Oud 23-01-2003, 19:01
essuh
essuh is offline
Hallooo allemaal,

Er is een jongen die ik al heel lang leuk vind, toen ik hem begon leuk te vinden, wist hij daarvan, maar hij had niet echt interesse zeg maar. Hij was wel nieuwschierig, vaak overdreven kijken enz en dingen vragen over mij, maar wel telkens overduidelijk laten merken nix met me te willen. Ik heb zelf nooit echt met em gepraat. Maar nu zit het zo, ik vind hem na al die tijd nog steeds leuk! (jah, ik ben er niet blij mee) Maar wat mijn vraag was, zouden jullie na een lange tijd dat iemand jou leuk vind, en jij vond diegene eerst niet leuk, daarna wel diegene leuk kunnen gaan vinden ?? Misschien dat je diegene op een andere manier gaat bekijken ofzow? Omdat hem laatst een keer tegenkwam in de stad, en hij kijkt toch op een vage manier, wel zo van oh nee, daar is zij weer. Noujah, ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen!
Essuh
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2003, 19:10
lieve
lieve is offline
Mijn huidige vriend en ik kwamen voor we een relatie begonnen enkel overeen als vrienden!
Niets speciaals, gewoon we hoorden beide bij een kliekje van dezelfde vrienden! En ja,... je gaat dan met elkaar weg enzo. Leert elkaar beter kenne, niets meer!

Maar op een feestje van een beste vriendin, hadden we dan een 'avontuurtje' maar toch zijn we beide er niet verder op ingegaan. Omdat we nog steeds enkel als vrienden wilden overeen komen.
En pas na enkele weken, 'groeide' er iets.
Het is raar dat je pas na een tijd gevoelens voor elkaar begint te ontwikkelen!
Maar laat 1 ding zeker zijn! Ik ben echt KEIBLIJ dat hij nu mijn vriend is! We zien elkaar echt doodgraag!!!!

Greetz Lieve,xxx
Oud 23-01-2003, 19:19
Lilything
Lilything is offline
kweet t nie meis

voor de 'experts' hiero nog een VRAAG.....
euhm stel je raakt een jongen een beetje kwijt doordat sms/msn gaat vervelen, terwijl je in t echt supergoed kunt en je allebei al had toegegeven verliefd te zijn...(na 1 dag)

kan t dan nog goedkomen?
a)als je elkaar niet meer ziet?
b) als je elkaar maybe toevallig nog een keer tegenkomt?
Oud 23-01-2003, 19:41
lenkje
lenkje is offline
heej !!
best grappig om jou verhaal te lezen..bij mij is het echt precies hetzelfde gegaan
Ik vond een jongen super leuk, we gingen af en toe met een hele vriendengroep hockeyen en ik sprak hem wel eens op msn. Op een gegeven moment heb ik tegen hem gezegd dat ik hem m leuk vond. Hij wist het niet precies, maar na een paar dagen zei hij dat het niks kon worden tussen ons
Goed...dan baal je dus, logisch maar goed life goes on he...
Ook al zei hij dat ie me NIET leuk vond, met uitgaan hadden we het gezellig, ik bleef hem leuk vinden, hij bleef maar naar mij kijken en we dansten samen enzovoorts.
Maar goed...twee maanden geleden sprak ik hem op msn, ik was eigenlijk aan he vertellen dat ik n andere jongen leuk vond toen hij opeens zei: ik vind jou ook leuk...Dit was dus echt 4 maanden nadat ie had gezegd dat hij me niet leuk vond, en nu hebben we al 2 maanden ietss duss..Ik had het er laatst met hem over, hij zei dat hij me toen nog niet echt kende, maar dat ie later toch ontdekte dat hij me errug leuk vond
Moraal van dit verhaal: het kan best !!
kusje
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:46
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
essuh schreef:
Hallooo allemaal,

Maar wat mijn vraag was, zouden jullie na een lange tijd dat iemand jou leuk vind, en jij vond diegene eerst niet leuk, daarna wel diegene leuk kunnen gaan vinden ?? Misschien dat je diegene op een andere manier gaat bekijken ofzow? Omdat hem laatst een keer tegenkwam in de stad, en hij kijkt toch op een vage manier, wel zo van oh nee, daar is zij weer. Noujah, ik weet niet of jullie hier iets mee kunnen!
Essuh
Heej meid!
Jacker kan dat wel!Ik heb t zelf ook gehad...Ik heb een hele leuke jongen bij me werken en ik ken um nu al bijna anderhalf jaar!Toen ik um voor het eerst zag was het welzo van; 'mmww, leuke jongen' maar verder nix.Later hoorde ik dat hij me leuk vond toen ik er een tijdje werkte maar ik voelde verder nix voor um en had toen ook al een vriend duzz naja ik stond er eigenlijx niezo bij stil....
Toen hij eenmaal wist dat ik nix wou nam hij met 2 andere meisje van het werk wat ik best raar vond maar goed get 2 tha point...

Een tijdje terug begon ik hem steeds leuker te vinden...Het is nu inmiddels uit met mn vriend...En toen ik had toe gegeven dat ik verliefd op um was (terwijl ik eerst nix voor um voelde) bleek dat hij mij ook nog steeds leuk vond maar hij wil zich duzz nie binden...hij haat verkering duzz we hebben nu 'afgesproken' dat we goede vrienden zijn net zoals in het begin!

Ik heb inmiddels verkering met een andere jongen (Jah lekker vaag verhaal I know maar tis allemaal waar)

Het kan duzz wel dat je een jongen pas later leuk gaat vinden!
Dat was mijn moraal!Haha doeiii
Kuzziez
Oud 23-01-2003, 20:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
ja dat kan, ik kende mijn ex al 6 jaar voordat het wat werd.
Als ik verlieft wordt is dat meestal zo dat ik iemand al langer ken.
Dus ja het kan.
MAAR de manier waarop jij het vertelt lijkt t me niet, als iemand mij zou vertellen dat hij me leuk zou vinden en ik zou m nix vinden zou het ook nix worden. Zeker niet als ie dan alsnog me gaat proberen over tehalen ofzo, dan krijg je idd het 'daar heb je hem weer' idee.
Oud 23-01-2003, 22:20
Verwijderd
Hangt ervanaf hoeveel zin je op dat moment in seks hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:35
essuh
essuh is offline
Bedankt voor al jullie reacties! Dit geeft me weer een beetje hoop! Nee, ik was ook echt niet van plan om 'achter hem aan te gaan', dan krijg je op het laatst idd het idee van daar heb je haar weer. Als, ik zeg als het wat zou kunnen gaan worden ooit, moet hij eerst maar es wat van zijn kant, iets duidelijker laten merken, vinnik eigenlijk. Omdat hij het van mij wel wist. Maar het kan dus wel, leuk!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 00:26
akhen
akhen is offline
Ja het is heel goed mogelijk dat hij na die tijd jou toch begint leuk te vinden, gevoelens zijn onvoorspelbaar
Oud 24-01-2003, 01:57
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Bij mij groeit liefde altijd pas na 'n tijdje (soms 'n paar weken/maanden, soms meer dan 'n jaar, soms nog langer...)

Ik moet eerst iemand beter leren kennen voor ik geïnteresseerd raak in haar.

Dus ja, dat kan zeker.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten