Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja dat kan, ik kende mijn ex al 6 jaar voordat het wat werd.
Als ik verlieft wordt is dat meestal zo dat ik iemand al langer ken. Dus ja het kan. MAAR de manier waarop jij het vertelt lijkt t me niet, als iemand mij zou vertellen dat hij me leuk zou vinden en ik zou m nix vinden zou het ook nix worden. Zeker niet als ie dan alsnog me gaat proberen over tehalen ofzo, dan krijg je idd het 'daar heb je hem weer' idee.
|
![]() |
Bedankt voor al jullie reacties! Dit geeft me weer een beetje hoop! Nee, ik was ook echt niet van plan om 'achter hem aan te gaan', dan krijg je op het laatst idd het idee van daar heb je haar weer. Als, ik zeg als het wat zou kunnen gaan worden ooit, moet hij eerst maar es wat van zijn kant, iets duidelijker laten merken, vinnik eigenlijk. Omdat hij het van mij wel wist. Maar het kan dus wel, leuk!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Kan je iemand na lange tijd toch wel leuk gaan vinden? essuh | 5 | 23-01-2003 20:36 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |