Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() al zou alleen jeff mills in de line up staan zou het feest al perfect zijn ![]() en neem nou die sample van da goose die je kan luisteren op www.shockers.nl die is toch K*ank*r hard en bruut [Dit bericht is aangepast door dopeHIPHOPtenTOP (24-02-2001).] |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Enne, bijv. Bas en Ram draaien zeker niet hard. Het is maar wat je hard noemt, hč? Enne om nou alleen voor mills en tinrib te komen.... dat moet ik nog maar eens ernstig overpeinzen. Blijf jij maar lekker stampen jongen, dan ga ik wel beuken en dansen! ------------------ * Drinkin' Margaritha's and bangin' senőritas *
||
![]() |
Citaat:
Ik zou me vrienden niet eens 'kenners' durven noemen, als ze een feest waar Jon the dentist, Jeff Mills, Warmduscher, Max the allien, Luke slater, Bas en Ram, Da goose draaien als "niet zo'n goede lineup" afstempelen... dan zou ik me diep schamen |
![]() |
|
![]() |
Enige bewijsstukken WAAROM shockers zo gaat ownen
![]() download maar eens van de volgende nummers Da goose - Man of steel Dj Misjah - Knallenheid Warmduscher - Auf die fresse (het begin is echt gaar, maar na die claps OMG KEIHARDE TECHNO GEMIXED MET HARDHOUSE) Jeff Mills - Live op i love techno in the blue room Jeff Mills - Cobolt Peaky Pounder - Kylpyvaatoo Green Velvet met Destination niet te vergeten ![]() dat is tenminste echte techno ! [Dit bericht is aangepast door dopeHIPHOPtenTOP (28-02-2001).] |
![]() |
|
![]() |
hey hiphopper, ff een vraagje.
Zit DJ Rush in de line-up? Als hij komt, dan ga ik standaard een kaartje halen. Ow ja, ik schaam me nergens voor. Smaken verschillen, ik hoop dat je dat kan begrijpen. en, de namen die er staan dragen natuurlijk voor een groot deel bij aan een goed feest. Maar als de rest kut is, zoals veel mensen over de laatste Impulz klaagden, dan wordt het feestje toch opeens een stuk minder.... ------------------ * Drinkin' Margaritha's and bangin' senőritas *
|
![]() |
1 of 2 kan geen kwaad....
die 3 keer dat ik dat in het jaar doe. Ik kijk er wel een beetje naar uit ja!!! klinkt misschien zielig maarja daar heb ik gewoon schijt aan!!! dan kun je gewoon optimaal genieten. dan dat je je eigen helemaal volgooit met cafeine en heel je tanden wegrotten door de redbull. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
pcies ![]() ![]() ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|