar dat was dus niet zo. Ik heb alleen het laatste uur van de film gemist, maar dat heb ik opgenomen dus dat ga ik vanmiddag even kijken.
||
![]() |
Citaat:
Volges mij is het ook gewoon hetzelfde decor wat ze hebben gebruikt.... Spielberg heeft gewoon twee vliegen in 1 klap, eerst een film er over maken en rond dezelfde periode de serie, scheelt een hoop kosten en aangezien veel om geld draait... Of zeiden ze dat ook al in de making of? die heb ik niet gezien, zullen ze wel niet zeggen Maar het is echt bijna hetzelfde vond ik, qua decors en cameratechniek Maar ik klaag niet hoor, kijk het graag
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Band of brothers is idd op dezelfde locatie opgenomen als Saving Private ryan, in Engeland. De Ideeen voor band of brothers zijn ook ontstaan tijdens het maken van Saving private ryan. Maar goed, Saving private Ryan blijft een heerschende film. Tenminste een oorlogsfilm dat realistisch is en de boel niet romantiseert
|
![]() |
||
Citaat:
Cultuurbarbaar ![]() ![]() Zoiets moet j =e gewoon koesteren, respecteren!
||
Citaat:
De oorlog-scenes zijn wel realistisch(er) en sterk.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[op TV] Saving Private Ryan Diesel | 41 | 09-05-2004 11:17 | |
Films, TV & Radio |
Saving private ryan tommiegun | 4 | 29-01-2004 19:17 | |
De Kantine |
Jou favo Army spul Buzzzfuzzz.vs | 71 | 21-11-2003 11:30 | |
Films, TV & Radio |
Saving Private Ryan ... wat vonden jullie ervan? Verwijderd | 43 | 07-05-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
Films die iets in je losmaken... Dark Angel | 72 | 22-12-2001 00:51 | |
Films, TV & Radio |
Pearl Harbor! NO WAR! | 22 | 21-11-2001 14:35 |